کد خبر 996638
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
بیرانوند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید صرف نظر از حضور قلعه‌نویی در استقلال و سپاهان، هواداران پرسپولیس به احترام مربیگری او در تیم ملی نباید علیه او شعار می‌دادند.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با پر سپولیس اظهار کرد: بعد از تساوی با نفت مسجد سلیمان، آقای قلعه‌نویی تیم را از لحاظ روحی آماده این مسابقه کرد و با روحیه‌ای خوب در این مسابقه شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید:

هرچه لایق خودشان بود به قلعه‌نویی نسبت دادند

او درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی هم بیان کرد: من اصلا کاری ندارم که آقای قلعه‌نویی سرمربی سپاهان و استقلال بوده. می‌خواهم بگویم او روزی سرمربی تیم ملی ایران بوده؛ تیمی که فراتر از هر رنگی است. رتبه تیم ملی در آسیا در زمان قلعه‌نویی اول بود آن هم در شرایطی که فوتبال ایران تعلیق شده بود. او برای فوتبال ملی ما زحمت کشیده است و نباید به ایشان فحاشی می‌شد. ایشان یک انسان است و از دقیقه یک تا ۹۰ و حتی زمان گرم کردن تیم‌ها علیه او فحاشی کردند.

فتاحی ادامه داد: در بحث هواداران ما حتی یک مشکل هم نداشتیم چون بعد از بازی با پرسپولیس در جام حذفی یک کارگروه فرهنگی تشکیل دادیم و در این چند ماهه اعضای این کارگروه خیلی زحمت کشیدند. در جلسه قبل از بازی هم قول دادیم که مشکلی از جانب هواداران سپاهان رخ نمی‌دهد و همین‌طور هم شد.

او درباره جلسه‌ای که بین لیدرهای دو تیم پیش از بازی برگزار شد هم توضیح داد: بله من هم شنیدم. جلسه بسیار خوبی بوده و گل و شیرینی هم رد و بدل کرده‌اند. باشگاه ما در این زمینه در این چند ماه خیلی زحمت کشیده است.

سرپرست سپاهان اضافه کرد: خوشحالیم بعد از حدود ۴۰ سال بانوان ما می‌توانند در بازی تیم ملی با کامبوج به ورزشگاه بروند. امیدوارم به از بین رفتن فرهنگ ناسزاگویی در ورزشگاه‌ها، مسئولان برای ورود زنان به ورزشگاه شرایط را مساعدتر ببینند.

او درباره درخواست باشگاه پرسپولیس از سپاهان مبنی از عذرخواهی و همچنین شکایت پرسپولیس از داور هم هم بیان کرد: عذرخواهی برای چه؟ شکایت از چه کسی؟ داور؟ به گواه کارشناسان داوری کنعانی‌زادگان باید اخراج می‌شد. ما باید از داور شکایت کنیم. البته داوران قشر زحمت‌کشی هستند و همانند بقیه افراد در زمین فوتبال اشتباه می‌کنند که این اشتباهات سهوی است.

فتاحی ادامه داد: ما امروز شکایتمان را به فدراسیون ارسال می‌کنیم و می‌خواهیم کمیته اخلاق و انضباطی به ماجرای فحاشی علیه سرمربی سپاهان وارد شوند.

سرپرست سپاهان در پایان اظهار کرد: تشکر خیلی ویژه‌ای می‌کنم از همه اعضای تیم اعم از تدارکات، کادر پزشکی و فنی و بازیکنان. از کارکنان باشگاه و کارگران کارخانه که این همه تلاش می‌کنند هم تشکر می‌کنم. همچنین متشکر از آقای عظیمیان که از باشگاه حمایت می‌کنند و همچنین آقایان نیکفر و تابش بابت تلاش‌هایشان. تشکر ویژه‌ای هم می‌کنم از هوادارانمان که هم در اصفهان و هم در تهران از ما حمایت کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    6 4
    ساقی تو معرفی کن جون مادرت معلومه بد جور بالایی کنعانی زادگان اخراج میشد خخخخ اقای کیانی باس اخراج میشد
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    3 6
    به کی شکایت ببری! همه با پرسپولیسن شما هم بی خود خودت رو خسته می کنی پولت رو به فنا میدی آخرش خواهی دید که قهرمان پرسپولیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس