کد خبر 991942
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

فروشگاه اینترنتی کافه زعفران در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه زعفران قائنات با بهترین کیفیت آغاز به کار نمود.

هم اکنون بعد از گذشت ۵ سال این مجموعه به پایگاهی آنلاین برای خرید زعفران تبدیل شده و این محصولات را بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند.

برای راحتی بیشتر شما مشتریان محترم دسته بندی های متفاوتی بر حسب برند زعفران، نوع مصرف و نوع بسته بندی در سایت قرار داده شده که با توجه به نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید.

تضمین اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی کافه زعفران به این صورت است که همگی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت بازگشت کالا بوده و در صورت نارضایتی می توانید محصول را به ما بازگردانید و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید.

محصولات با وزن بالا که مخصوص سر آشپز هاست در کافه زعفران  دارای بسته تست می باشد که ابتدا آن را امتحان کرده و در صورت رضایت از آن استفاده نمایید.

 

مجموعه کافه زعفران همیشه تلاش کرده تا با آگاه کردن مردم از کیفیت زعفران، آن ها را در یک خرید خوب راهنمایی کند. در همین خصوص مقالات و فیلم های آموزشی زیادی در وب سایت قرار داده  شده که راهنمای خوبی برای شما عزیزان می باشد.

تلاش ما در مجموعه کافه زعفران همواره بر این است که با توجه به دامنه وسیع اجناس بی کیفیت و تقلبی به خصوص در زمینه  زعفران، به خاطر بالا بودن ارزش مادی آن،  علاوه بر بالا بردن دانش هموطنان عزیز، محیطی را برای خرید آسان، بدون واسطه و اصیل با قیمت مناسب فراهم آوریم. .

و در پایان پشتیبانی آنلاین و  ۲۴ ساعته کافه زعفران پاسخ گوی همه سوالات شما در زمینه زعفران خواهد بود.

 

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس