کد خبر 990467
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق استان سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین است و ترافیک در شهر های عبوری این محور مانند رودهن، کمربندی بومهن، آزادراه تهران_پردیس، جاجرود و... با حجم بیشتری در جریان است.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و پر حجم است اما هموطنان به سهولت و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین اما روان است و مشکل خاصی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان ان تهران افزود: با توجه به کاهش عبور و مرور و نبود بار ترافیکی سنگین در محور هراز، ممنوعیتی که مقرر بود از ساعت ۱۶ امروز در این محور اعمال شود و تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشته باشد لغو و هموطنان می‌توانند از جنوب به شمال این محور نیز تردد کنند.

وی اذعان کرد: رانندگان در چنین شرایطی با صبر، حوصله و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس