کد خبر 992766
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
تورک

تورک ترجیح داد در مورد آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سکوت کند.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته (شنبه)، کمیته انضباطی دو رای مختلف و البته پر سروصدا صادر کرد. اولین رای، محرومیت یک جلسه‎ای هواداران تراکتور از حضور در بازی خانگی این تیم بود و رای دوم، محرومیت علیرضا بیرانوند در اولین بازی پرسپولیس.

بیرانوند چندی پیش با رای کمیته اخلاق به سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد. همین امر باعث شد احتمال فعال شدن محرومیت تعلیقی او به خاطر اتفاقات پایان دیدار مقابل تراکتور افزایش یابد. درست در همین شرایط، بحث دیگری مطرح شد؛ آرای کمیته انضباطی متفاوت با آرای کمیته اخلاق است. به این دلیل بود که محرومیت سه جلسه‎ای این بازیکن فعال نشود.

بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند و احکام اخلاقی‌-‌انضباطی‌اش

طبق تقسیم‎بندی موجود، تمام اتفاقات داخل محوطه زمین و ورزشگاه توسط کمیته انضباطی رصد می‎شود و بررسی اتفاقات خارج از آن برعهده کمیته اخلاق است. با این وجود، رای مربوط به بیرانوند که از سوی کمیته اخلاق صادر شد و مربوط به درگیری این بازیکن با یک مامور پلیس در شهر جم می‎شد، خارج از ورزشگاه بود و رفتار بیرانوند در تبریز، درست داخل استادیوم که رای آن توسط کمیته انضباطی انشاء و اعلام شد.

در همین رابطه، با مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق تماس گرفتیم تا نظر او در مورد رای کمیته انضباطی بابت محرومیت بیرانوند و البته عدم افزایش تعداد جلسات محرومیت این بازیکن با توجه به رای کمیته اخلاق را جویا شویم، اما تورک تنها همین یک جمله را به زبان آورد و گفت: «در مورد فوتبال صحبت نمی‌کنم!»

جالب اینکه پس از رای محرومیت ۵ ساله عباس ترابیان و علی کفاشیان که توسط کمیته اخلاق صادر شده و توسط کمیته استیفاف رد شد، تورک کمتر در مورد فوتبال و مسائل مربوط به آن مصاحبه و اظهارنظر کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس