کد خبر 994680
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
شوهر بدبین

مرد شکاک که به خاطر سوء ظن به همسرش او را در حمام خانه به قتل رسانده بود با حکم قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده خونین ازدو سال قبل به‌دنبال تماس تلفنی پسر نوجوانی به اداره پلیس شروع شد. این پسر ۱۲ ساله که شوکه بود به مأموران گفت: جسد مادرش را در حمام خانه شان پیدا کرده است. وی به مأموران گفت پدر و مادرم با هم درگیری داشتند. امروز – روز حادثه - قرار بود با هم به میهمانی برویم، اما نمی‌دانم چه شده است.

بیشتر بخوانید:

ثانیه های وحشت 3 دختر در بزرگراه کردستان

با توجه به گفته‌های این پسر نوجوان مأموران تحقیقات خود را برای بازداشت همسر مقتول آغاز کردند، اما ردی از او نبود تا اینکه یکی از مأموران کلانتری عصر همان روز به شکل اتفاقی همسر مقتول را در خیابان دید و او را دستگیر کرد. وی بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم دخترعمه‌ام بود. ما مدت‌ها با هم زندگی عاشقانه‌ای داشتیم، اما وقتی معتاد شدم، کم‌کم رابطه ما تیره شد. چون همسر و پسرم را دوست داشتم، اعتیادم را ترک کردم، اما ورشکسته و بیکار شدم.

همسرم کارمند بود و با پول او زندگی می‌کردیم. این موضوع باعث اختلاف میان ما بود؛ مدتی بود که احساس می‌کردم همسرم با کسی رابطه دارد سر این موضوع با هم دعوای شدیدی کردیم و او به خانه مادرش رفت. اما با وساطت عمه‌ام به خانه برگشت، ولی با من حرف نمی‌زد و مدام می‌گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. روز حادثه قرار بود وقتی پسرم از مدرسه برگشت به خانه خواهرش برود. اما به من گفت تو نیا. سر این موضوع با هم دعوا کردیم. وقتی به حمام رفت من هم پشت سرش وارد شدم و با گلدان به سرش کوبیدم، بعد هم فرار کردم.

پرونده با توجه به اعترافات صریح این مرد و مدارک دیگر و همچنین شکایت اولیای دم برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و باحضور قاضی رستمی مستشار دادگاه پای میز محاکمه رفت. سرانجام صبح دیروز قضات پس از بررسی پرونده ومشورت با یکدیگر متهم را به اتهام قتل عمد همسرش به قصاص نفس محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    7 0
    آخر این چه فرقی با نجفی داشته؟ ولش کنید برود.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    7 0
    حاجی این یارو بد بین نبوده که
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    6 1
    این بنده خدا با ان بنده خدا چه فرقی دارد؟ هر دو در حمام همسرشان را کشتند.
  • CN ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    5 4
    اگر از اول قاتلان اعدام میشدند و نه قصاصی که از جرم قاتل می‌تونه بگذره، امروز اینهمه قتل و جنایت در مملکت وجود نداشت.
  • نگار IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    2 0
    چرا گفتمان توی فرهنگ ما ایرانی ها معنا نداره
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    3 0
    اگر با اسلحه پنج تیر میزدی و قتل رو انجام می دادی اصلا قاتل نبودی و دیه هم نداشت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    3 0
    به خاطر همینچیزاست که مردا با کار زن مخالفند,ظرفیت نیست لامصب!کافیه فقط تو زندگی بخوری زمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس