کد خبر 988884
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مسعود اقبالی

مسعود اقبالی، کارشناس فوتبال ایران گفت: استراماچونی سعی می‌کند جو را متشنج کند تا مردم نتایج ضعیف استقلال را فراموش کنند.

به گزارش مشرق،‌ مسعود اقبالی در خصوص مشکلات تیم فوتبال استقلال در دو هفته نخست لیگ برتر نوزدهم اظهار داشت: مشکل اصلی استقلال به مدیریت ضعیف آقایان در این باشگاه برمی‌گردد. کنار آن هم مشکلات مالی فراوان و تنش‌های زیاد استراماچونی کنار زمین باعث شده تا استقلال در همین ابتدای فصل با مشکل مواجه شود. آمدن بازیکنان جدید هم یکی از دلایلی است که در عملکرد این تیم در این مدت تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: هر سرمربی که به استقلال و پرسپولیس می‌آید اگر در چند دیدار نتیجه لازم را نگیرد، ادامه کار برای آنها به خاطر فشار هواداران سخت می‌شود. بازیکنان استقلال، چون تازه به این تیم آمده‌اند نیاز به زمان دارند تا درک متقابلی از یکدیگر پیدا کنند. توقعات از بازیکنانی که در دو تیم پایتخت بازی می‌کنند زیاد است و همین یک عامل برای عملکرد ضعیف آنها می‌شود. البته نباید فراموش کرد برخی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال در حد و اندازه‌ی این دو تیم نیستند.

بیشتر بخوانید:

فتحی یا با قدرت بماند یا زودتر برود

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: متاسفانه لیگ برتر ما دچار افزایش تنش و استرس شده و روز به روز هم این اتفاق در حال بدترشدن است. فوتبال ما بیمار است و سرطان گرفته است. برای فوتبال ما زشت است که با این حواشی پیش پا افتاده دست‌وپنجه نرم کند.

اقبالی در خصوص آینده استراماچونی در استقلال گفت: استرماچونی همانطور که کارنامه‌اش نشان می‌دهد در تیم‌های بزرگی سرمربیگری کرده، اما متاسفانه او در مورد فوتبال ما فکر دیگری می‌کند. به نظرم استراماچونی تعادل روانی ندارد. او که یک مربی کارکشته محسوب می‌شود، نباید دست به چنین کار‌هایی بزند. به اعتقاد من رفتار استراماچونی با کالدرون در کنار زمین خیلی متفاوت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ استراماچونی برای عوامل اجرایی باشگاه استقلال احترام زیادی قائل نیست. همچنین با توجه به نتایج ضعیفی که گرفته، تلاش می‌کند جو را متشنج کند تا مردم نتایج ضعیف استقلال را فراموش کنند. وظیفه مربی این است که با صحبت کردن با بازیکنان آنها را به آینده امیدوارتر کند نه اینکه بدتر آنها را ناامید کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس