کد خبر 996344
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کشتی

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که یک داور خانم شمشیر را برای ایران از رو بسته است.

به گزارش مشرق، ابراهیم مهربان با اشاره به اینکه در امتیازات تیم‌ها دست برده شد تا تیم کشتی آزاد ایران به  عنوان چهارمی جهان برسد، اظهار داشت: قرعه‌های عجیب در نورسلطان را نگاه کنید که چطور قزاق‌ها در یک گروه راحت بودند و سایر کشتی‌گیران همه در یک گروه باید با هم کشتی می‌گرفتند. روز آخر هم اتفاق عجیب‌تری رقم خورد و آنها 4 امتیاز به آمریکا اضافه کردند. وقتی رئیس فدراسیون ایران به این موضوع اعتراض کرد آنها استدلال درستی نداشتند.

بیشتر بخوانید:

یزدانی: نمی‌گذارم کشتی به 3 دقیقه دوم برسد

وی در مورد مبارزه پایانی رضا اطری و بهنام احسان‌پور گفت: اطری واقعا در گروه سختی قرار داشت و از همان کشتی اول با نفراتی روبه‌رو شد که قبلا به آنها باخته بود. در همه مبارزه‌هایش به جز مبارزه پایانی، عملکردش خوب بود. بهنام احسان‌پور هم در یک گروه خیلی سخت قرار گرفت و برای رسیدن به مدال باید همه خوب های جهان را شکست می‌داد. او کشتی‌گیری بود که همه می‌گفتند تمام شده اما بهترین کشتی‌ها را برای ما گرفت و با حریف روس هم باید برنده می‌شد. ما از نتایج راضی هستیم اما برخی از کشتی گیران هم روزشان نبود. امیدوارم در فرصت باقی مانده بتوانیم اشکالات را برطرف کنیم و یک تیم قدرتمند برای المپیک بسازیم.

مربی تیم ملی آزاد با اشاره به قضاوت خانم ادیت در مبارزه جنجالی یونس امامی و حریف قزاق خاطرنشان کرد: خانم ادیت تا دیروز قاتق نان‌مان بود و امسال قاتل جان‌مان شده و شمشیر را برای ما از رو بسته است. آن از اتفاقی که در جام ساساری ایتالیا رخ داد و این هم از مبارزه یونس امامی که اتحادیه جهانی هم در کلینیک داوری‌اش تاکید کرد امتیاز کشتی‌گیر ما را نداده‌اند. او ظاهرا به دشمن قسم خورده کشتی ما تبدیل شده است. اگر یونس را به این شکل شکست نمی‌دادند او حتی اگر قهرمان نمی‌شد، با فینالیست شدن حداقل 5 امتیاز بیشتر می‌گرفت و با توجه به اینکه 5 امتیاز هم از قزاق‌ها کم می‌شد تیم ما نایب قهرمان دنیا می‌شد.

مهربان تاکید کرد: اعضای کادرفنی تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشتند و با جان و دل کار کردند. از غلامرضا محمدی گرفته تا حاج کناری، جوکار و اصلانی و محسن کاوه که خیلی به ما کمک کرد. در واقع یک تن واحد بودیم و بین ما، من و تویی وجود نداشت و همه با تمام توان‌شان کار کردند. مسئولان هم باید به کشتی کمک کنند، علیرضا دبیر به تنهایی نمی‌تواند بار کشتی را به دوش بکشد، هرچند او در قزاقستان با همه توان پای کار بود و در ارتباط با حق خوری صورت گرفته در رده بندی تیم ایران به شدت به لالوویچ اعتراض کرد. امیدوارم با کسب جایگاهی در اتحادیه جهانی کمتر شاهد اجحاف حق کشتی ایران باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    44 28
    همه اش توهم توطئه است
    • رضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
      0 0
      ورزشکاران ما هم مثل سیاسیون شدند همه اش از دشمن می گن . دشمن فرضی و اِبته از دشمن فرضی هم شکست می خورن!!!!!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    6 59
    تئوری توطئه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    12 6
    متاسفانه ما کرسی رو از دست دادیم
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    23 33
    وقتی زن رو قاضی میکنن همین میشه.
  • ارش IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    33 15
    اینها همه توهم ، تو هر بازی یک برنده هست یک بازنده، هیچ کسی هم هیچ لجی با کشتی هیچ کشوری نداره، ی توجیهی بکنین لااقل بچه 7 ساله نخنده، کلیشه شده این حرفها، دست بالای دست زیاده قرار نیس همیشه یک کشوری اول بشه، یا علی مدد
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
      0 0
      دری وری نگو .کشتی شناس نیستی نظر نده
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    7 24
    همه جا باید حق ایرانو بخورن
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    0 0
    خب بد نیست یکبار هم شما طعم ظلم زیر زبونتون مزه کنه اونم از طرف زنها ها ها ها.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه یکم شبیه حسن یزدانی کشتی بگیرن، حرف و حدیث ها همه تموم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس