کد خبر 993699
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» در تازه ترین پست خود درباره "نرم افزار آشوب های خیابانی" نوشت:

چند ماهی است که آشوب‌های گسترده در هنگ‌کنگ این منطقه را فلج کرده و معترضان با مسدود کردن مناطق اصلی شهر، مشکلات زیادی را بوجود آورده‌اند.

مقامات چینی معتقدند اعتراضات در هنگ‌کنگ ماهیت جدایی‌طلبانه پیدا کرده و تبدیل به یک انقلاب رنگی شده‌ که توسط آمریکایی و انگلیس حمایت می‌شود.

روش‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده معترضان و تصویر منتشر شده از دیدار یک دیپلمات آمریکایی با چند نفر از رهبران اعتراضات، گمانه‌زنی‌ها درباره دخالت خارجی در هنگ‌کنگ را تقویت کرد.

معترضان برای برنامه‌ریزی، و هماهنگی روش‌های اعتراضی، به دلیل اختلال در اینترنت و ریسک شناسایی آنها، به جای تلگرام به برنامه آمریکایی «بریج‌فای» روی آورده‌اند.

برنامه بریج‌فای به جای اتصال دو دستگاه از طریق اینترنت، مبدأ و مقصد پیام را از طریق دستگاه‌های اطراف و با بلوتوث به هم وصل می‌کند.

به نظر می‌رسد تست برنامه‌هایی که بدون اینترنت کار می‌کنند، در راستای ظرفیت‌سنجی نه تنها در هنگ‌کنگ و علیه چین، بلکه برای استفاده احتمالی در آینده در نقاط دیگر دنیا باشد.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    6 0
    در فرانسه اعتراضات جلیفه زردها به هفته 40 رسیده و تقریبا فراموش شده.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    19 4
    ماهم از قوه قضاییه می خواهیم اگر کسی آشوب خیابانی راه انداخت بندازه زندان ودیگه در نیاره .مردم چقدر از دست این آشوبگران آرامششان سلب بشه...؟!
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    2 0
    اتش زدن امکانات شهری کاری است که نه در اعتراضات مردم امریکا مثلا وال استریت و یا هنگام پیروزی ترامپ دیده می شود ونه در فرانسه. فقط این ساده لوحان اسیایی هستن که به فرمان همین امریکاو فرانسه امکانات شهری خود را به اتش می کشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس