پرچم نمایه اسرائیل

اینک ارتش اسرائیل مستقیماً وارد این کارزار شده تا نشان دهد تنها راه جنگیدن با ایران نفوذ از طریق شبکه‌های مجازی اینترنتی است.

به گزارش مشرق، ارتش اسرائیل با نام اصلی «نیروهای دفاعی اسرائیل» (به اختصار: آی‌دی‌اف)، از تاریخ۳۰ مرداد شروع به ایجاد صفحاتی با نام‌ها و عناوین جعلی و همچنین انتشار محتوا به زبان فارسی در شبکه‌های مجازی و به اصطلاح اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام کرده و ​کانالی را نیز به زبان فارسی در تلگرام ​راه انداخته تا بتواند از طریق ارتباط با کاربران این شبکه‌ها و گرفتن اطلاعات تحت عناوین مختلف همچون گردشگری، محیط زیست، تکنولوژی، مد و معماری و. .. این کاربران را به جاسوسان بی‌جیره و مواجب تبدیل سازد. انتشار تصاویر ظاهرا شخصی کاربران از نقاط مختلف کشور که سفر می‌کنند و همچنین ارائه اطلاعات ریز و درشت از موقعیت این مناطق و نکات آشکار و پنهان آنها، می‌تواند این پروژه اسرائیلی را تکمیل کند.


تارنمای صدای آمریکا (VOA) ضمن اعلام خبر فوق می‌افزاید:


«...حساب‌های فارسی زبان ارتش اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی از زمان شروع به فعالیت خود تاکنون اینفوگرافیک‌هایی از عوامل اجرایی نیروهای نظامی ایران که علیه منافع اسرائیل سازماندهی شده‌اند را... منتشر کرده است...» نکته قابل‌تأمل اینجاست که ارتش اسرائیل که یک نیروی نظامی است و قاعدتا می‌بایست مأموریت‌هایش از طریق فرآیندهای نظامی، عملیاتی شود، گویا خودش هم متوجه شده از پس ایران و نیروهای نظامی اش برنمی‌آید، از همین روی از طریق شبکه‌های مجازی وارد شده تا شاید بتواند از این راه نفوذی در ایران پیدا نماید. پیش از اسرائیل، سال‌هاست نظام سلطه جهانی متوجه شده از طریق نظامی قدرت مقابله با ایران را نداشته و به نفوذ از طریق رسانه‌های مختلف و آموزش‌های به ظاهر علمی و القاء سبک زندگی که در مجموع جنگ نرم خوانده می‌شود، روی آورده است.


۱۷ سال پیش در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر، بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی) در جمع کارشناسان ارشد کمیته صلح آمریکایی گفت که نبرد با ایران به‌وسیله‌ تانک و توپ و ارتش و. .. کارساز نیست و باید به ایران از طریق ماهواره و اینترنت حمله کنید.

آنچه که در طی این سال‌ها به‌وسیله صدها شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی و مجازی اعمال شده است و اینک ارتش اسرائیل مستقیماً وارد این کارزار شده تا نشان دهد تنها راه جنگیدن با ایران نفوذ از طریق شبکه‌های مجازی اینترنتی است.  

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 4
    کودک کشها کارشون تمومه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس