ده‌نمکی

کارگردان اخراجی‌ها درباره ورود سرمایه‌های مشکوک در عرصه هنر و همچنین مسئله هپکو، صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مسعود ده‌نمکی درباره ورود سرمایه‌های مشکوک به وادی هنر بیان داشت: یک بخشی از این سرمایه‌های هنگفت هدایت‎شده وارد می‌شود برای اینکه مدیریت فرهنگی کشور را دستشان بگیرند.

بیشتر بخوانید:

شلوارشان پاره بود، زمانی که شلوار پاره مُد نبود +عکس

ده نمکی وزیر بهداشت است!

مجازات جالب برای مدیران اختلاسگر + فیلم

خیلی هدفمند و سیاستگذاری‎شده وسط می‎آیند؛ هم در شبکه نمایش خانگی و هم در سینما. یعنی نوع فیلم‌هایی که این‌ها حمایت می‌کنند، حتما از لحاظ محتوا در خدمت جریان سرمایه‌گذار فیلم است.

یعنی سر هر فیلمی‌نمی‌روند سرمایه‌گذاری کنند، حتی فیلم بفروش. بعضی آدم‌ها حتی می‌دانند ممکن است فیلم ما چندمیلیارد بفروشد و پولشان هم برگردد، ولی حاضر نیستند در این زمینه بیایند و سرمایه‌گذاری کنند.

وی همچنین درباره مسئله «هپکو» نیز اظهار کرد: خیلی جالب است، کسانی که تفکر سرمایه‌داری و الگوی توسعه آن شکلی را در جامعه باب کردند، امروز دارند در مورد هپکو حرف می‌زنند. یعنی خود دزدها داد می‌زنند آی دزد! چون خریدار دارد. الان هم که فراگیر شده، چون شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جدید همه دارند در این مورد حرف می‌زنند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    4 0
    ده نمکی هم نمی گفت رد پولهای کثیف از این لجن زاری که در سینما و شبکه خانگی درست شده کاملا مشخص است
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    3 0
    جریان سرمایه داری همواره بدنبال انحصار گرایی است . منو لوگ برای او از ضرورتهاست و صدای مخالف را به انحا مختلف خفه خواهد کرد . نیش عقرب نه از ره کین است ، اقتضای طبیعتش این است . اگر حوزه فرهنگ و اقتصاد نتواند تعریف قاعده کند این تک صدایی و انحصار ادامه خواهد یافت . مناسفانه در حوزه هنر لیبرال سرمایه داران در راس امورند و این صنعت رو هلدینگ خواهند کرد و ابزارشان لاکچری سازی و افزایش هزینه های ساخت و محدودیت برای افراد غیر و رقیب است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس