کد خبر 999020
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
گری هوپر

بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان استقلال توانست مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم را مشخص کند و به نظر می‌رسد یک مهاجم انگلیسی با این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، گری هوپر مهاجم ۳۱ ساله انگلیسی بازیکنی است که برای پیوستن به استقلال با این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. بازیکنی که در این سال‌ها در تیم‌های مهمی بازی کرده و اتفاقا آمار گلزنی خوبی هم به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال با این بازیکنان نتیجه نمی‌گیرد

هوپر از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در سلتیک بازی می‌کرد و در این مدت در ۹۵ بازی توانست ۶۳ گل برای بهترین تیم لیگ اسکاتلند بزند، او از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ با باشگاه نوریچ قرارداد امضا کرد و توانست در این مدت در ۶۴ بازی ۱۸ گل برای این تیم انگلیسی بزند، او سال اول را در لیگ برتر بازی کرد اما شفیلد در آن سال در رتبه هجدهم قرار گرفت و سال دوم حضور این بازیکن در چمپیون شیپ یا دسته اول فوتبال انگلیس بود.

هوپر در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازیکن قرضی به شفیلد ونزدی رفت و در طول این سال در ۱۲ بازی ۶ گل برای این تیم زد. این مهاجم انگلیسی در سال ۲۰۱۶ قرارداد خود را با شفلید قطعی کرد و تا سال ۲۰۱۹ که در این لیگ حضور داشت در ۷۰ بازی ۲۴ گل برای تیمش به ثمر رساند.

حالا هوپر قرار است به عنوان بازیکن قرضی به ایران بیاید و قرار است در صورت تایید تست‌های پزشکی قرارداد خود را با استقلال نهایی کند تا در کنار شیخ دیاباته بتواند خط حمله استقلال را تکمیل کند.

استقلال پیش از این میلیچ را هم از کرواسی جذب کرده بود و به نظر می‌رسد استراماچونی علاقه دارد بازیکنان مورد نظر خود را در از فوتبال سطح اول دنیا جذب کند.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس