کد خبر 991975
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
استقلال

باشگاه استقلال در صورت تسویه حساب با امیر قلعه نویی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده و بهنام برزای می تواند مدارک خود را از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال امروز با بهرام افشارزاده، آندرانیک تیموریان، مجید صالح و مجتبی جباری تسویه حساب کرد تا تنها امیر قلعه نویی، حنیف عمران زاده، بهنام برزای و پژمان نوری باشند که از این باشگاه طلبکار باشند.

استقلالی‌ها از روز گذشته مبالغ این بازیکنان را تامین کرده و امروز بخشی از آن را به 4 بازیکن و بخشی دیگر را روز شنبه به حساب بقیه طلبکاران استقلال واریز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال با 4 طلبکار تسویه کرد

در غیاب امیرحسین فتحی که در امارات به سر می برد تکلیف 4 بازیکن و مربی سابق این تیم مشخص شده اما تنها وضعیت لئوناردو پادووانی نامشخص است. این بازیکن هم از استقلال شکایت کرده اما ظاهرا استقلالی‌ها مدارکی را برای پرداخت پول به این بازیکن در اختیار سازمان لیگ قرار داده اند که وضعیت مطالبات وی به صورت کامل مشخص نشده است.

در این بین تنها بازیکنانی می توانند روی شکایت به ای اف سی حساب کنند که تا روز 9 شهریور شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده باشند و در این بین پادووانی نیز این کار را انجام داده اما هنوز به وضعیت مطالبات دقیقی این بازیکن رسیدگی نشده و ظاهرا پرونده این بازیکن نیز به بررسی بیشتر دارد که شاید پرداخت مطالبات وی با توجه به درخواست استقلال برای رسیدگی دوباره به آینده موکول شود.

قرار است سازمان لیگ روز شنبه با ارسال مدارک توسط باشگاه استقلال صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال را از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس