کد خبر 994086
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
محمد اسلامی

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت پارکینگ‌ها در پایانه‌های مرزی با عراق نسبت به سال گذشته دو برابر شده و در این زمینه مشکلات به حداقل رسیده است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اندیمشک، همدان و کرمانشاه به‌عنوان شهرستان‌های معین و مبدأ برای زائران جهت رسیدن به پایانه‌های مرزی تعیین‌شده‌اند و ظرفیت‌های لازم در پایانه‌ها برای تردد اتوبوس‌ها پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید:

اربعین چگونه کربلا برویم؟

اسلامی بابیان اینکه توسعه پارکینگ‌ها همواره یکی از اولویت‌ها در پایانه مرزی چذابه بوده است، گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده و امید است امسال در این پایانه تردد زائران روان‌تر باشد.

وی افزود: حرکت اتوبوس‌های دربستی از پایانه مرزی چذابه تا کربلا نیز پیش‌بینی‌شده و بی‌شک تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و روان‌سازی تردد زائران خواهد داشت.

اسلامی تصریح کرد : ظرفیت پارکینگ‌ها در سایر پایانه‌های مرزی نیز دو برابر شده و در این زمینه در اربعین امسال مشکلات به حداقل رسیده است.

وزیر راه در سفر یک‌روزه خود به خوزستان ابتدا از پایانه مرزی شلمچه و سپس از پایانه مرزی چذابه و زیرساخت‌های جاده‌ای و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس