کد خبر 997670
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
سجاد آقایی استراماچونی

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: روزهای سخت من آغاز شده و تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم.

به گزارش مشرق، سجاد آقایی با اشاره به پیروزی استقلال برابر گل ریحان البرز گفت: این اولین برد ما در فصل جاری بود و قطعا این برد به ما کمک خواهد کرد تا در مسیر خوبی جلو برویم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، ضمن اینکه قهرمانی در لیگ برتر هم جزو هدف‌های مهم ما است. مهم این است که بتوانیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و خیلی زود خودمان را جمع مدعیان قهرمانی برسیم.

وی در ارتباط با اولین گل رسمی‌اش با پیراهن استقلال عنوان کرد: خوشحالم که اولین گلم را با پیراهن استقلال زدم ولی این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و فقط ضربه آخر را من زدم. این گل را هم به کادر فنی و هم‌بازی‌هایم تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

غلامپور: دایی قوی‌تر از استراماچونی است

آقایی که مدتی پیش بحث کنار گذاشتنش توسط استراماچونی مطرح شد، در این ارتباط خاطرنشان کرد: مسئله خاصی پیش نیامده بود، سرمربی تیم می‌خواست به من شوک بدهد و اتفاقا عقیده من این است که استراماچونی کارش را خیلی خوب بلد است. یک مربی حرفه‌ای به‌ خوبی می‌داند چه زمانی بازیکنش را تشویق کند و چه زمانی شوک بدهد.

مهاجم استقلال در خصوص هدف‌هایش در این تیم گفت: روزهای سخت من تازه شروع شده و باید خیلی سخت تلاش کنم تا به هدف‌هایی که دارم برسم. دوست دارم هر وقت به میدان رفتم برای استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشم و طوری کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

وی درباره بازی روز جمعه استقلال برابر گل‌گهر سیرجان تاکید کرد: تا الان بردی در لیگ برتر به دست نیاوردیم و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی خانگی داریم. امیدوارم این بازی را ببریم. نیاز به چند برد پیاپی داریم تا خودمان را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانیم.

آقایی در پاسخ به این پرسش که در بین فوتبالیست‌های مطرح دنیا کدام بازیکن الگویش است، گفت: الگوی من رونالدو است و سبک بازی این بازیکن را دوست دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس