کد خبر 998946
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
راه اندازی ۲ مسیر پروازی جدید به نجف/ قیمت ۱.۵ میلیون تومانی پرواز اربعین

معاون بازرگانی و عملیات شعب ایران ایر از برقراری پرواز رفت و برگشت ایلام-نجف و کرمانشاه-نجف با قیمت ۱.۵ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس جمشیدی در نشست خبری اظهار کرد: طبق روال سال های اخیر ضمن تجهیز تمام امکانات برای انجام پروازهای اربعین،  دو مسیر جدید در از ایلام و کرمانشاه به نجف طبق دستور وزیر راه راه اندازی شده است.

وی با بیان این که فروش این پروازها آغاز شده و با 10 فروند هواپیمای ATR انجام خواهد شد، افزود: 99 درصد پروازهای ایران ایر مربوط به مسیر تهران به نجف است و فعلا پروازی برای مشهد- نجف نداریم.

بیشتر بخوانید:

وی با یادآوری این که کل پرواز های اربعین هما از روز جمعه 12 مهرماه  آغاز شده و تا 6 روز بعد از اربعین (2 اردیبهشت) ادامه دارد، تصریح کرد: در مجموع  274 لگ پروازی در مسیرهای تهران-نجف- تهران، ایلام نجف ایلام و کرمانشاه-نجف-کرمانشاه انجام می شود.

معاون بازرگانی و عملیات شعب ایران ایر با بیان این که  148 لگ پروازی در مسیر تهران نجف نجف(74 پرواز رفت وبرگشت) داریم، گفت: 68 هزار 280 صندلی در این مسیر زائران را به نجف مناف می کنند.

وی با بیان اینکه  32 لگ پرواز مربوط به مسیر پروازی ایلام-نجف- ایلام با مجموع 1920 صندلی (16 پرواز رفت و برگشت) و 47 پرواز مربوط به مسیر کرمانشاه-نجف-کرمانشاه با 5640 صندلی است، افزود: طبق مصوبه قیمت بلیت همه نقاط رفت و برگشت به جز مشهد 2.2 میلیون تومان و مسیر رفت و برگشت کرمانشاه و ایلام به نجف 1.5 میلیون تومان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس