وزنه برداری

وزنه بردار دسته ۸۹ کیلوگرم کشورمان با مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب به کار خود در گروه A پایان داد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد و محمد زارعی و علی میری نمایندگان ایران در این دسته با ۹ وزنه بردار از کشورهای ارمنستان (۲ وزنه‌بردار)، فرانسه، عراق، ونزوئلا، گرجستان، قزاقستان و بلاروس (۲ وزنه بردار) به رقابت پرداختند.

حرکت یکضرب:
میری کار خود را در این دسته و در حرکت در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه ۱۶۰ کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد، وی در حرکت دوم نیز وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد. میری در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان پنجمی به پایان برد.

بیشتر بخوانید:

سهراب مرادی دست به وزنه می‌شود

 
محمد زارعی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی شد، اما در دومین تلاش در مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرمی ناکام بود و در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی نشد تا با همان رکورد ۱۶۵ کیلوگرمی به عنوانی بهتر از هفتمی نرسد.
وزنه‌برداران گرجستان با ۱۷۲ کیلوگرم، بلاروس ۱۶۹ و ونزوئلا نیز با ۱۶۹ کیلوگرم مدال‌های طلا، نقره و برنز این حرکت را به خود اختصاص دادند.

حرکت دوضرب: 

محمد زارعی در حرکت اول دوضرب وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم در مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی ناکام بود. وی در حرکت سوم نیز موفق یه مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی نشد تا با همان ۱۹۶ کیلوگرم به رده دهم دوضرب بسنده کند. زارعی با مجموع ۳۶۱ کیلوگرم نهم شد. 

علی میری در حرکت اول دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی شد، میری در سومین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی شد. اما در حرکت سوم موفق‌ به مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی نشد تت با همان ۲۰۷ کیلوگرم یه مدال برنز دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست یابد.

وزنه‌بردار ارمنستان‌ با مجموع ۳۷۵ کیلوگرم قهرمان شد. مدال برنز مجموع هم وزنه‌بردار گرجستان با ۳۷۱ کیلوگرم رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس