کد خبر 990839
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
حاجی دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های غلط بانک مرکزی و دولت در سال ۹۶ آتش به خزانه کشور زد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه شنبه در یادواره شهدای حاجی‌آباد شاهین‌شهر اظهار کرد: با وجود ضعف مدیریت اقتصادی در کشور، تحریم‌های آمریکا فرصتی برای رونق  اقتصاد کشور است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: برخوردهایی که قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی انجام می‌دهد و مفسدان را در دادگاه محاکمه می‌کند، در دل مردم امیدواری ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

بانک مرکزی آمار تورم 42 درصدی را سانسور کرد

جوادی حصار: روحانی چشم‌انداز اقتصادی ندارد

سیاست‌های اقتصادی دولت چگونه موجب رشد نقدینگی شد!

فلاحت‌پیشه: کارنامه اقتصادی دولت به هیچ وجه قابل دفاع نیست

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که این روند مبارزه فساد را ادامه دهد و با نابرابری‌های اقتصادی مقابله کند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: سیاست‌های غلط اقتصادی در گذشته و سال‌های اخیر منجر به آن شده است که ثروت برخی از دانه‌درشت‌های سر به فلک بگذارد و از سوی دیگر عده زیادی از مردم با یارانه ماهیانه زندگی را به‌ سختی بگذارند.

وی تأکید کرد که قشر ثروتمند جامعه ۸۴۳ هزار میلیارد تومان در سال از یارانه پنهان و آشکار استفاده می‌کند در حالی‌که این یارانه حق اقشار حقوق‌بگیر و نیازمند کشور است.

این نماینده مجلس ادامه داد: به‌ عبارت‌ دیگر اقشار مرفه کشور ۲۸ برابر بیش‌تر از  افراد مستحق از یارانه استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس، سیاست‌های غلط ارزی دولت را در سه سال گذشته و به خطر انداختن ثبات ارزی را موجب افزایش تورم، تشدید رکود اقتصادی  و گرانی‌های مضاعف برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه تحلیل کرد.

وی اضافه کرد: سیاست‌های غلط بانک مرکزی و دولت در سال ۹۶ آتش به خزانه کشور زد و بیش از ۲۱ میلیارد دلار سرمایه ارزی کشور را به جیب حدود هزار و ۸۰۰ شرکتی ریخت که بیش‌تر این شرکت‌ها عمر یک‌ساله داشتند.

عضو کمیسیون ولایی مجلس دهم هشدار داد: اگر مسؤولان از مسیر شهدا انقلاب اسلامی فاصله بگیرند در قیامت شرمسار خواهند شد.

وی شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را قهرمانان واقعی ملت ایران توصیف کرد و بیان داشت: شهدا، عزت و سربلندی کشور را در منطقه غرب آسیا برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛ به برکت خون شهدای دفاع مقدس نخستین بار در۲۰۰ سال اخیر یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان از میهن جدا نشد.

وی تأکید کرد: حاصل خون شهید مدافع حرم در سوریه، اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، قدرت روزافزون جبهه مقاومت، ضعیف شدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی، فروریختن ابهت پوشالی نظامی آمریکا و زبونی برخی از مرتجعان سرسپرده عرب خلیج‌فارس است.

  اهالی منطقه حاجی‌آباد شاهین‌شهر در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم مطهر ائمه معصومین در عراق و سوریه ۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    6 0
    حالا مونده تا ابعاد فاجعه دلار 4200 تومنی جهانگیری روشن بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس