کد خبر 996002
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
رئیسی: بیانیه اروپا هتک حرمت ملت ایران بود/وکالت باید شفاف شود

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت ابتکاری و خلاقیت باید تبدیل به یک موج در بین مسؤولان باشد، گفت: انتظار خبرگان ملّت از همه مسؤولین این است که با تلاش خود دربین مردم امیدآفرینی کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری،  عصر امروز(چهارشنبه ۳ مهر) در پایان هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور هفتم گفت: پیام ‌اعضای مجلس خبرگان برای همه مسؤولین، پیام حرکت، تلاش و فعالیت انقلابی و متفاوت از قبل است.

بیشتر بخوانید:

مسوول برطرف کردن فقر از دید آیت‌الله جنتی

روایت حجت‌الاسلام رئیسی از رشوه‌های بهت‌آور در قوه‌قضاییه: از آپارتمان ۶۰۰ متری تا ویلای ۴۰۰۰ متری

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تمام نشده و ما امروز درگیر جنگ روانی، اقتصادی و اطلاعاتی هستیم و باید متناسب با این جنگ، آرایش جنگی بگیریم.

رئیسی با بیان اینکه حرکت ابتکاری و خلاقیت باید تبدیل به یک موج در بین مسؤولان باشد، گفت: انتظار خبرگان ملّت از همه مسؤولین این است که با حرکت و تلاش جدی خود، دربین مردم امیدآفرینی  کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه امروز فضای کشور با پرچمداری رهبر معظّم انقلاب، فضای مقاومت فعال و نفرت از آمریکا و افزایش بی‌اعتمادی نسبت به اروپایی‌هاست، گفت: امروز، مخصوصاً در آستانه انتخابات، هر فردی چه بخواهد یا نه و چه بداند یا نداند، یأس ایجاد کند، در راستای راهبرد دشمن حرکت کرده است.

رئیسی، امیدآفرینی را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: پیام خبرگان رهبری، افزایش فضای امید در جامعه و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس