بانوان هوادار تیم ملی

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم حضور زنان در دیدار ایران و کامبوج به صورت گزینشی نخواهد بود و می‌توانند به صورت اینترنتی بلیت این دیدار را خریداری کنند.

به گزارش مشرق، غلامحسین زمان‌آبادی اظهار داشت: این که زنان در مسابقات باشگاهی بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا و مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند هنوز به صورت جدی مورد بحث نیست.

وی افزود: حضور زنان در ورزشگاه‌ها در مقطع فعلی برای دیدارهای لیگ برتر با محدودیت‌ها و شرایط خاص روبروست و حتی می‌توانم بگویم به خاطر برخی اتفاق‌ها، مردان نیز با مشکلاتی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ورود بانوان به آزادی در بازی ایران و کامبوج

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج هواداران زن به طور حتمی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند اما این که چند سکو و چند درصد ورزشگاه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت به صورت قطعی مشخص نیست.

زمان آبادی تصریح کرد: باید بلیت فروشی دیدار ایران و کامبوج به صورت اینترنتی انجام و متوجه  شویم چه تعداد هوادار زن ثبت نام کرده‌اند. بعد از ثبت نام معلوم می‌شود چه تعداد سکو در اختیار زنان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به طور حتم حضور زنان در بازی ایران و کامبوج به صورت گزینشی نخواهد بود. چطور ممکن است آنها در سایت ثبت نام می‌کنند گزینشی صورت بگیرد؟ هر شخصی که به صورت اینترنتی بلیت تهیه کرد می‌تواند در ورزشگاه  آزادی حاضر شود.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: این که هیات چند نفره‌ای از فیفا برای بررسی شرایط حضور زنان در ورزشگاه  به تهران سفر می‌کنند موضوعی است که از آن بی خبر هستم و به طور حتم سخنگوی فدراسیون فوتبال در جریان کامل این موضوع است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی 18 مهر و از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    1 10
    الان همه مشکلات ما خانوم ها حل شد ! خداااا رو شکر !!!
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    14 1
    ایول فیفا. حق ما دخترا رو گرفتی مرسییییییی
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
      0 10
      با این مغزت بیشتر از این هم حقت نیست
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    1 14
    فعلا هر کاری دلتون میخاد بکنین ولی این کارتون از نظر شرعی حرامه و باید تبعاتشو تو این دنیا و اون دنیا بکشین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس