کد خبر 992776
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
ممدوحی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به انتقاد رئیس جمهور در جلسه سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره حاشیه نشست سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: خوبی جریان قضایی این است که هر حکمی که صادر می کند بر حسب پرونده است بنابراین پرونده ها موجود است و می‌توان به آنها رجوع کرد.

بیشتر بخوانید:

پایان بگم بگم با اتمام حجت رئیسی

اعتراض روحانی به رئیسی درباره دادگاه‌های مفاسد اقتصادی

وی افزود: اوایل انقلاب نیز وقتی حکمی مبنی بر حبس و یا اعدام صادر می شد عده‌ای در جهت مخدوش کردن احکام تبلیغات سوء می کردند و امروز نیز همان تحرکات اوایل انقلاب را دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که آقای ابراهیم رئیسی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی مراقب هستند، گفت: پرونده ها موجود است و این گونه حرفها خیلی جور نیست.

روز گذشته جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در جلسه دیروز شورای هماهنگی اقتصادی برخی افراد از جمله رئیس جمهور نسبت به روند دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به آیت الله رئیسی انتقاد کردند که با واکنش رئیس قوه قضائیه و اژه ای معاون اول مواجه شدند.

رئیس جمهور معتقد است که با مفاسد اقتصادی برخورد جناحی شده است. در این جلسه آیت الله رییسی ضمن توضیحاتی در رد این ادعا از دولتمردان و آقای روحانی خواسته است که هر پرونده‌ای که دولت مدعی است با آن برخورد جناحی شده، اعلام نماید تا مورد رسیدگی قرار گرفته و در انتها نتیجه نیز به اطلاع مردم برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    1 0
    درخواست ما از قوه قضاییه این است که هر که به بیت المال دست یازی کرده را محاکمه کند و به شایعات توجه نکند.از قوه مجریه هم درخواست داریم در کار قوه قضاییه سنگ اندازی نکند .
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    دست رئیس قضا درد نکنه امیدواریم فسادرا ازبیخ قطع کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس