کد خبر 998898
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
ختم دایی علی دایی

علی دایی که یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال گل گهر سیرجان به جای وینگو بگوویچ بود به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

به گزارش مشرق، باخت تیم فوتبال گل گهر به استقلال در هفته ششم کافی بود تا مدیران تیم گل گهر وینگو بگوویچ سرمربی کُروات خود را به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار کنند. البته این خبر به صورت رسمی اعلام نشد تا کار پیدا کردن جانشین وینگو در سکوت پیش برود.

علی دایی اصلی ترین گزینه جانشینی تیم گل گهر بود. هرچند دایی بارها نشان داده است به خاطر مشغله های کاری به پیشنهاد تیم های غیر تهرانی پاسخ مثبت نمی دهد اما برگزاری تمرینات گل گهر در تهران این امیدواری را در مدیران گل گهر ایجاد کرده بود که دایی هدایت این تیم را بر عهده می گیرد.

بیشتر بخوانید:

دایی مربیگری گل گهر را قبول می‌کند؟

در نهایت و بعد از چند دور مذاکره، دایی به پیشنهاد گل گهر هم پاسخ منفی داد. سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی به مسئولان تیم گل گهر اعلام کرده فعلا به خاطر مشغله های شخصی فرصت بازگشت به فوتبال را ندارد و مسئولان گل گهر در صورت برکناری قطعی وینگو باید سراغ گزینه های دیگر بروند.

علی دایی آخرین بار فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال سایپا بود اما به دلیل اختلافاتی که با مدیرعامل باشگاه داشت، در هفته های پایانی از سمتش برکنار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    3 0
    عکس خودتو رو کنار عکس دایی مونتاژ کردی و فرستادی روی رسانه تا مشهور بشی؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس