کد خبر 996425
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
توئیت ترامپ

دونالد ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: رسانه های جعلی , تماس من با رئیس جمهور اوکراین را بد جلوه دادند

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با ارسال رشته توئیت هایی نوشت: رسانه های جعلی, تماس من با رئیس جمهور اوکراین را بد جلوه دادند,

وی نوشت «پیتر بِیکر» از روزنامه شکست خورده نیویورک تایمز که شیفته باراک اوباما است و با کسی ازدواج کرده که حتی بیش از خود او از ترامپ بیزار است, نباید اجازه داشته باشد درباره من مقاله بنویسد. هر کدام از داستان های {خبریِ پیتر بیکر} یک فاجعه ساختگی با استناد به منابع و افشاگرانی است که حتی وجود خارجی ندارند. من, تماس تلفنی بسیار ساده و خوبی با رئیس جمهور اوکراین داشتم که دیگر نمی توانست از این بهتر و شرافتمندانه تر باشد؛ رسانه های خبری جعلی و دموکراتها که یک تیم هستند, با شیادی کاری کرده اند که این تماس, بد به نظر برسد. این تماس {تلفنی من با رئیس جمهور اوکراین} بد نبود, بلکه قانونی و بسیار خوب بود. آزار رقبای سیاسی ادامه دارد!

بیشتر بخوانید:

حمایت دو فرماندار جمهوری‌خواه از استیضاح ترامپ

عصبانیت ترامپ از افشای گفتگویش با رئیس‌جمهور اوکراین


ترامپ, استعفای نماینده کنگره را خواستار شد


دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در  توئیتی دیگر نوشت: «آدام شیف» نماینده کنگره آمریکا, با شیادی و در حالیکه میلیون ها نفر سرگرم تماشا بودند, نسخه ای از مکالمه من با رئیس جمهور آمریکا را که وجود خارجی ندارد, مقابل کنگره خواند. «شیف» مثلاً قرار بود متن دقیق مکالمه را قرائت کند, اما واژه ها را کاملاً تغییر داد تا مکالمه را هولناک و مرا گناهکار جلوه دهد. شیف, ناامید بود و مچ او گرفته شد. بنابراین, آدام شیف به کنگره دروغ گفته و کوشیده است مردم آمریکا را فریب دهد. او دو سال است که این کار را انجام می دهد. بر مبنای این فریبکاری, من استعفای هر چه سریعتر او را از کنگره خواستار می شوم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    0 0
    درک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس