کد خبر 998672
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
میلاد فراهانی

گل گهر سیرجان در یک بازی خارج از خانه و در روزی که توانست یک بازی تقریبا متعادل برابر حریف نامدارش استقلال به نمایش بگذارد با دو گل مغلوب شد.

به گزارش مشرق، بعد از شکست گل گهر برابر استقلال بیشترین انتقادها متوجه میلاد فراهانی دروازه‌بان باتجربه تیم سیرجانی شد هر چند برخی از کارشناسان معتقد هستند که گل دوم استقلال با خطای مرتضی تبریزی روی فراهانی به دست آمده است. دروازه‌بان باتجربه گل گهر درباره این بازی گفت: «بازی با استقلال شرایط خاص خودش را دارد. استقلال تیم بزرگی است و بازی سختی با این تیم داشتیم. هر دو تیم تحت فشار بودند ولی ما بد بازی نکردیم و در کل بازی برابری بود.»


فراهانی در ادامه با اشاره به داوری مسابقه گفت: «داوری مسابقه خیلی بهتر می‌توانست باشد. او در چند صحنه خطاهایی که به نفع ما بود را نگرفت ضمن اینکه همان‌طور که کارشناسان گفتند گل دوم استقلال خطا روی من بود.»


او درباره صحنه برخوردش با مرتضی تبریزی روی گل دوم گفت: «حرکت تبریزی خیلی خطرناک بود و هنوز جای استوکش روی سرمن هست. او بازی خطرناکی کرد ، من توپ را زودتر زدم و او بعد من را زد. این گل روی خطا به دست آمد اما هر طوری بود ما بازی را باختیم.»

بیشتر بخوانید:

دایی مربیگری گل گهر را قبول می‌کند؟


دروازه‌بان باتجربه گل گهر درباره روز بد خودش هم گفت: «روزخوب من نبود. این اتفاق برای همه گلرها رخ می‌دهد و ممکن است روز بدی داشته باشد. قسمت من بود بازی این‌جوری از آب بیاید. خدا را شکر اما تیم خوب بازی کرد.»


او در پاسخ به اینکه خبر برکناری مربی قبل از این بازی چقدر روی کیفیت بازی بازیکنان گل گهر سیرجان تاثیرگذاشته بود گفت: «مطبوعات و رسانه‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند و این جزئی از کار آن‌ها است اما نمی‌توانم بگویم این موضوع تاثیری روی کار تیم نداشت. ای کاش این حرف‌ها زده نمی‌شد. وینکو مربی بزرگی است و به نظر من می‌توانست بماند و به تیم کمک کند اما تصمیم اصلی را باشگاه و مدیریت می‌گیرند و ما هم به عنوان بازیکن تابع هستیم.»


فراهانی همچنین در این ارتباط که شنیده می‌شد ممکن است برخی بازیکنان برای برکناری وینکو تمام تلاششان را در بازی انجام ندهند هم گفت: «شک نکنید چنین چیزی صحت ندارد. این حرف و حدیث‌ها همیشه برای بازیکنان و مربیان بوده است اما ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و گاهی نمی‌شود. وینکو مشکل خاصی با تیم و بچه‌ها نداشت. تیم خوبی داریم و باخت‌هایمان هم روی اشتباهات فردی و حادثه رقم خورده است. باید تمرکزمان را بگذاریم تا از این اشتباه‌ها درس بگیریم و در آینده جبران کنیم. خود من چند سالی بود که چنین روز بدی را تجربه نکرده بودم اما حتما قسمت بوده که این‌جوری شود.»


دروازه‌بان گل گهر در رابطه با این خبر که گفته می‌شود علی دایی به عنوان سرمربی گل گهر انتخاب می‌شود گفت: «من هم از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام؛ من دو سال با آقای دایی کار کردم، ایشان مربی بزرگی است و نیازی به تعریف من ندارد. چه آقای دایی بیایند چه هر مربی دیگری امیدوارم بتوانیم با کمک هم تیم را به شرایط خوب برسانیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    54 20
    چطوری نویسنده پرسپولیسی از پرسپولیس چه خبر هنوز فدراسیون و وزارت که باهاتونه الحمدالله
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    35 13
    خودش می گه که من توپ را زودتر زدم و او بعد من را زد ، وقتی توپ را دفع کردی یعنی کار خودتو کردی توپ دستت نبوده که تبریزی بهت بخوره دفع کردی و همان لحظه برخورد ، قائدی توپ را گل کرد گل کاملا سالمه حالا بعضی کارشناسان حرف هایی زدند که این ها بخاطر کارنامه شان اصلا به هواداران تیفوسی پرسپولیس شهره اند و نظر کارشناس رنگی فاقد ارزشه .
  • عرفان IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    2 0
    این عکس که به نظر میاد جای پاشنه کفش خانمش باشه میندازه گردن این طفلک تبریزی
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    0 1
    زدن دروازه بان بیچاره رو ناقص کردن
  • علی IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    1 0
    پنالتی گل گهر پنالتی نبود
  • امیررضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    9 3
    مشخص سایت شما پرسپولیسیه ولی الله وکیل حق و ناحق نکنیم
  • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    8 0
    درباره پنالتی چیزی نگفت رسانه میلی لنگی رنگی
    • احمد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
      2 0
      پنالتی اونا درست بود؟کریمی "توپ" و زد بعد برزای پاش افتاد جلوی پای کریمی اونم از پشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس