کد خبر 998169
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
اربعین

دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: پرداخت ارز به زائران اربعین حسینی از روز شنبه آغاز می‌شود و مبلغ نیز براساس قیمت بازار ثانویه محاسبه خواهد شد.

به گزارش مشرق، رضا نجاتی، دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی یک موضوع بین‌المللی است و همه باید برای باشکوه برگزار کردن این مراسم تلاش و همت به خرج دهند.

وی عنوان کرد: فعالیت ستاد اربعین به صورت مستمر در حال انجام است و در مرزهای شلمچه و چذابه خدمات خوب و شایسته‌ای ایجاده شده است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه وزارت خارجه در پی ناآرامی های اخیر در عراق

زائران برای خروج از کشور به مرز خسروی مراجعه نکنند/ مرز چذابه دوباره باز شد

دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: اعتبار گذرنامه زائران باید بیش از سه ماه باشد و کسانی که کمتر از این اعتبار را دارند به دفاتر پلیس به علاوه 10 و ادارات گذرنامه مراجعه و نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که گذرنامه به زودی آماده نشود، زائران برای خروج از کشور از دریافت برگه‌های موقت استفاده کنند و پس از بازگشت گذرنامه اصلی خود را دریافت کنند.

نجاتی عنوان کرد: پرداخت ارز به زائران اربعین حسینی از روز شنبه آغاز می‌شود و مبلغ نیز براساس قیمت بازار ثانویه محاسبه خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: زائرانی که نامشان در سامانه سماح ثبت شده می‌توانند برای دریافت ارز به به بانک‌های عامل از جمله ملی، ملت، تجارت، پارسیان، صادرات و سپه و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس