کتاب گوشه ششم عاشقی - به نشر - کراپ‌شده

مدیرعامل به‌نشر از انتشار کتاب «گوشه شِشُم عاشقی» مجموعه داستان های عاشورایی به قلم سید محمد سادات اخوی در آینده ای نزدیک توسط به‌نشر خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار کتاب «گوشه شِشُم عاشقی» مجموعه داستان های عاشورایی به قلم سید محمد سادات اخوی در آینده ای نزدیک توسط به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی با اشاره به ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان؛ امام حسین (ع) و یاران باوفایشان اظهار کرد: «گوشه شِشُم عاشقی» عنوان مجموعه ای از داستان های عاشورایی را تشکیل می دهد که با تالیف سید محمد سادات اخوی از نویسندگان و شاعران مطرح کشور برای نوجوانان توسط انتشارات به‌نشر منتشر خواهد شد.
به گفته مدیرعامل به‎نشر «گوشه شِشُم عاشقی» به عنوان مجموعه ای از داستان های شهدای جوان قیام کربلا همچون حضرت قاسم(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و... برای نوجوانان به چاپ خواهد رسید.

سعیدی خاطرنشان کرد: این اثر 211 صفحه ای که در سه بخش روایت می شود، در بخش نخست آن به صورت یک داستان که از ابتدا تا پایان هر داستان به یک ماجرا مرتبط است و درباره شخصیت های شهید قیام عاشورا می باشد.

وی متذکر شد: داستان های بخش دوم، دو بخشی هستند که در بخش نخست داستانی درباره یکی از پیامبران خداست و بخش دوم شبیه همان اتفاق را در زندگی امام حسین(ع) و خاندانشان نشان می دهد و در نهایت داستان های بخش سوم به هم پیوسته هستند.

سعیدی یادآور شد: بخش نخست با عنوان فصل شیرینِ«ستاره چینی» داستان هایی با عناوینی همچون آخرین ستاره، بازی آینه ها، «مرا» به خاطر «تو» و ... دارد، بخش دوم که فصل«به هم خوردن فصل ها» نام دارد، با قصه هایی همچون پدر و پسر (نوح(ع) و کنعان، حسین(ع) و علی اکبر(ع))، تشنگی و... و در بخش سوم با عنوان فصل سیل رودخانه ها (چهارده مجلس عاشورایی) از اتفاقات بین راه کاروان امام حسین(ع) تا کربلا، شهادت حضرت مسلم(ع)، ورود امام به کربلا، دو فرزند حضرت مسلم(ع)، دختر سه ساله کاروان امام حسین(ع)، یادی از حضرت قاسم(ع) و عبدالله(ع) فرزند امام حسن مجتبی(ع)، فرزندان کوچک کاروان امام؛ حضرت علی اصغر(ع) و حضرت علی اکبر(ع) در قالب شب اول محرم تا عصر عاشورا و ورود کاروان اسیران کربلا به شهر کوفه و خطبه حضرت زینب(س) در کوفه روایت می شود که توسط انتشارات به‌نشر منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس