کد خبر 988658
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
میوه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: با آغاز ماه محرم از فردا قیمت میوه در بازار کاهش می‌یابد.

به گزارش مشرق، اسدالله کارگر درباره بازار میوه اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته با توجه به مراسم‌های بازگشت حجاج و جشن‌های که وجود داشت قیمت‌ها کمی افزایش یافت که پیش بینی می‌شود با آغاز ماه محرم قیمت‌ها کاهش یابد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه که مدتی با افزایش نرخ همراه بود اکنون بسیار کاهش داشته است، افزود: علی رغم کاهش قیمت اما، کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی قیمت‌های خود را کاهش ندادند در حالی که باید نرخ محصول تولیدی خود را کاهش می‌دادند، اما این کار را نکردند.

بیشتر بخوانید:

وی درباره دلایل افزایش قیمت موز نیز گفت: به دلیل مناسبت‌هایی که وجود داشت تقاضا برای این میوه افزایش یافت و با توجه به اینکه عرضه افزایش نداشت قیمت‌های آن افزایش یافت در حالی که می‌توان با عرضه بیشتر مانع افزایش قیمت در بازار شد.

کارگر درباره بالا بودن قیمت‌ها در واحدهای صنفی تصریح کرد: واحدهای صنفی موظف هستند کالای خود را با سود ۳۰ درصد هزینه کنند و بیشتر از آن تخلف است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خاطرنشان کرد: به علت تغییرات روزانه‌ای که در نرخ میوه و سبزیجات در میدان مرکزی صورت می‌گیرد واحدها ناچار به تغییر قیمت محصولات خود بر اساس نرخ خریداری شده روزانه هستند.

کاهش قیمت میوه با آغاز ماه محرم

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    3 0
    آخه مگه گردانندگان بازار ایران بویی از مسلمانی وانسانیت برده اند که در ایام محرم ورمضان واعیاد قیمت هارا گران نکنند طبق این سی سال اخیر معمولا این ایام که مصرف بالا است وباید قیمت های کاهش داشته باشند مثل تمام کشورها اما در ایران دوبرابر می شنود مسئولان این حوزه وبازار=زالو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس