کد خبر 998231
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
لیونل مسی

لیونل مسی معتقد است باشگاه بارسلونا بیش از اندازه روی درآمدزایی تمرکز کرده است و نیازی به سفرهای متعدد در تور پیش فصل نبود.

به گزارش مشرق، لیونل مسی پس از پیروزی مقابل اینترمیلان در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از آرتورو ویدال پرداخت و گفت تیم به ۳ امتیاز این دیدار بسیار نیاز داشت.


وی در خصوص آرتوور ویدال گفت: آرتورو بازیکنی است که توپ‌ها را بازیابی می‌کند. بازیکن بسیار مهمی برای ما است و می‌توانستم احساس کنم که او چقدر مهم است.

اسطوره بارسلونا درباره خصوصیات گریزمان توضیح داد: مشکلی با او ندارم و کم کم روابط ما بهتر می‌شویم. در رختکن فضای خوبی وجود دارد و امیدواریم پویایی تیم ادامه پیدا کند.

مسی در مورد وضعیت بدنی خود گفت: در اواخر بازی من خسته شدم و سرعتم کم شد، اما خوشحالم که برای اولین بار ۹۰ دقیقه بازی کردم.

وی در خصوص علت مشکلات تیم در هفته‌های آغازین لالیگا و کسب نتایج بد تصریح کرد: تمام تیم‌های بزرگ اروپا در ابتدای فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند. این حرفم انتقاد نیست، اما به دلیل سفرهای تور پیش فصل نتوانستیم خوب تمرین کنیم. البته برای من قابل درک است که چرا باشگاه این کار را انجام داد. با سفرهای پیش فصل خوب تمرین نکردیم. این انتقاد نیست بلکه یک واقعیت است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس