کد خبر 992405
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
محمد مومنی

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با احترام خاصی که برای همه پیشکسوتان باشگاه قائلم اما باید بگویم درد این باشگاه پرسپولیسی بودن وزیر نیست.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: بازی با نفت مسجد سلیمان از این نظر برای آبی پوشان مهم است که آنها در این فصل زمان، بازیکن و منابع مالی به اندازه کافی داشتند. استقلال در این فصل همه چیز به اندازه کافی دارد به جز رضایت اکثریت هواداران و پیشکسوتان.

مدیر پیشین آکادمی آبی پوشان با اشاره به حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه در دفتر وزیر ورزش بیان داشت: برای همه پیشکسوتان احترام قائلم و با احترام این سئوال را مطرح می‌کنم که آیا درد استقلال این است که وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی؟ متاسفانه درد باشگاه ما همین نگرش‌های سطحی است. 

وی افزود: پیشکسوتان ما به جای آن که از وزیر سئوال کنند پرسپولیسی هستی یا نه، باید از خودشان بپرسند در این مدتی که در این باشگاه مسئولیت داشتند آورده شان چه بوده؟ 

بیشتر بخوانید:

واکنش تراکتور به شایعه زدن زیرآب استقلال!

ملی پوش سابق کشورمان سپس با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ اظهار داشت: تیم ملی بازی خوبی ارائه داد و مشخص ترین تغییری که در تیم ویلموتس نسبت به تیم کی‌روش دیده می‌شود، چیره شدن افکار تهاجمی به افکار تدافعی است. حالا تنها برنامه تیم ملی ما دفاع و ضد حمله نیست و می توان از نگاه کردن بازی ملی پوشان لذت برد.

مومنی گفت: به نظر می‌رسد تیم ملی ما به یک نقطه عطف رسیده باشد و بعد از عبور از این گذر، روزهای بسیار خوبی انتظار این تیم را می‌کشد.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: در این گروه بازی با تیم‌های عراق و بحرین مهم است و اصلی ترین حریف ما نیز عراق است. تیم ایران باید به نوعی در ادامه این رقابتها خودنمایی کند که یک مدعی جدی برای راهیابی به مرحله نهایی جام جهانی باشد نه این که در روزهای پایانی این رقابتها با بخت و اقبال به این رویداد راه پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس