کشتی آزاد

در روز سوم رقابت های کشتی قهرمانی جهان، آزادکاران ایران در چهار وزن سوم به میدان رفته اند.

به گزارش مشرق، مسابقات چهار وزن سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان  آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 79، 86 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور اول با نتیجه 9 بر یک از سد ابراهیم جیفتچی، قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه گذشت، اما در دور بعد 11 بر 8 مغلوب الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده های و کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را بدست آورد.
شریف شریف اف، قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان و کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه شعبانی حضور دارند. در این وزن 26 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 61 کیلوگرم 25 نفر حضور دارند، بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئز قهرمان جهان از کوبا می رود.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور بعد با برنده مبارزه میان جانگ از کره جنوبی و رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نیکا کنتچادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان و گریگوریان از ارمنستان می رود. در این وزن 23 کشتی گیر حضور دارند. کایل داک قهرمان جهان از آمریکا در گروه تیموری حضور دارد.

در وزن 86 کیلوگرم که 43 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جیمی اسپینال، نایب قهرمان المپیک لندن از پورتوریکو را شکست داد. وی در دور سوم با برنده کشتی میان استفان ورب از مجارستان و دومانیتسکی از اوکراین کشتی می گیرد. گوستیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه و بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از مولداوی در گروه یزدانی حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس