کد خبر 997625
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
ویلموتس

رئیس فدراسیون فوتبال این روزها دنبال تامین منابع برای پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی فوتبال است.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس، از روزی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته بدون حاشیه و در آرامش به کارش ادامه می‌دهد.

این در شرایطی است که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کاملا برخلاف ویلموتس عمل می‌کرد و حواشی زیادی از جمله در برخورد با مسئولان، مربیان و البته گرفتن حقوقش داشت. ویلموتس که تا الان توانسته در آرامش کار کند نتایج نسبتا مطلوبی هم برای تیم ملی فوتبال کشورمان کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس برای فوتسال حریف جور می‌کند

این روز‌ها در شرایطی بحث حقوق ویلموتس مطرح شده که تا الان و جدیدا پولی به این مربی پرداخت نشده است. البته مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج به عنوان رئیس، این روز‌ها به شدت پیگیر پرداخت طلب ویلموتس و تامین منابع مالی برای انجام این کار هستند.

همه اینها در حالی است که بسیاری از نهاد‌های مختلف کمکی در این راه به فدراسیون فوتبال نکرده‌اند تا تاج و فدراسیون به تنهایی این کار را انجام دهند. با این حال، طی چند روز گذشته با توجه به نزدیک بودن بازی تیم ملی مقابل تیم کامبوج و برای حفط تمرکز سرمربی در آستانه این بازی، تاج باقدرت و صرف زمان زیاد بدنبال حل مشکل و پرداخت پول ویلموتس است. با این شرایط به نظر می‌رسد بخشی از حقوق ویلموتس پیش از بازی با کامبوج پرداخت شود تا فدراسیون فوتبال نیز همچنان در مقابله با ویلموتس متعهد و به نوعی خوش قول باشد. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس