امروزه با پیشرفت گستره حقوق و پیچیده شدن موضوعات حقوقی و تخصصی شدن امور ، بیش از پیش نیاز به یک محل اجتماع حقوقی و حل و فصل امور حقوقی احساس می شود و کسانی که در پی برخورد به مشکلات متنوع حقوقی قصد گرفتن مشاوره از وکیل حقوقی  به صورت تخصصی دارند باید به مجموعه ای مراجعه کنند که بتواند نسبت به هریک از موضوعات چندگانه خود از مشاوره حقوقی رایگان  همان حوزه بهره ببرد.

البته افزایش تعداد موسسات حقوقی که برخی از آنها بدون وکیل ثبت شده اند و موسسین آنها تنها با یک مدرک لیسانس حقوق اقدام به ثبت موسسه در اداره ثبت شرکت ها کرده اند بی توجه به این نیاز مبرم تنها به فکر واسطه گری بوده و در روند پیگیری پرونده هیچ نقشی نداشته و پس از گرفتن پرونده و کسر درصد گزاف خود دیگر پاسخگو نبوده و در ادامه روند پرونده مسئولیتی نمی پذیرند.

در حالیکه یک موسسه حقوقی که توسط وکلای پایه یک دادگستری ثبت میگردد اساساً در هر حوزه با بهره گیری از وکیل پایه یک دادگستری اقدام به بررسی و ارجاع پرونده می نمایند و گاهی تنها با یک مشاوره حقوقی رایگان مشکل حل و فصل می گردد که میتواند مشاوره حقوقی 24 ساعته باشد و در صورت نیاز به مشاوره حضوری و نیازبه ارجاع به وکیل متخصص مثلاً یک وکیل کیفری و یا یک وکیل ثبتی و .... در دپارتمان تخصصی بررسی و پس از ارجاع به وکیل  ، تا پایان روند پرونده پیگیری های موسسه حقوقی ادامه دارد و این رابطه جز با مختومه شدن پرونده از بین نمیرود.

در برخی حوزه ها یک وکیل مجرب بسیار می تواند راهگشا و سرنوشت ساز باشد و مثلاً در دعاوی مختلف ملکی حتما ً باید با وکیل ملکی مشاوره حقوقی صورت پذیرد ولی در همین امور ملکی نیز در خصوص پرونده های سرقفلی لزوماً باید با وکیل سرقفلی مشاوره نمود و همچنین در مواردی که پرونده مربوط به امور خانواده و مطالبه مهریه می باشد مشاوره باید با بهترین وکیل خانواده  که به اندازه کافی در این زمینه تجربه دارد صورت پذیرد چرا که از حساسیت بالایی برخوردار است و گاهی یک کوتاهی یا مشاوره اشتباه میتواند یک زندگی را تباه کند .

در آخر باید گفت دلیل مراجعه مردم به وکیل و موسسات حقوقی وجود مشکلات و دردهای مالی و روحی بزرگی است که با مراجعه به وکیل قصد حل آنها را دارند و در این باب انتخاب یک دفتر وکالت و یا موسسه حقوقی معتبر حداقل با به کارگیری راهکار حقوقی مناسب دردی به درد های آنها اضافه نکرده بلکه التیام بخش آلام آنها می باشد.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع مفتخر است با به‌کارگیری وکلای پایه یک دادگستری و وکیل خانم و آقا که هریک در حوزه‌ای خاص اعم از کیفری، حقوقی، وکیل خانواده ، مطالبه مهریه ، ثبتی، وکیل ثبتی امور چک، طلاق توافقی، وکیل ارث و وکیل سرقفلی و وکیل ملکی و... تخصص و تجربه کافی دارند و مدت هاست که در این حوزه فعالیت می‌نمایند، این انتخاب را آسان نموده و پس از مراجعه به مؤسسه حقوقی و تنظیم قرارداد وکالت و ارائه  مشاوره حقوقی رایگان و بررسی اسناد و مدارک پرونده در کمیسیون ویژه که در یک هیئت ۶ نفره پرونده را به وکیل متخصص ارجاع داده و تا روز اجرا پیگیری وکیل ادامه دارد.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع نیز تا روز آخر به همراه وکیل پیگیر خواهد بود و تا جایی که ممکن است حضور موکل منتفی است و همه کارها از ابتدا تا انتها با وکیل است و موکل با در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل دادگستری و با توجه به در دسترس بودن وکلای مؤسسه در صورت هرگونه ابهام می‌تواند، شماره تلفن وکیل را داشته و با وکیل خود تماس بگیرد. تجربه موفق موکلین پیشین ما و مراجعات متعدد ایشان و معرفی مؤسسه به دیگران باعث شد ما اقدامات و فعالیت‌های خویش را با هدفی بزرگ و با شعاری که پایبند آن بوده‌ایم، ادامه دهیم:

(موکل‌های ما مهم‌ترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آن‌ها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است)

**این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس