کد خبر 1002775
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
ترافیک نمایه

با اتمام تعطیلات چند روزه انتهایی مهرماه جاده‌های فیروزکوه و هراز شاهد ترافیک فوق سنگین و اتوبان‌های قم-تهران و ساوه-تهران ترافیک سنگین را تجربه می‌کنند.

به گزارش مشرق، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علیرغم انسداد این محور به سمت شمال، فوق سنگین و در برخی نقاط مانند آزادراه تهران_پردیس، جاجرود، شهر های بومهن، رودهن و... با پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

وی گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در شهرهای عبوری این محور فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هموطنان در چنین این شرایط ترافیکی با صبر، حوصله و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، سنگین اما روان گزارش شده و مشکلی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این دو محور وجود ندارد. 

ترافیک سنگین به سمت تهران از قم و ساوه

سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران-قم و تهران- ساوه از جنوب به شمال و به سمت تهران ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

وی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم و آمادگی کامل برای کنترل موج بازگشت زائران اربعین حسینی وجود دارد.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها و مقاصد اتفاق می‌افتد، هموطنان عزیز لزوم توجه و هوشیاری و پرهیز از عجله را در این بازه مسافتی را مدنظر قرار دهند تا از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس