صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۴ شهریور

جالب اینجاست که همان طیفی که مدعی است سایه جنگ نزدیک است، پیش از این پیشنهاد تأمل برانگیز «کاهش بُرد موشک‌های ایران»! را مطرح کرده بود.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** نقیب زاده: احتمالاً ترامپ بعد از انتخابات ۲۰۲۰ به ایران حمله می‌کند!

«احمد نقیب زاده» فعال سیاسی اصلاح طلب که پیش از این پیشنهاد تأمل برانگیز «کاهش بُرد موشک‌های ایران»! را مطرح کرده بود در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سؤال که «آیا ترامپ بعد از پیروزی احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰ به‌دنبال کلید زدن سناریوی جنگ با ایران خواهد بود؟» گفت: «چنانکه آمریکایی‌ها بارها ادعا کرده‌اند، یکی از گزینه‌ها همین است و گزینه دوم نیز سخت‌گیری‌های شدیدتر به منظور فروپاشی از درون است. در محاسبات آمریکایی‌ها سیستم سیاسی ایران برای آنها هیچ‌گونه منافعی ندارد. رژیم‌چنج برای آمریکایی‌ها دارای منافع خواهد بود. در نتیجه جنگ متاسفانه یکی از گزینه‌های محتمل ایالات متحده در قبال ایران است».

نقیب زاده در ادامه گفت: «به‌نظر می‌رسد آنچه که آمریکایی‌ها تاکنون در قبال ایران در پیش گرفته‌اند مدل عراق بوده است. آمریکایی‌ها به مدت ۱۰ سال رژیم صدام را تضعیف کردند به‌گونه‌ای که تحریم‌های فلج کننده‌ای را در قبال این کشور وضع و سپس آن را عملیاتی کردند. زمانی که عراق از درون استحکام داخلی‌اش را از دست داد در آن زمان اقدام به حمله نظامی کردند».

ماجرای سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی در هفته‌های گذشته، تنها یکی از مصادیق محک زدن ادعای توخالی «حمله به ایران» است.

وقتی غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی تحسین برانگیز پهپاد متجاوز و پیشرفته آمریکایی را سرنگون کردند، ترامپ در ابتدا ایران را تهدید کرد ولی به فاصله بسیار کوتاه تغییر موضع داد و از ایران بابت هدف قرارندادن هواپیمای متجاوز سرنشین دار، تشکر کرد.

ناکامی‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا اکنون به پرونده‌ای قطور تبدیل شده است. رژیم صهیونیستی هر چند وقت یکبار از مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان سیلی می‌خورد و آل سعود و امارات نیز به شدت در موضع ضعف قرار گرفته‌اند. در حال حاضر و به اذعان رسانه‌ها و اندیشکده های غربی، محور مقاومت دست برتر را در منطقه دارد.

تحلیلگران غربی تاکید دارند که آمریکا اکنون به یک «ببر کاغذی» مبدل شده است. با اینحال یک جریان خاص سیاسی در داخل، ببرکاغذی را بزک کرده و مدعی است که سایه جنگ بالای سر مردم ایران است. کارشناسان معتقدند که هدف اصلی این فضاسازی، مقدمه چینی برای اجرای برجام های بعدی است.

جالب اینجاست که همان طیفی که مدعی است سایه جنگ نزدیک است، پیش از این پیشنهاد تأمل برانگیز «کاهش بُرد موشک‌های ایران»! را مطرح کرده بود.

** اگر غنی سازی ۲۰ درصد را کلید بزنیم، اروپا ناراحت می‌شود!

روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی با عنوان «آنچه در گام سوم باید دقت داشت» به قلم «علی بیگدلی» نوشت: «گام سوم می‌تواند خطراتی برای ایران داشته باشد. اگر ما می‌خواهیم میزان غنی سازی اورانیوم را آنگونه که حسن روحانی می‌گوید تا هر کجا که دلمان می‌خواهد بالا ببریم، ممکن است نتیجه‌ای جز فاصله گرفتن ایران از اروپا و متقابلاً نزدیک شدن اروپا به آمریکا نداشته باشیم. ولی این اطمینان را می‌دهم که ایران در گام سوم نیز به دور و بر افزایش ۲۰ درصد نخواهد رفت. روحانی خود نیز می‌داند که اگر به صورت فورانی بخواهد به سمت غنی سازی ۲۰ درصد برود، شاید به مصلحت نباشد».

هرگاه صحبت از دستاوردهای برجام می‌شود، دولتمردان و فعالین اصلاح طلب «حق غنی سازی» ایران را به عنوان دستاورد برجام جا می‌زنند. این در حالی است که اگر حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده بود، ایران بدون هیچ محدودیتی می‌توانست مثل بسیاری از دیگر کشورها میزان غنی سازی‌اش را بنا به نیاز و توان خود انجام دهد اما متاسفانه بر اساس برجام غنی سازی ایران دچار محدودیت‌های متعدد شده است.

به همین خاطر اصلاح طلبان هشدار می‌دهند که نباید غنی سازی ۲۰ درصد کلید بخورد. ایران تا پیش از برجام غنی سازی ۲۰ درصد داشت و برای مصارف بسیار مهم از جمله مصارف پزشکی و تهیه دارو برای بیماران در کشورمان به کار می‌رفت. ما پیش از برجام، (هسته‌ای) و غنی سازی ۲۰ درصد داشتیم و دلار حدود ۳ هزارتومان بود. اکنون هسته‌ای و غنی سازی ۲۰ درصد نداریم و دلار ۱۱ هزارتومان است.

و نکته تأسف برانگیز اینکه طیف اصلاح طلب، این وسط نگران این است که مبادا اروپایی‌ها ناراحت شوند. اروپایی که به اذعان دولتمردان ۹۹ درصد تعهدات برجامی خود را انجام نداده است. به نظر شما این رویکرد طیف اصلاح طلب، برد-برد است؟! آیا این رویکرد مصداق تسلط به زبان دیپلماسی است؟!

** گلایه روزنامه اصلاح طلب از تعلل دولت در حذف یارانه پردرآمدها

روزنامه ابتکار در مطلبی نوشت: «"حذف یارانه سه دهک بالا کلید می‌خورد" موضوعی که هرچند وقت یک‌بار نقل محافل می‌شود. این درحالی است که تا کنون قدمی در جهت این اقدام برداشته نشده و دائماً در انجام آن این پا و آن پا می‌کنند».

متاسفانه دولت روحانی در سال‌های اخیر علیرغم وعده و وعیدهای فراوان از حذف یارانه اقشار پردرآمد امتناع کرد. برخی رسانه‌های حامی دولت صراحتاً اعلام کردند که اگر دولت چنین اقدامی انجام دهد، پایگاه رأی خود را از دست می‌دهد.

متاسفانه اصلاح طلبان به همه اقدامات صرفاً نگاهی انتخاباتی داشته و به همین دلیل کوچکترین توجهی به مشکلات و مطالبات مردم ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 147
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    غلط میکنه حلمه میکنه مگه از جونشون سیر شدن با امپراطوری اریایی در بیافتن
    • شیعه IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      34 43
      پسر جان اریایی کلمه مجعول است که همان غربیان برای سواری از شما درست کردن تا حالا هم کاربرد داشته
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      40 9
      این انگلها هنوز منتظر حمله ترامپ به ایران هستن، انگار عقل و شرف و در کل انسانیتشون رو قبلا حراج کردن
    • US ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      19 80
      بهترین کار این است که ایران به برجام پایبند بماند. امریکا کدخدای دنیاست.
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      11 5
      آمریکا عددی نیست میخواد کدخدا باشه یانباشه.مهم اینکه خداهست وخدایی میکنه .وتمام قدرت عالم.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      7 4
      بدترین کار این است که برجام بماند‌.آمریکا عددی نیست ‌‌.فقط خدا الله جل جلاله قدرت عالم.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    73 48
    اول به سو مدیریت و سو استفاده اقتصادی اصلاحطلبان تدبیر و امیدی رسیدگی و بر خورد لازم انخاذ بعدا مشکلذجنگی را حل خواهیم کرد شما نگران خودتان باشید..
    • سید IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      26 11
      واقعاً بود و نبود افراد تهوع آوری همچون بیگدلی و مجلسی و باوند و نقیب زاده و زیباکلام و ............. که فقط نقش ستون پنجمی دشمن در فضای مجازی، در جهت خالی کردن دل مردم و ترساندنشان از دشمن با مبالغه در قدرتمندی آن ها، را دارند، چه فرقی برای کشور دارد که قطعاً و مطمئناً نبودشان به سود کشور است!
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    در صورت جنگ از کرم های اسلاحتلب به عنوان طعمه استفاده می کنیم سپس از شهاب های 6 و 7 در واشنگتن و کالیفرنیا رونمایی می کنیم
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      25 45
      خفه بابا متوهم
    • علیرضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      55 8
      دمت گرم...کرم اصلاحطلب و خوب اوندی...خخخخ
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      12 1
      کرم های اصلاح طلب رو واقعا و عالی و به جا گفتی.
  • TR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    80 97
    خدا عقل بده ، اگه آمريكا ببر كاغذيه ما پس چه هستيم ، ما فقط حرف ميزنيم و بالعكس اونها عمل ميكنند
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      39 16
      بی غیرت بدبخت
    • SE ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      8 7
      مردان عمل حقوقدان نیستند و حقوقدان مرد عمل
    • تورج IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      43 12
      همین آمریکای پرقدرت شما از دست حوثی های یمن برنیومده. دستمال و بردارو شیشه عینکتو پاک کن.
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      37 12
      شماها هیچی نیستی اما ملت ایران همین هست که میبینی 40سال مقاومت در برابر عربده کشی شیر بی یال و کوپال.اون وقتی که قدرتش بیشتر از الانش بود نتونست غلطی بکنه حالا که تو گل گیر کرده صدای عرعرش بلند شده
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      31 7
      تا حالا که اونها فقط لاف زدن مخصوصا در مورد همه گزینه های روی میز
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      5 4
      پهپاد 200 میلیون دلاری شون رو زدیم و نفتکش انگل ستان را توقیف کردیم و یانکی ها هیچ غلطی نتوانستن بکنند.
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      4 8
      آرزوی متوهم
    • مهدی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      5 2
      ی سئوال اگه ما مرد عمل نیستیم پس چرا پیشرفته ترین هواپیمای جنگی دنیا گلوبال هاوک رو زدیم؟
    • BE ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      3 5
      چرا همش میگی ما ؟ خودتو قاطی آدما نکن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    88 68
    افساد طلبان ساکت ‌.خدا شاهدهمه اعمال همه هست .مواظب باشید چی میگید.فرشته ها اعمال را ثبت می کنند مرگ که هر لحظه میرسد وجهنم که پل صراط از متن آن میگذرد.مطمئن هستید که از پل صراط میتوانید بگذرید.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    67 47
    خب اقای نقیب زاده تشریف ببرن آمریک وی او ای بی بی سی همه میخان حرفای مفتو اونجا بزنه ممکنه خریدارانی هم داشته باشن اینجا امکانات این مملکت کاغذش روزنامش نباید در اختیار ادمای نتانیاهو قرار بگیره
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    66 30
    اگر اصلاح طلبها. غیر این بگن باید تعجب کرد به قول دکتر عباسی یه شهید اطلاح طلب نداریم ولی شهید یهودی هم داریم ولی تا دلت بخواد جاسوس ووطن فروش توشون پیدا میشه
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    62 39
    دوران دانشجویی ارشد یکی از کتب این نقیب زاده را خواندم بسیار مرعوب غرب است و تفکرات و نظریات مهمل و بی ربطی دارد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    46 23
    جناب نقیب زاده و دوستان هرسال پیش بینی جنگ می کنند وقتی خبری نشد به سال بعد موکول میکنند و همینطور به سالهای بعدتر. خدا شفا بدهد .
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    30 59
    اگه ترامپ در مقابل زدن پهباد کاری نکرد فقط بدلیل انتخاب ریاست جمهوری بوده، شک نکنید که دوره دوم میخواد انتقام بگیره
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      18 8
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      19 8
      چی زدی ؟ ترامپ در کاخ شیشه اش تو در وهم و خیالت ببر کاغذی را نمی فهمید - در میدان جنگ مرد از نامرد شناخته می شود - ایران مقدمه بیرون راندن اجانب از غرب آسیا و خلیج فارس و دریای عمان و اقیانوس هند و در یای مدیترانه و.. را فراهم کرده است - پیش بسوی تقویت محور مقاومت ونیروی پایداری غرب آسیا برای دهه بیست از قرن بیست و یکم
    • تورج IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      9 3
      نه چون فقط ترامپ تصمیم گیرنده نیست. منافع خیلی درمیونه و میدونن اقتصاد بحران زده ای که از سال 2008 شروع شد حاصل لشکر کشی آمریکا به عراق و افغانستانه.
    • مسعود IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      7 4
      اره تو راس میگی
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      14 6
      غلط میکنه .ما خدا یعنی تنها قدرت عالم را داریم.
  • یک جانباز IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    48 46
    غربیها کلا میدانند که ایران بمب اتم نخواهد ساخت و با گفتن بمب اتم .بمب اتم میخواهند امتیاز بگیرند و موفق نخواهند شد مگر به کمک عوامل داخلیشان مثل همین نقیب زاده ها که عده ای را بترسانند اما کور خواندند
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      4 5
      سلام امتیاز کم به روسیه چین دادن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    13 5
    اصلاحطلبان خودفروش اگر از جنگ میترسید غلط کرده اید در این مملکت زندگی میکنید گورتان را گم کرده و بی ابرو یتان را جای دیگر ببرید انقدرپررو کثیف و ذلت طلب هستید که حتی اربابتان(امریکا) هم به کثافتی شما هم نمیرسد
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 14
    بنظرم اگر جنگی هم شود آمریکا خودش مستقیم وارد نشود چونکه از این میترسه که شکست بخوره وآبروی نداشته اش برود پس از طریق اسراییل وعربها این کار را میکند وآخر کار خودش هم ب کمک میاد
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    6 16
    چرا جلو تیترت علامت تعجب میذاری؟ مثلا میخوای بگی هیچ وقت حمله نمیشه؟ اتفاقا احتمال حمله بعد از انتخابات خیلی هم زیاده پس بیخودی علامت تعجب نذار
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      3 2
      امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      5 1
      کلا احتمال حمله به صورت ابدی وجود داره!!!، اگه خائنها برجام موشکی راه نندازن آمریکا هیچ غلطی نمیکنه
  • پیشتاز IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 7
    با توجه به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران ، گویا ذخیره سازی پوشک توسط سران شیطان بزرگ و عوامل اروپائی و عربی استکبار ، به برخی داخل نشین ها تسری پیدا کرده است
  • م IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    13 5
    از مشرق و تسنیم و اصولگراها خوشم نمیاد... اما هزار برابر بیشتر از این از افساد طلبهای خائن بدم میاد.. حاضرم هزاران سال زیر بیرق اصولگراها باشم ولی لحظه ای کنار افساد طلبها نباشم
  • حامد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    17 9
    ترامپ وجودشو نداره به ایران حمله کنه مردیکه حیض کاباره ای
  • سعید LV ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    13 7
    منشا چنین حرفی از طرف نصیب زاده نشانه عقب ماندگي و جهل و فساد و عقیده منحرف و عقده وضعف درون و مخالفت با نظام است.
    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      5 1
      انهایی که فکر میکنند امریکا به ایران حمله میکنند از نومیدی این حرفها را میزنند اخه اخمقها امریکا 20ساله حریف طالبان نشده از چی میترسین ..ظریف را ببینید که چقدر به خاطر امریکا زحمت کشید عاقبت امریکا اوراتحریم کردوداروندارش رامصادره کرد اوکه وزیر خارجه هست احمق بود به امریکا اعتماد کرد..
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    9 9
    اگر توان داشت تا حالا زده بود
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 7
    انشاالله عمرش به ۲۰۲۰ نرسه وشما افسادطلبان که سنگ ترامپ را به سینه میزنید.
  • عبدالله عباسی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    13 7
    اگر این ترسوها حرف نزنن بهتراست مال دنیا ودلبستن به دنیا همین خواهدبود چشم وقلم دشمن در داخل کشور میشوند ازامکانات این کشور استفاده میبرند واشکارا دشمنی میکنن بجای رژیم صهینوستی واورپایها
  • شیرازی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    8 15
    تحلیل ایشون تحلیل خوبیه من شک ندارم ترامپ خرش از پل رد بشه وارد فاز نظامی میشه متاسفانه ما کارهایی کردیم که تمامی کشورها حتی اسلامی خواهان سرنگونی این نظام هستند.اون عزیزی که گفته غلط میکنند حمله کنند دوست عزیز وقتی همه شرایط اعم از فساد عدم توجه به مردم دخالت‌های بی مورد در خارج کشور باعث نارضایتی مردم شود که شده کم کم نظام از درون تهی میشه و نیروهای مسلح تنها میمونند.
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      5 1
      تو و امثال متاسفانه در خیانت به ملت ایران خیلی کارها کرده اید اما آرزوی شکست ایران را بگور خواهید برد
    • ناشناس IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      2 0
      هفه بابا . تحلیل شناس شده. هر هرمسلکی تاچند.
  • ایرانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    12 7
    انچه مسلم است افرادی ازاین طیف (نقیب زاده)بدون توجه به قدرت واقتداراین ملت بزرگ همچون ترسوها سردرلاک جاه طلبی ومقام پرستی خودکرده وسعی درمایوس کردن مردم را دارند دراین شرایط طیف های انقلابی ومقتدربایستی همچون گذشته باپیروی از رهنمودهای رهبرمعظم محکم ترازگذشته برای پیشبرداهداف مقدس نظام گام بردارند اجازه اظهارنظرهای سخیف وبزدلانه به احدی ندهند
  • حیدری IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 5
    این افساد طلبان از ترس آمریکا قالب تهی کرده اند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 12
    درمورد اینکه ترامپ دوربعدی رای میاره احتمالا که نه صددرصد رای میاره در مورد جنگ هم تجربه ثابت کرده تمام رئیس جمهورهای امریکا یه جنگی راه انداختن پس مطمئن باشین ترامپ هم از این قاعده مثتنی نیست وحتما یه جنگ را میندازه ولی کجا وچگونه معلوم نیست
  • ایرانی باغیرت IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    16 6
    چرا نظام مقدس مااجازه ی چرت وپرت گفتن به چنین افرادبزدل وستون پنجمی مثل نقیب زاده ها یا زیبا کلام ها میده که هرروز دل مردم راخالی کنن وازاسراییل وسعودی خبیث دستخوش بگیرن اخه تا کی مماشات وکجدارمریض یکباربرای همیشه مهرسکوت به دهان این یاوه گویان بزنین
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 10
    تا اصلاح طلبها رو توی ایران دارند نیازی به حمله ندارن
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      6 1
      خدا وکیلی اینو خوب اومدی تا اینها هستند نیاز به حمله آمریکا نیست
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 12
    إن شاء الله
  • احمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    16 5
    نقیب زاده حرفهات فقط بوی حماقت میده برو از بچه های شیعه پنج ساله یمن فرهنگ مقاومت یاد بگیر.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    9 5
    به کارخانه های جعبه سازی هند و چین و..بمنظور حمل میلیونها صندوق برای حمل جسد بی جان سربازان مظلوم مقتول آمریکائی را ه ترامپ را بدهند - صنعت نجار ی کشورهای غرب آسیا به نان و نوائی می رسند
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    12 4
    خندم گرفت جای مغز پهن تو مخ این آقاست امریکا اگ حمله کن بود وقتی پهپادشو زدیمو تحقیر شد حمله میکرد اگه حمله کن بود وقتی پایگاهشو تو منطقه سبز عراق زدیم حمله میکرد. ترامپ یه ادم اقتصادی و منفعت طلبه یه ادم دو دو تا چهارتاس مغز خر نخورده به ایران حمله کنه البته سازمان اطلاعت باید این اقای نقیب زاده رو تحت چتر اطلاعاتی خودش بگیره مشکوکه
  • علی اصغر IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    6 5
    با سلام کسی که باید به امریکا حمله کند و باید هم حمله کند ایران است نه امریکا تعلل و سکوت ایران با توجه به این همه فقر قحطی درطول تاریخ در قبال ایران جای سوال است امیدوارم با دست پر از این دنیا برویم به پیشگاه خدا .
  • JP ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    6 11
    xطرف وزیر کشورش داره میگه 24 میلیون نفر در ایران به مرز خط فقر رسیدن، به جای اینکه مقداری دست‌وپاشون رو جمع کنن...لاالله‌الاالله! داداش من، 24 میلیون نفر یعنی بدنه ی اجتماعی مون روی گسل انفجار هست! حالیتونه یا حالیم میکنید!!! چی میزنید اینقدر سرخوش‌اید. میخواید نشانه هاش رو نام ببرم؟ مشارکت مردم کاهش داشته در بیشتر فعالیت ها
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 6
    این جماعت بدنبال اثر گذاری در انتخابات مجلس هستند چون یکبار با تهدید جنگ پیروز میدان شده اند و هم‌اکنون نیز بدنبال باز تولید مولفه های خود مانند سایه جنگ .آزادی . حجاب . کنسرت و... چرا که اگر انتخابات را واگذار کنند باید بساتشان را جمع کنند تقاضای ظریف هم برای کسب در آمد از اروپاییان به همین منظور است .
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    9 21
    آخه اینقدر روی زدن پهباد مانور میدید اولا که از قصد این کار رو کرده بودن ثانیا میخاستن فرکانس راداری ما رو در بیارن که موفق هم شدن فقط من نمی‌دونم که چرا اینقدر بزرگ نمایی می‌کنیم
    • بهنام IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      2 1
      اگر آمریکا تونست از پس نوچه های ایران توی منطقه بربیاد که نیومده، میتونه فکر ایرانم باشه، یمنی که عربستان با کمک مستقیم آمریکا میخواست توی 3 هفته بگیره، داره بعد از 5 سال یقه خود عربستان رو میگیره و الان باید عربستان باید دنبال یه راه حل برای خلاصی از باتلاق یمن باشه. اونوقت آمریکا بیاد با دست خودش گور خودش و متحدانش توی منطقه رو با حمله به ایران و تحریک کامل خط مقاومت در منطقه بکنه...
  • مجید IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 5
    متاسفم برات ترسوی بدرد نخور. خاک بر سر ترسوتون بکنند. هر چی میکشیم از ترس شماست
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    8 5
    تاکورشودهر آنکس که نتواند دیدبه همراه شما و اربابانتان برید برنگردبدبه جهنم درک که ناراحت می شود به قول معروف به یک طرفش
  • SE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    10 6
    نقیب زاده نوه تقی‌زاده نیست؟
  • شهروند IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    12 1
    این همه پول از ملت ایران توسط عدهای محدود به سرقت رفته .آن پولها را بگیرید .بوجه ده سال این کشور را تامین میکند یارانه یارانه نکنید .
  • مهتاب IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    18 4
    شروع شد.پروژه قدیمی اگه به مارای ندید جنگ میشه. کودن های افساد طلب دیگه حناتون رنگی نداره.چند وقت پیش رو فراموش کردین گلوبال هاوک رو زدیم اما حتی پاسخ کوتاه و یا جزئی هم نداد کودن ها
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 7
    گورستان خاورمیانه جایی برای سربازان متخاصم آمریکا خواهد بود.
    • ناشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      1 1
      الهی آمین. ما تو ناحیه جغرافیایی خودمون هستیم . فصل جهان تک قطبی رو به پایان هست.
  • مردم IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    16 2
    با سلام اقایان کمی به فکر مردم و مملکت باشید. عده ای با ایجاد اخبارهای مایوس کننده سعی به گل الود کردن اب و تاراج جیب ملت ایران را دارند. که متاسفانه عده زیادی از انها در راس مملکت قرار دارند. مثل جنگ ، بزرگنمایی تحریمها و... اقا ی عزیز تحریم داخلی بیشتر از تحریم خارجی پدر مردم را در اورده و جنگ روانی بیشتر مردم را تضعیف کرده
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 7
    آمریکا هیچ پوهی نیست، نباید از آمریکا ترسید. یک عده بد جوری مرعوب شده اند. بیچاره ها.
  • DE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    11 3
    نقیب زاده: اگر غنی سازی ۲۰ درصد را کلید بزنیم، احتمالاً ترامپ به اروپا حمله می‌کند و ایران بعد از انتخابات , ۲۰ ۲۰ ناراحت می‌شود شاید هم 50 50 ناراحت شود!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    12 8
    باز آدم های ترسو سرچاه توالتشون باز کردند
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    11 5
    ترامپ غلط کرده با اون بی عرضه های داخلی تو مملکت ما که واداده هستند / شهادت در راه خدا افتخار ماست
  • حجت IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    13 5
    بخداماتاامثال نقیب زاده هارادرکنارخوداریم که ازمملکت میخورندومیدزدندوجاسوسی امریکارادردستور کارخوددارندومردم راازجنایتکاران کاخ سیاه میترسانندغیرازاین مطالب ازاینها امیدی نیست مرگ بروطن فروشان
  • امیر علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 5
    اوج نفاق رو شاهدیم تا وقتی یه همچین آدم هایی توی کشور هست ما نیاز به حمله امریکا نداریم همین ها کافی اند برای نابودی یه ملت
  • US ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 14
    دیوانه ما امپرطوری اریایی نداریم . اریایی یک مفهوم نژاد پرستی وتوهمات فاشیستی هست واقعیت تاریخی ندارد ....دوتا مهاجرت از سیبری داریم .یک سری به طرف اروپا رفتند ویکسری به هندوستان ...به اینها هند واروپایی می گویند ..اریایی چرت وپرته یک تفکر غلط وفاشیستی هست
  • US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 13
    جوک.روز ...توهمات بعضی ها ..امپرطوری اریایی ..واقعا خسته نباشید دلاور ..دقیقا کجایی ..چی زدی
  • محمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 6
    آقای نقیب زاده بجای حرف زدن بیخودی بهتر است برود گاوچران بشود هم دین خودرا نگاه دارد وهم مشکل یک عده ای را هم حل کند این حرفهای مزخرف که جنگ خواهد شد واقعا از حلقوم نحس شماها در می اید اربابتان اگر جرات داشت تا حالا این کاررا کرده بود . خوب درسایه جمهوری اسلامی بلبل زبانی می کنید مردم این افساد طلبهای منافق را می شناسند .بانی همه این بد بختی ها برای ملت شما ها هستید .خجالت بکشید واین دهانتان موم کنید.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    18 4
    احتمالا تا ۲۰۲۰افساد طلبان وترامپ الفاتحه.برای خدا کاری نداره که.
  • حبیب IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 8
    خاک تو سر این جماعت غربگرا و اصلاح طلب که اینهمه در مقابل اروپای ذلیل آمریکا،ذلیلتر می‌شوند
  • عباس HU ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    19 6
    یک مشت وطن فروش ترسو وبزدل همیشه سعی در ترساندن مردم دارند اینها پیاده نظام دشمن تو کشورن همون ستون پنجم که گاهی اعمالشون در حد یکلشکر دشمنه
  • TR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    18 7
    ترامپ سگ كي باشه حمله كنه احتمالا بعد انتخابات بره قائم بشه و دست از حماقت برداره زياده
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    8 5
    در این سپتامبر یا دسامبر امسال شاید یک اتفاق برنامه ریزی شده مثل یازده سپتامبر دوهزارویک بیفته....!!
  • جمالپور IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    14 7
    اقای ضعیف زاده شماها مشتی ترسو هستید ترس شماها مملکت روبه این روز انداخته شجاع باشید دلاورمردان هستند .ساکت سکوت اجرش بیشتره
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    18 7
    آمریکا درکدام جنگی شکست نخورده است چهل سال است با آمریکا می جنگیم همیشه ازدست ایران شکست خورده است.یک روز پشت صدام بود .یک روزپشت داعش بود.یک روز پشت فتنه گران بود,یک روز پشت منافقان بود.بازهم بکویم یا بس است .ترسوهای خودی هم بروند پشت آمریکا تا آسیبی به خود نبینند.دراین چندروز امتحان دنیا رفوزه شوند.
  • علی آقایی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    10 6
    شناخت یاران درونی دشمن در ایران یکی از شاهکارهای نظام اسلامی است. خود افشاگری در رسانه ها کمک به دلسوزان و مبارزان است تا از هویت ستون پنجم به آگاهی برسند.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    11 8
    ضعیف زادسکوت
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    15 7
    تا هر کجا دلمان بخواهد غنی سازی کنیم و اروپا هم غلطی نمی تواند بکند و این اثبات شده است اینگونه افراد را باید سیم جیم کرد ممکن است پول از غرب گرفته باشند بعید نیست این وطن فروشها هر کاری می کنند.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    10 8
    استقلال آزادی جمهوری اسلامی
    • محمد IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
      6 1
      فرزندان عزیزجهادیم تنها چیزی که باید فکرکنند تلاش برای استواری پایه های اسلام ناب محمدی (ص) است .باید با کاروتلاش جهادی درعرصه های استقلال درراستای اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کنیم ونتیجه آن مذلت شرق وغرب باشد.
  • ناشناس IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 24
    یکی میگه غلط میکنه ترامپ حمله کنه یکی میگه جرعت ندار هرکی یه حرفی میزنه،،،ایاشماکه این حرفهارامیزنید چراجلوتحریمها رانتونستیدن بگیرین مگه خبرندارین بیچاره ولووریون شده ایم شکمتون سیره زندگیتون راحته حقوقتون نجومی چی میگین بنده خداها
    • محسن IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      5 1
      بلی ، شکم بعضی ها سیر است . ولی شکم ما سیر نیست ! وام ، بدهی ، گرفتاری و..داریم . اگه جنگ هم بشه ما می رویم جلو ، و شکم سیر ها می خوابند. ولی با یان حال خلیج فارس را گورستان آمریکا می کنیم .
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      7 0
      عمده مشکلات کشور بدلیل سوء مدیریت دولته و به تحریم ها مربوط نیست.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      7 1
      تحریم از اول انقلاب بوده اما آمریکا فقط لاف حمله زده
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    11 7
    هر دوشون غلط میکنند
  • داریوش IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    5 0
    بحال اکثریت جامعه فعلی حقوق بگیر ضعیف فرقی ندارد که آمریکا حمله بکند یا نکند چون همین الان هم زیر بمباران فشار اقتصادی و تورم که حتی ربطی با تحریم ندارد ولی به مردم ضعیف تحمیل میشود و هر روز از بابت کوچک شدن سفره هایمان نزد فرزندانمان شرمسار و روزی هزار بار میمیریم و....
  • بیک زاده IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 1
    خداوندا شر این احمق های داخلی را از سر ملت سربلند و مقاوم ایران کم کن
  • Zarei IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 1
    آقاجان هرکی میترسه خو راه بازه و جاده هم دراز ،،خو دلار هم اومد پائین !!دیگه نقیب زاده و اصلاحیون و اصولیون وامید و نوید و مهوش و دلکش چه درد بی درمون دیگه ای دارن ؟؟؟مثلا نقیب زاده میخواد ادای استراتژیستهای دنیای جنگ رو از خودش نشون بده ؟؟ یه کم آب زرشک بهش بدین بخوره تا خونش صاف شه هذیون نگه.خاک برسر.
  • ایرانی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    5 2
    اگه قرار بود ترامپ به ایران حمله کنه همون وقت که پهپاد آمریکارا زدیم اینکار را می کرد شما هم لازم نیست از حمله آمریکا بترسی عامو
  • h US ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 1
    لطفا از باد معده صحبت نکنید . هرگاه ایران از لحاظ نظامی و ارتش قوی باشد کسی جرات نگاه چپ به ایران را ندارد .
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 2
    اروپاهرگز ازامریکا فاصله نگرفته تا اینکه بعدا درصورت غنای 20درصدفاصله بگیره. اروپا همیشه پادو امریکا بوده واصلاح طلبا همیشه کاسه لیسان هردو.اگه مسئولین بترسن و20 تا 60 درصدهم غنیسازی نکنن.مطمئنا پشیمانی سختی خاهن کشید.وراه مصدقو خاهن رفت.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    هر کی میاد مخالفت می کنه در جا بهش میگن اصلاح طلب. هر کی با نظام مخالف بود که اصلاح طلب نیست. اطلاح طلبها از همه بدترتد. باید ریختشون تو دریا
  • Amir IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    خدابزرگه
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    ترامپ غلط زیادی نمیکند اگر هم کرد نتیجه اش را خواهد دید
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 3
    آقا جان آمریکا برای دوشیدن منطقه نظام جمهوری اسلامی را لازم دارد لذا به فکر سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی نیست
  • کیا IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    9 1
    منافقین بدتر از ملحدین و فاسقین بدتر از منافقین لعنت خدا به هر سه آنان باد
  • حبیب IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    ترامپ غلط کرده با تو و امثال تو بزدلان که با این حرفها میخواهید سر مردم کلاه گذاشته چپاول کنید کشور را
  • حامد IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    نقیب زاده متولد چه سالیه فکر می کنم اکابر خوانده می بینم سواد نداره نمی دونم که عامل سقوط صدام نعامل بین ایران معارضین واکراد عراقی است نه حمله امریکا خدایا ما را از شر این پت ومت خلاص کن
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    خاک بر سر وطن فروشان بی غیرت و ترسو درود بر فرزندان شجاع و با غیرت سرزمینم
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    این اصلاح طلبها ، صلاح خودشون رو هم نمیدونند ، بعد میخوان صلاح مردم و کشور رو مشخص کنند ، ترسوهای بزدل فقط اقامت خارج از کشور رو بهتون پیشنهاد میکنم 2757
  • جاکوپ IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    عرض شود ترامپ اگر رای هم بیاره هیچ غلطی نمی‌تواند بکنه زیاد این ادم های پوسیده رو بزرگ نکن
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    آمریکا حمله کنه ؟؟؟؟!!!!!!! چه غلطا عمراً سگ کی باشه؟! ......خورده...و نوش جانش
  • ناشناس IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    1 2
    خداکند امریکا نسلتان براندازد
  • پیروزه IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    3 1
    ایران را گورستان دشمنان می کنیم . لعنت به انسان های خود فروخته .....
  • رحمت ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    خدایا شر مزدوران را از سر این سرزمین کوتاه بفرما الهی آمین
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    :)))))اگه بزن بود می زد تااز خودش چهره مقتدر نشون بده و رأی بیاره منتهی خب اینجا ایرانه زدی جواب می گیری محکم و کوبنده نتانیاهو خورده می دونه ازش بپرسید
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 3
    اگر حمله کرد شما برو بچه های مشرق تضمین می دهید که بروید واز مملکت دفاع کنید؟شاید قسمتتان بود شهید هم شدید که چه بهتر .اما اگر درآن موقع در انظار یافت نشدشد چی؟
  • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    4 1
    یه زمان امیر کبیر ها را کشتند حالا هم اصلاح طلبها با خیانت مذاکره برجام و معاهده ننگین پاریس و ..... مردم رادارند میکشند و آینده ایران را کامل نابود میکنند خدا لعنت کند خائنین به ایران را
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    2 1
    محتوی جلسه ظریف باسناتوری که از طرف ترامپ اجازه مذاکره گرفت ومحرمانه باظریف مذاکره کرد بسیار مهم وحیاتی است
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    11 1
    اصلاح طلبان جاده پا کن دشمن هستن. این اراجیفی که به هم می بافند همان خواسته های دشمن از نوچه هایش درداخل کشور است..اما چیزی که مهم اینکه نظام باید این نوچه های دلباخته غرب را یک بار برای همیشه این خائنین از حاکمیت کنار بگذارد
  • علی تهرانی GE ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 1
    اول اینکه عربها حاضرند هر بهایی را پرداخت کنند تا ایران رشد نکه و ضعیف و عقب مانده بماند . دوم اینکه چین و روسیه در صدر نگرانی آمریکاست و برای به چالش کشیدن قدرت و هجمه آمریکا در خفا از حمله آمریگا به ایران خوشنود میشوند . پس از حمله آمریکا تمام امکانات خود را در ایران جهت به چالش کشیدن آمریکا مصرف خواهند کرد و آمریکا به این امر کاملآ واقفه . پرواز جنگنده و بمب افکن های روسیه از پایگاه نوژه همدان جهت بمب باران داعش ( متحدان اعراب و آمریکا و اروپا ) در سوریه را یادآور میشوم .
  • مرتصی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 1
    توی سریال گاندو یک استادی بود که جاسوس بود و در لباس استادی داشت خبرنگار تربیت می کرد... مقاله های اینا ذهن منو می بره اونجا...این خبرنگارایی گه این مقاله ها رو نوشتن از همونان
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    7 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    جنگ نخواهد شد، مذاکره هم نمی کنیم
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 0
    دولت باید غنی سازی 20 درصد را استارت بزند
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    اصلاح طلبان ترسو
  • مصطفی US ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    5 0
    دو مدل آدم ناجور تو مملکت.آدمایی که معلوم نیست ایل و تبارشون کجایی هستند.دوم آدمهای نادانی که غربی ها را برتر از خودشون می دانند.
  • seyed IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    6 0
    خدالعنت کنه این خودفروخته هارو
  • دکترای سیاست بین الملل IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 0
    عراق برد موشکهاشو به 150 کیلومتر کاهش داد اما نتونست جلوی حمله رو بگیره! چون هدف تحریم ها همان تغییر نظام بود نه یک تاکتیک ...
  • دهاتی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    6 0
    پیشنهاد تأمل برانگیز «کاهش بُرد موشک‌های ایران»! احتمالاً ترامپ بعد از انتخابات ۲۰۲۰ به ایران حمله می‌کند! افرادیکه از این نوع تفکر دارند جز دارو دسته ابو موسی اشعری هستند و اراجیف زیاد می بافند
  • CA ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    زمانی حمله نظامی اتفاق مییفته که اقتصاد بین المللی در سراشیبی باشه همین ظهور داعش بخاطر پائین کشیده شدن اقتصاد بین المللی در سه دهه گذشته است و این منشأ پائین کشیده شدن اقتصاد اوراق عرضه فروخته شده وسیع در بانک مرکزی اروپا و کشورهای همسو هست و علت آن هم گول خوردن اروپایی هاست چون آمریکا وعده آوردن نفت و گاز خاورمیانه را به اروپائیان داده بود و با استفاده از اهرم های خود در بعضی کشورهای خاورمیانه و در دید وسیعتر خیلی از کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای جنوب شرق آسیا و بعضی کشورهای آفریقایی و اقیانوسیه توانسته بود یک اجماع بین المللی برای ایجاد داعش و انواع گروههای تروریستی را فراهم آورد که با مقاومت مردم کشورهای ضد برده داری به شکست کامل رسید و البته تا آخر اکتبر جن خارج شده از چراغ آمریکا یعنی ماریو دراگی از سمت رئیس بانک مرکزی اروپا خارج خواهد شد و اقتصاد بین المللی به حالت تعادل خواهد رسید و البته این جنگ مالی بزرگترین جنگی بوده که برده دارها در طول تاریخ انجام داده اند برای همین آمریکا آخرین تیر خود را شلیک کرده و چیزی برای شلیک کردن ندارد از ائتلاف برای جنگ در یمن گرفته تا ائتلاف برای ورود به خلیج فارس رو در نظر بگیرید که دیگر کشورها تمایلی برای همراهی با آمریکا ندارند چون جنگ برای منابع دیگر مصداقی ندارد و اگر آمریکا در منطقه مانده بخاطر از دست رفتن کشورهای دست نشانده هست چون بزودی میترسد که کار ایران تا جنوب لبنان و دریای مدیترانه و تا گرجستان و پاکستان برود و البته خلیج فارس هم کاملا در کنترل ایران باشد وگرنه این آمریکا کاملا در خاورمیانه باخته برای همین این عناصر خودفروخته داخلی که دزدی های بسیاری در این سالها کرده اند هنوز در توهم بسر میبرند چون بزودی این پولها از آنها گرفته خواهد شد و البته راهی زندان خواهند گردید و علاوه بر آن از تمامی امور توسط مردم بیرون انداخته خواهند شد و تنها ابزارشان بازی با افکار عمومی هست که مردم به این فرافکنی ها هم پشیزی ارزش قائل نیستند. اقتصاد آمریکا در حال ریزش کامل هست و چیزی از آمریکا در ده پانزده سال آینده باقی نخواهند ماند چون اقتصاد فاشیستی جایی در زمین ندارد.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 0
    اگر یک دهم وقت و انرژی این دولت صرف حل مشکلات داخلی و مدیریت مسائل اقتصادی میشد مملکت الان مشکلی نداشت چون دست طمع دراز کنی پیش کسان پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    خدارو شکر مردم آگاه وبصیری داریم.‌این از پیامهایی که میدهند مشهود است.خدا سایت وزین مشرق .اهالی محترم مشرق ‌مردمان خوب سرزمین بهشتی ما را حفظ فرماید.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    زمانی حمله نظامی اتفاق مییفته که اقتصاد بین المللی در سراشیبی باشه همین ظهور داعش بخاطر پائین کشیده شدن اقتصاد بین المللی در سه دهه گذشته است و این منشأ پائین کشیده شدن اقتصاد اوراق عرضه فروخته شده وسیع در بانک مرکزی اروپا و کشورهای همسو هست و علت آن هم گول خوردن اروپایی هاست چون آمریکا وعده آوردن نفت و گاز خاورمیانه را به اروپائیان داده بود و با استفاده از اهرم های خود در بعضی کشورهای خاورمیانه و در دید وسیعتر خیلی از کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای جنوب شرق آسیا و بعضی کشورهای آفریقایی و اقیانوسیه توانسته بود یک اجماع بین المللی برای ایجاد داعش و انواع گروههای تروریستی را فراهم آورد که با مقاومت مردم کشورهای ضد برده داری به شکست کامل رسید و البته تا آخر اکتبر جن خارج شده از چراغ آمریکا یعنی ماریو دراگی از سمت رئیس بانک مرکزی اروپا خارج خواهد شد و اقتصاد بین المللی به حالت تعادل خواهد رسید و البته این جنگ مالی بزرگترین جنگی بوده که برده دارها در طول تاریخ انجام داده اند برای همین آمریکا آخرین تیر خود را شلیک کرده و چیزی برای شلیک کردن ندارد از ائتلاف برای جنگ در یمن گرفته تا ائتلاف برای ورود به خلیج فارس رو در نظر بگیرید که دیگر کشورها تمایلی برای همراهی با آمریکا ندارند چون جنگ برای منابع دیگر مصداقی ندارد و اگر آمریکا در منطقه مانده بخاطر از دست رفتن کشورهای دست نشانده هست چون بزودی میترسد که کار ایران تا جنوب لبنان و دریای مدیترانه و تا گرجستان و پاکستان برود و البته خلیج فارس هم کاملا در کنترل ایران باشد وگرنه این آمریکا کاملا در خاورمیانه باخته برای همین این عناصر خودفروخته داخلی که دزدی های بسیاری در این سالها کرده اند هنوز در توهم بسر میبرند چون بزودی این پولها از آنها گرفته خواهد شد و البته راهی زندان خواهند گردید و علاوه بر آن از تمامی امور توسط مردم بیرون انداخته خواهند شد و تنها ابزارشان بازی با افکار عمومی هست که مردم به این فرافکنی ها هم پشیزی ارزش قائل نیستند. اقتصاد آمریکا در حال ریزش کامل هست و چیزی از آمریکا در ده پانزده سال آینده باقی نخواهند ماند چون اقتصاد فاشیستی جایی در زمین ندارد.
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    4 0
    آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.اگه غیرت و قدرت داشت همون موقعه ای که پهبادشونو زدیم به ایران حمله می کرد.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    ننگ، مرگ و تف بر منافق فتنه گر شایعه پرداز که ایران همیشه از دست این افراد زخم کاری خورده است
  • م IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    1 0
    عجب خري هستي تو
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    5 1
    یادمه ۷ یا ۸ سالم بود میگفتند امریکا حمله میکنه و یا غلط های دیگه. الان۴۵ سالمه اما هیچ غلطی نتونسته بکنه.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    2 0
    تنهایی حمله می کنه یا از کس دیگری هم کمک می گیرد؟ انگار برای غرق شدن ناوهایش عجله دارد.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    2 0
    شما ناخواسته مواضع این عنصر خودباخته را منتشر کرده اید.
  • حمید حاتمی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    1 0
    مگه ایرانی نیستید .....کدام یک از هموطن ها راضی میشن خون از دماغ هموطنش بیاد ...آخه ما جرا اینطوری شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس