کد خبر 994422
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
بوفون

دروازه‌بان ایتالیایی امروز می‌تواند دوباره در ورزشگاه آلیانز با پیراهن یوونتوس برابر ورونا به میدان برود.

به گزارش مشرق، نوزدهم می ۲۰۱۸ حتی آسمان هم در شور و هیجان یوونتوسی‌ها شریک بود که شاهد آخرین حضور جانلوئیجی بوفون با بانوی پیر بودند. کاپیتان یوونتوس تصور می‌کرد هرگز دوباره پیراهن تیم تورینی را بر تن نمی‌کند اما یک سال پس از بازی در پاری سن ژرمن به خانه‌اش برگشت. دیدار یوونتوس و ورونا آخرین حضور بوفون در وزشگاه خانگی بود؛ همان حریفی که امشب (شنبه) با بانوی پیر روبرو می‌شود و قرار است دروازه‌بان ایتالیایی نخستین بازی‌اش در فصل جدید را با پیراهن تیم تورینی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت اسطوره‌ها به خانه

بوفون در اینستاگرامش به بازی امشب اشاره کرد و نوشت: شنبه یک بازی برگزار می‌شود که برای من هرگز عادی نخواهد بود.

این جمله نشان می‌دهد که دروازه‌بان ایتالیایی مشتاق حضور در این در بازی است. این دیدار تنها بازگشت دوباره کاپیتان بانوی پیر نیست چون او می‌تواند به رکورد پائولو مالدینی برسد و ۹۰۲ بازی را با یوونتوس به ثبت برساند. مالدینی با میلان توانسته بود به چنین رکوردی دست یابد. بوفون پس از این بازی می‌تواند به تنهایی رکورددار شود. او همچنین برای ششصد و چهلمین بار با پیراهن یوونتوس در سری آ بازی می‌کند و فاصله خود را با مالدینی کمتر می‌کند. مدافع سابق میلان ۶۴۷ بازی انجام داده بود.

بوفون آماده است و تمجید شزنی از او اتفاقی نیست. دروازه‌بان اصلی یوونتوس در یک مصاحبه گفت: تمرین کردن با بوفون تجربه‌ای ارزشمند است. نمی‌توان گفت به چه اندازه می‌توان از او یاد گرفت.

بوفون ۴۱ ساله از نقش جدیدش آگاه است و می‌داند که برای روی فرم بودن باید تلاشش را دو برابر کند. امروز آسمان تورین آفتابی است و شرایط جوی برای شروع دوباره دروازه‌بان ایتالیایی کاملا مناسب است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس