بازگشایی مرز خسروی برای زوار حسینی

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مرز خسروی باز است اما از زائران می‌خواهیم برای خروج از کشور به این مرز مراجعه نکنند، گفت: مشکل در مرز چرابه نیز برطرف شد و تردد هم‌اکنون در مرزهای مهران، چذابه

به گزارش مشرق، احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌ با اشاره به مرزهای خروجی برای تردد زائران اربعین اظهار داشت: ما مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و خسروی را برای تردد زائران اربعین پیش‌بینی کردیم، به طوری که استان‌های غربی و شمال غربی از مرز خسروی، جنوبی از مرزهای شلمچه وچذابه و مرکزی و شرقی از مرز مهران عبور کنند.

توقف خروج زائران از مرز خسروی 

وی بابیان اینکه مرز خسروی امسال برای نخستین‌بار برای تردد زائران اربعین بازگشایی شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده این مرز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بر روی زائران باز بود که اکنون با توجه به مشکل ایجاد شده، از زائران اربعین می‌خواهیم برای خروج از کشور به مرز خسروی مراجعه نکنند.
 

بیشتر بخوانید:

فیلم/ مرز خسروی بسته شد

تمهیدات پلیس راهور برای خدمات رسانی به زائران اربعین

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مرز خسروی باز است اما اجازه خروج زائران را نمی‌دهیم، گفت: مشکلاتی در عراق ایجاد شده است به همین دلیل امکان تردد زائران اربعین از مرز خسروی وجود ندارد و از تمامی زائران می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی به این مرز مراجعه نکنند.

زائران فعلا به مرز خسروی مراجعه نکنند

محمدی‌فر با اشاره به لزوم حفظ امنیت زائران درباره زائرانی که ممکن است پشت مرز خسروی منتظر خروج باشند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته هیچ زائری پشت این‌ مرز منتظر عبور نیست و همه امور برنامه‌ریزی شده است اما از زائران می‌خواهیم فعلا به مرز خسروی مراجعه نکنند و مرزهای شلمچه و مهران را برای سفر به عراق انتخاب کنند.

تاکنون ۳۳ هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند/ مرز چذابه باز شد

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره مرز چذابه نیز گفت: این مرز نیز با توجه به مشکلاتی چند ساعت بسته شد اما با هماهنگی‌های صورت گرفته مشکل مرتفع شد و هم‌اکنون زائران می‌توانند به راحتی از مرز جذابه تردد کنند. علاوه بر این، تردد در مرزهای مهران و شلمچه نیز روان گزارش شده است و تاکنون حدود ۳۳ هزار زائر از مرزها خارج شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    6 17
    جالبه ک دقیقا نزدیک اربعین تظاهرات کردند و عده ای هم علیه ایران شعار دادن.باید دولت مرکزی عراق پیگیر موضوع بشه .قضیه خیلی مشکوکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس