انصارالله: مهلتی که به امارات داده‌ایم محدود است

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در یمن با هشدار به ابوظبی، تأکید کرد امارات باید از هرگونه تشدید تنش‌ها در یمن دست بردارد؛ چرا که مهلت داده شده به امارات محدود است و عمق آن هدف گرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در یمن اعلام کرد، اهداف برای حمله به عمق امارات و عربستان سعودی آماده است «ولی تصمیم الان متوقف کردن حملات است».

البخیتی، روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المیادین» تصریح کرد، هرگونه تشدید تنش از سوی کشورهای متجاوز با پاسخ گسترده نیروهای یمنی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

انصارالله: امارات را به دهه‌های گذشته باز می‌گردانیم

وی خاطرنشان کرد، امارات در صورت تشدید تنش «هرگز نمی‌تواند حملات به عمق خاکش را تحمل کند».

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: «به امارات درباره هرگونه تنش هشدار می‌دهیم؛ چرا که عمق امارات هدف قرار گرفته خواهد شد و این کشور اوضاع بسیار شکننده و آسیب‌پذیری دارد.»

وی در ادامه افزود: «مهلتی که به امارات داده‌ایم محدود است.»

محمد البخیتی متذکر شد، هدف امارات ایجاد جای پایی برای خود در تعز یمن است و گروهی از مزدوران اماراتی پس از پایان آموزش‌هایشان، از پایگاه «عصب» امارات واقع در اریتره و با هدف پیشروی، راهی تعز شده‌اند.

البخیتی اضافه کرد، امارات باید از استان‌های جنوبی و منطقه ساحل خارج شود.

امارات، دومین نیروی بزرگ در ائتلاف جنگی تحت رهبری سعودی علیه یمن است که از 25 مارس 2015 این کشور را آماج حملات جنگنده‌های خود قرار داده است.

وی متذکر شد، نیروهای متجاوز از کشتی‌ها و بنادر غیرنظامی برای اهداف نظامی استفاده می‌کند که این امنیت ناوبری دریایی را تهدید می‌کند.

این عضو انصارالله اظهار داشت، کشورهای متجاوز تلاش می‌کنند ایران، حماس، حزب‌الله لبنان و انصارالله را ترغیب کنند تا از قضیه فلسطین چشم‌پوشی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    2 0
    امارات هم یک گوشمالی از طرف یمن لازم دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس