ترافیک نمایه

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه فوق سنگین گزارش شده است.

به گزارش مشرق، علی سلیمانی جانشین فرماندهی ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و در مسیر عبوری این محور به سمت تهران در مناطق مختلف مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس ،مهرآباد، رودهن، بومهن و... شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم. 

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف این جاده نیز مشاهده می شود که به دلیل عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط مسافرین رخ داده است.

سلیمانی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محورامام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم. سنگین اما به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها روان در جریان است و مشکلی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی بیان کرد: هموطنان قبل از شروع سفر ضمن رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به شروع مسافرت کنند، در غیر این صورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند. سلیمانی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و... می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس