کد خبر 994618
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
مسی

اگر امشب اتفاق خاصی رخ ندهد، بالاخره از مثلث خط حمله بارسلونا در لالیگا رونمایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، بارسلونا در تابستان امسال و بعد از درگیری های فراوان با باشگاه اتلتیکومادرید در نهایت موفق شد آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و 28 ساله این تیم را به خدمت بگیرد تا اتفاقی که قرار بود پارسال رخ دهد، بالاخره انجام شده و مثلث رویایی بارسلونا شکل گیرد.

البته هواداران بارسلونا تصور نمی کردند برای تماشای همزمان لیونل مسی- لوییز سوارز و آنتوان گریزمان باید تا هفته پنجم منتظر بمانند اما حالا و در دیدار امشب بارسا در خانه گرانادا، این اتفاق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

پدیده بارسلونا ملیت اسپانیایی گرفت

لیونل مسی در این فصل لالیگا هنوز به میدان نرفته و چهار بازی ابتدایی تیمش را از دست داده بود. لوییس سوارز نیز در بازی هفته اول مقابل بیلبائو آسیب دید و مدتی از ترکیب ثابت بارسا دور بود و در این میان تنها آنتوان گریزمان بود که مشکلی برای بازی کردن نداشت.

اما امشب هم لیونل مسی و هم لوییس سوارز شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند و می توانند در لالیگا برای اولین کنار یکدیگر در ترکیب ثابت قرار گیرند. بارسلونا در این چهار هفته عملکرد چندان خوبی نسبت به سالهای اخیر خود نداشت و موفق به کسب هفت امتیاز شد. حالا هواداران این تیم امیدوارند با بازگشت لیونل مسی، دوباره این تیم در لالیگا درخشان ظاهر شده و همانند یک دهه اخیر، شانس اول قهرمانی لقب گیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس