علی فروغی

به‌دنبال انتشار شایعاتی در فضای مجازی درباره تغییر رئیس رسانه ملی و نام بردن از گزینه‌های مختلفی نظیر «علی فروغی» مدیر فعلی شبکه سه سیما طی نامه ای این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در بخشی از نامه علی فروغی می‌خوانیم: هنوز ایامی‌نگذشته از روزهایی که دکتر علی عسکری کلیددار فعلی بزرگ‌ترین مجموعه‌ رسانه‌ای انقلاب، رسانه‌ ملی را در سراشیبی ورود به شعب ابیطالب ناشی از تحریم ارباب بودجه و در متلاطم‌ترین روزهای از بدو موجودیتش تحویل گرفت. از فتنه‌ خبرنگار سابق آسوشیتدپرس که بعدها مدیر شبکه شد تا قصه‌ فتانه‌ بازرس ویژه، ‌هاله‌ای از ناامیدی و بلاتکلیفی را بر سر جام‌جم گسترانیده بود.

مدیر شبکه سه در نامه خود پس از اشاره به موفقیت‌های رسانه ملی در جذب مخاطب و عبور از برخی تنگناها و موانع ادامه داد: حالا این روزها آنهایی که باد در گلو انداخته و آروغ روشنفکری نشخوار می‌کردند که «مگر کسی هم دیگر این تلویزیون را می‌بیند؟» به جرگه معترضین بالا تا پائین برنامه‌های رسانه ملی از نخستین دقایق بامدادی تا واپسین ثانیه‌های شامگاه پیوسته‌اند و همچنان با ژست«ندیدن»، گاه در مورد فلان میان برنامه‌ یک دقیقه‌ای در فلان برنامه در فلان شبکه‌ نوپا و تخصصی مقاله‌ها می‌نویسند و توئیت‌ها می‌زنند و جیغ‌های بنفش می‌کشند. شاهد مثال، همان سلبریتی پرمدعا و منتقدی که با کلی سروصدا در صفحه‌ اینستاگرامش شب عیدی به بهانه‌ای نسخه‌ تحریم صداوسیما و شبکه‌ «رادیکالِ سه» را می‌پیچد و به فاصله یک ماه و نیم، در همان صفحه‌ اینستاگرام طاقت نمی‌آورد و می‌گوید هر شب ماه مبارک رمضان پای سریال همان شبکه‌ رادیکال و همان صداوسیما ‌اشک می‌ریزد!

بیشتر بخوانید:

هجمه به صداوسیما در آستانه انتخابات طبیعی است

وی همچنین افزود: برای آنهایی که دامنه شایعه اخیر را تا مدیریت شبکه سه رسانده‌اند، به صراحت و شفافیت تمام اعلام می‌کنم که اگر «عصر جدید» رکوردشکن و جریان‌ساز می‌شود و مقبول می‌افتد، اگر جسارت و شجاعت «گاندو» بهانه‌ای می‌شود برای احیای حس غرور ملی در روزگار حضیض دیپلماسی، اگر «ستاره‌ساز» در فضای «ستاره‌سالاری» و «سلبریتی‌زدگی» تلاش می‌کند شمایی از عدالت ورزشی را به رخ بکشد و علی‌العموم تمام توفیقات احتمالی شبکه‌ سه، به لحاظ کلان مدیریتی، همگی ثمره حمایت و راهبری دکتر علی عسکری است و هیچ‌یک از این موارد، بدون اطلاع و حمایت ایشان امکان‌پذیر نبوده و نیست.

فروغی در نامه یاد شده، این پرسش را مطرح کرد که آیا اصحاب شایعه و ارباب جراید انگلوفیل و آمریکوفیل نمی‌دانند و نمی‌فهمند که دیر یا زود چنانکه رحمانی فضلی و مهرداد بذرپاش و دکتر حسینی شایعه ریاستشان را تکذیب کردند، دیگر شایعه‌ها هم به همین سیاق، برچسب تکذیب خواهد خورد؟ پس چرا آبروی خود را متاع هر بازار می‌کنند و به ثمن بخس به حراج می‌گذارند؟

مدیر شبکه سه با بیان اینکه سرمایه‌ یک رسانه و اعتبار آن، به صحت اخباری است که منتشر می‌کند، پرسید: پس چه دستاورد مهمی در انتشار این اخبار علیه رئیس صدا و سیما نهفته که چنین ثلمه‌ای به اعتبار رسانه‌ای خویش را به بهای به دست آوردن آن به جان می‌خرند؟ چه لطمه‌ای به غربگراها و لیبرال‌های داخلی از سوی رسانه‌ ملی خورده که آنها را عقرب‌وار وادار به زدن نیش مرگ و به عبارت دقیق‌تر خودکشی رسانه‌ای کرده تا طرف مقابل را به حربه‌ زهر شایعه بگزد؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زنده باد بهار IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    5 3
    سئوال : خروجی این رسانه با هزاران میلیارد بودجه دقیقاً برای فرهنگ و مذهب و سیاست چی بوده؟ با بودجه یکسال این نهاد چند کارخانه میشه ساخت؟ چند شهر و روستا آباد میشه؟ چند میلیون شغل ایجاد میشه؟
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
      15 0
      بجای اینکه مثل بقیه دشمنان کشور به صداوسیما حمله کنید شماها پاسخگوی خروجی انحرافات قطبتون باشید اگر واقعا دغدغه مردم رو دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس