کد خبر 994496
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
image-20190921144350-2.png

کاغذ دیواری هایی که از جنس وینیل و پی وی سی هستند که می توانند سالیان سال، مانند روز اول بر روی دیوارخوش بدرخشند. دیگر لازم نیست تا نگران تمیز کردن و شستشوی این محصول باشید .

استفاده از کاغذ دیواری، یکی از بهترین راه حل ها در دکوراسیون داخلی خانه برای دیوارها می باشد. همیشه به دنبال راه حل و ایده ای جدید و نو هستیم تا با بکارگیری آنها متفاوت تر از بقیه باشیم. برای طراحی داخلی خانه شاید به سراغ خیلی چیز ها برویم انواع لوستر ها، مبلمان ، پرده  ها و ...  . اما یکی از مهم ترین قسمت های خانه، دیوار های آن می باشد که مدام برای آن نقشه های مختلف می کشیم.

شهر کاغذ دیواری
شهر کاغذ دیواری

کاغذ دیواری بهترین گزینه برای  تزیین دیوارهای منزل می باشد. مهم نیست شما برای کدام قسمت از خانه خود قصد استفاده از این نوع دیوار پوش را دارید، کافی است تصمیم بگیرد وسری به شهر کاغذ دیواری بزنید. در شهر کاغذ دیواری برای هر قسمت از خانه شما برنامه ریزی شده است. در این مجموعه با دنیایی از رنگ روبرو خواهید شد. طرح های خاص، زیبا و شیک را خواهید یافت و  بدون اراده با دیدن هر کدام لبخندی از رضایت را خواهید زد.

 

کاغذ دیواری آشپزخانه
کاغذ دیواری آشپزخانه

در انتخاب کاغذ دیواری مدرن به خود شک و تردید راه ندهید. شما می توانید با هر میزان بودجه ایی که دارید وارد شهر کاغذ دیواری شوید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی تهیه نمایید. کارشناسان ما در این مجموعه مشتاقانه شما را راهنمایی خواهند کرد.

کاغذی دیواری برای قسمت های مختلف خانه

شاید زمانی نه چندان دور، اولین و مهم ترین هدف استفاده از کاغذ دیواری پوشش  سوراخ ها و عیب و ایرادات دیواربود و کمتر کسی فکر می کرد که این دیوارپوش تبدیل به یک کالای لوکس شود.

حالا  دیوارهای داخلی خانه اگر تمیز و بی عیب هم  باشند از کاغذ دیواری برای طراحی آن استفاده می کنند. مهم نیست شما برای کدام قسمت از خانه خود قصد استفاده از این دیوار پوش را دارید. طراحان این صنعت  برای همه قسمت های منزل و محیط کار شما اقدام به طراحی و تولید کاغذ دیواری های با دوام کرده اند.

انواع کاغذ دیواری جدید که از جنس وینیل و پی وی سی هستند  می توانند سالیان سال، مانند روز اول بر روی دیوارخوش بدرخشند. دیگر لازم نیست تا نگران تمیز کردن و شستشوی این محصول باشید ، می توانید با استفاده از مایع شوینده ملایم و یک اسفنج مرطوب اقدام به تمیز کردن آن کنید.

دیگر از یک دیوارپوش خوب چه میخواهید: مقاوم دربرابر رطوبت، قابلیت شستشو، ترمیم ساده و راحت، تنوع در رنگ و طرح، عدم جذب دوده و آلودگی، نصب ساده و سریع، استحکام بالا، تنوع در قیمت.

کاغذ دیواری های مخملی

اگر از آن دست افرادی هستید که تجملات برای آنها مهم است ، به شما توصیه می کنیم تا دربین کاغذ دیواری ها به سراغ جنس مخمل آن بروید. این نوع از دیوار پوش ها دارای طرح های خاص و برجسته می باشند، که در کنار زیبایی کیفیت را نیز به شما عرضه می کنند.

همانطور که از نام این دیوار پوش پیداست، در ساخت آن از الیاف پارچه مخمل استفاده می شود. به همین دلیل است که در این محصول با طرح های برجسته مواجه هستیم.

کاغذ دیواری مخملی
کاغذ دیواری مخملی

 زمانی که قصد استفاده از این نوع دیوار پوش را دارید بهتر است تا به نورپردازی منزل خود دقت بیشتری داشته باشید.. با کمی خلاقیت  و حوصله می توانید با استفاده از این نوع دیوارپوش ها و نور، فضای بسیارزیبایی را در منزل خود بوجود آورید.

این دیوارپوش مخملی جزء گران ترین جنس های کاغذ دیواری است.

این نوع از کاغذ دیواری ها ، قابلیت شستشو ندارند و در برابر رطوبت مقاومت کمتری را از خود نشان می دهند.

استفاده از این محصول در سالن های پذیرایی توصیه می شود چون می تواند فضایی لوکس و کلاسیک را بوجود آورد.

کاغذ دیواری های کریستالی

این نوع از کاغذ دیواری  ها نیز لوکس و لاکچری بوده و از قیمت بالایی برخوردار می باشند. از این جهت به آنها کریستالی گفته می شود چون  ساخت آنها به گونه ایی است که می توانید نقاط ریز و درشت روشنی را در آنها ببینید.

این ویژگی باعث انعکاس نورمی شود و می تواند فضای منزل را زیبا جلوه دهد.

کاغذ دیواری کریستالی
کاغذ دیواری کریستالی

 

استفاده از این دیوار پوش در سالن های پذیرایی توصیه می شود، اما چون دارای قیمت بالایی است، شما میتوانید به صورت جزیی از آن استفاده نمایید مثلا می توانید در دیوار پشت تلویزیون از آن استفاده کنید.

این نوع از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند، اما دقت کنید تا از اسفنج های تمیز استفاده کنید تا باعث کدری آن نشود.

 برای شستشوی این محصول در ابتدا، گرد و غبار آن را تمیز نمایید سپس اقدام به شستشو نمایید.

برای  بازدید و انتخاب انواع کاغذ دیواری می توانید به شهر کاغذ دیواری مراجعه کنید. در این مرکز می توانید کاغذ دیواری ها را در انواع جنس ، طرح و قیمت بیابید و از کارشناسان آن در این زمینه بهره ببرید. با مراجعه به سایت شهر کاغذ دیواری می توانید به صورت آنلاین از محصولات این شرکت اطلاع یابید و خرید اینترنتی نیز داشته باشید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس