یکی از بهترین راهها برای شناخت جهان پیرامون خود و آشنایی با فرهنگ مردم کشورهای دیگر و تماشای جاذبه های گردشگری ، خرید بلیط خارجی و سفر به خارج از مرزها می باشد. فرقی نمی کند به کدام کشور خارجی سفر می کنید یا چقدر بودجه برای سفر در نظر گرفته اید یا از چه قشری در جامعه هستید. برای همه افراد کم کردن هزینه ها از مقولات مهم در مدیریت اقتصادی می باشد. 

شاید فکر کنید بلیط خارجی ارزان از کیفیت چندانی برخوردار نیست و یا ممکن است هواپیما خدمات قابل قبولی به مسافر ارائه نمی دهد. اگر شما هم جزو این گونه فکر می کنید در این مقاله با ما همراه شوید. 

در سالهای نه چندان دور تعداد ناوگان هوایی کشور بسیار کمتر از امروز بود. با توجه به تعداد متقاضیان سفرهای خارجی بر تعداد هواپیما های کشور نیز افزوده گردید. با این اتفاق مبارک دیگر مسافران مجبور در انتخاب محدودیتی ندارند و می توانند از خدمات متنوع هواپیما ها استفاده کنند. شرکت های هواپیمایی نیز با توجه به سطح اقتصادی اقشار مختلف، انواع بلیط هواپیما را در کلاس های مختلف ارائه می دهند. 

 متقاضیان خرید بلیط خارجی می توانند با توجه به سطح درآمد و بودجه خود بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. شرکت های هواپیمایی با توجه به نوع هواپیما و امکاناتی که ارائه می دهند، طبق استانداردهای موجود و هزینه های خود بلیط هواپیما را قیمت گذاری می کنند. از این رو قیمت بلیط هواپیما در نرخ های متفاوت عرضه می شود. 

بر اساس آمار با توجه به پیشرفت های ناوگان هوایی کشور و کیفیت سبک زندگی امروزه تعداد متقاضیان سفر های خارجی نسبت به سالها پیش رشد قابل توجهی داشته است. اما در سالهای اخیر با توجه به اعمال تحریم ها و نرخ تورم، هزینه های سفر بسیار بیشتر از قبل به اقتصاد آنها تحمیل شده و از رغبت متقاضیان برای خرید بلیط خارجی کم کرده است. 

برای حل این مسئله می توان راهکارهای خرید بلیط خارجی ارزان را به کار بست تا ضمن برخورداری از سفری شاد و مفرح، هزینه های سفر را نیز کاهش داده و به اقتصاد خانواده کمک کرد. 

چند ترفند ساده برای خرید بلیط ارزان خارجی 

شاید با توجه به قیمت بلیط خارجی از سفر های خارجی منصرف شده و تصور کنید با این هزینه ها دیگر نمی توان به مسافرت رفت. اما خبر خوب این است که بابکاربردن چند تکنیک ساده می توانید بخش قابل توجهی از هزینه ها را کم کنید و بدین ترتیب به سفر دلخواه خود بروید. 

Ø      به تقویم نگاه کنید

کاملا عادیست که در بعضی از ایام سال تعداد متقاضی برای سفر بیشتر باشد. به طور مثال روزهای نوروز باستانی که تعطیلات زیادی در پیش رو است و مراسم دید و بازدید انجام می گیرد، مسافران زیادی قصد سفر دارند. در این روزها این قانون عرضه و تقاضاست که قیمت بلیط خارجی را تعیین میکند. توصیه ما به شما این است که در این روزها سفر نکنید. 

صبر داشته باشید، بعد از ایام تعطیل قیمت ها به شدت پایین می آیند. حالا وقت خرید بلیط خارجی است. 

 

Ø      لحظه ها را شکارکنید

خرید بلیط خارجی لحظه آخری یکی از روش های کاهش قیمت است. معمولا این دسته از بلیط ها از جنس بلیط های چارتر می باشند. در ایام کم سفر سال که صندلی های هواپیما خالی مانده و مسافران استقبال چندانی از پرواز نداشته اند، شرکت های چارتر کننده اقدام به کاهش قیمت بلیط خارجی می کنند. اگر بلیط ها در مسیری تا آخرین لحظات مانده به پرواز به فروش برسند، با تخفیف باورنکردنی عرضه شده و بسیار ارزان می شوند. 

Ø      به سایت معتبر رجوع کنید

مراجعه به وب سایت های معتبر گردشگری که با ایرلاین های معتبر و مختلفی همکاری می کنند، می توانند فهرست کاملتری از بلیط هواپیما به شما ارائه دهند. چرا که در ایرلاین های مختلف، قیمت ها متفاوت می باشند. در ثانی ممکن است از تخفیفات ایرلاین ها به سرعت مطلع شوید. 

 

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس