کد خبر 994448
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: اگر به ورزشگاه بروم و کسی به من فحاشی کند دعوا به راه می‎اندازم.

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص دربی روز یک‌شنبه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: اینکه می‌گویند شرایط دربی فرق می‌کند درست است. استقلال اگر برنده این بازی باشد می‌تواند این سه بازی گذشته را فراموش کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال بازنده دربی باشد چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: اگر استقلال بازنده دربی باشد وارد چالش بزرگی شده، امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی برای دربی سورپرایز دارد؟

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص اینکه باتوجه به شرایط جدول، پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند به راحتی استقلال را شکست می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیسی‌ها چنین فکری کنند، خوشحال می‌شوم! اتفاقا همیشه برعکس بوده و هر تیمی ضعیف‌تر بوده برنده شده است.

نیکبخت درباره اینکه آیا برای تماشای دربی به ورزشگاه می‌رود، عنوان کرد: نه اصلا، در خانه با خیال راحت بازی را تماشا می‌کنم. اگر به ورزشگاه بروم حرص می‌خورم و دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد. اگر به ورزشگاه بروم و کسی به من فحاشی کند دعوا می‌کنم! به خاطر همین به ورزشگاه نمی‌روم. جنبه ورزشگاه رفتن هم ندارم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس