کد خبر 998614
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

مرکوری، بیمه بدنه هوشمند سفر، در اربعین حسینی امسال آماده ارائه خدمات بیمه بدنه با 70 درصد تخفیف  به صورت غیرحضوری است.

با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، تعداد زیادی از زائران ایرانی آماده می‌شوند تا به این سفر بروند و در روز اربعین در کنار امام سوم شیعیان باشند. بدین منظور برای زائرانی که تصمیم دارند با خودروهای شخصی خود به این سفر بروند پیشنهاد می‌گردد، قبل از شروع این سفر نکاتی را رعایت کنند تا در این سفر با آرامش خاطر به مقصد رسیده و به خانه‌هایشان بازگردند.

انجام سفر با خودرو شخصی نگرانی‌های خاص خود را دارد که یکی از این‌ها آسیب‌ها و تصادف احتمالی در طول سفر است. علاوه بر این، زمانی که زائران خودروهای خود را در مرز عراق پارک می‌کنند ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و سایر دلایل خودروهای آن‌ها آسیب ببینند. زائران با چنین مسائلی ممکن است روبرو ‌شوند؛ همان طور که در سال‌های گذشته نیز با این گونه مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند. این مسائل باعث شده است که زائران در طول سفر به سمت عراق و تا بازگشت به مرز ایران، نگران وسیله نقلیه خود باشند که اتفاقی برایش رخ نداده باشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که زائران قبل از رفتن به سفر، وسیله نقلیه خود را بیمه بدنه کنند تا در طول سفر نگران خودرو خود نباشند. با بیمه بدنه کوتاه مدت می‌توان این مشکل را حل کرد.

با نزدیک شدن به ایام اربعین و شمارش معکوس برای سفر به کربلا، مرکوری بیمه بدنه هوشمند سفر آماده ارائه خدمات به زائران محترم در بزرگترین تجمع بشری است. بدین منظور مرکوری با توجه به اینکه بسیاری از افراد در این ایام نگران خودروی خود در مسیر کربلا هستند و همچنین توانایی مالی برای پرداخت هزینه بیمه بدنه بلندمدت را برای وسیله نقلیه خود ندارند، برای رفاه حال زائران این امکان را فراهم کرده است که به مناسبت اربعین حسینی خودروی زائران را بیمه کنند تا بتوانند با خیال راحت به سفر بروند. مرکوری با ارائه 70 درصد تخفیف بیمه بدنه بر روی تمام بیمه‌نامه‌ها این امکان را فراهم کرده است تا در طول مدت سفر (5، 15 و 30 روز) خودروی خود را فقط با ارسال تصاویر خودرو از طریق اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری بیمه بدنه کنند. این بیمه از طریق شرکت بیمه کوثر صادر می‌شود.

زائران محترم می‌توانند با کمترین هزینه‌ ممکن خودرو خود را بیمه بدنه کنند و خیالشان از جهت وسیله نقلیه‌شان آسوده باشد. به عنوان مثال شما با پرداخت فقط 10 هزار تومان می‌توانید خودرو پراید را در مسیر رفت و برگشت از مبدا تهران به مقصد پایانه مرز مهران بیمه بدنه کنید.

زائران گرامی می‌توانند اپلیکیشن بیمه بدنه مرکوری را از بازار و گوگل‌پلی دانلود کنند. زائرانی که از تلفن‌های موبایل با سیستم عامل آی‌اواس استفاده می‌کنند نیز می‌تواند به صورت مستقیم از سایت اپلیکیشن را دانلود کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکوری مراجعه کنند.

*این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس