کد خبر 988323
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
آقازاده شهردار قم

شهردار قم در پاسخ به خارج نشینی۶ فرزندش به آنها لقب سفیران گویای نظام را داد؛ ولی دیشب یکی از پسران سقاییان نژاد در مصاحبه با شبکه ضد ایرانی «من و تو»حرف‌هایی زد که مثال نقض حرف های پدر بود.

به گزارش مشرق، بحران «آقازادگی»در کشور ما روز به روز حاشیه‌های تازه‌ای را خلق می‌کند. پدیده ای که هربار با مطرح کردن یک موضوع تازه به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شود.آقازاده‌ها یک باراز «ژن خوب»حرف می‌زنند و آن را وارد گفتمان روزمره مردم می‌کنند یا گاهی پسرو عروس سفیر می‌شوند و با عروسی های اعیانی‌ جنجال راه می‌اندازند. آنها بعضی اوقات هم با عوض کردن اسم و بددهنی‌شان در فضای مجازی سر و صدا به پا می‌کنند. بین همه این‌ها تازه ترین چهره این دسته که طی یکی دو هفته گذشته از آن رونمایی شد  آقازاده‌های شهردار قم بودند. همین چند وقت پیش بود که مشخص شد هر ۶ فرزند آقای مسئول برای زندگی و تحصیل در آمریکا به سر می‌برند. خبری که رسانه‌ای شدن آن طبق رسم همیشگی با اعتراض افکار عمومی رو به رو شد و در نهایت آقای شهردار در جواب تمام پرسش های مردمی در این باره اعلام کرد: «خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند./ اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.» حالا شب گذشته فرزند این مسئول طی یک مصاحبه با شبکه ضدانقلاب حرف های عجیبی زد که هیچ خط و ربطی به توصیف های پدر در وصف یک فرزند انقلابی نداشت. کسی که جناب مسئول او را به عنوان سفیر گویای نظام معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

سفیران نظام شهردار قم در مناطق خوش آب و هوا!

رنج‌های یک مدیر از زندگی فرزندانش در خارج از کشور

نظرات پدرم مصرف داخلی دارد

«یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.» این بخشی از مصاحبه "مرتضی سقاییان نژاد"در دفاع زندگی و تحصیل ۶فرزندش در خارج از کشور بود. اما این دفاعیه شاید تا قبل از مصاحبه آقازاده جناب شهردار کاربردی به نظر می‌رسید، چون اول از همه "حامد سقاییان نژاد" ترجیح داده بود تا به عنوان فرزند یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی به جای رسانه های وطنی با شبکه ضدایرانی«من و تو» حرف بزند و پرسشگر سوالاتش "مسیح علینژاد"باشد.ثانیا او در این مصاحبه ادعاهایی را مطرح کرد که مثال نقض تمام حرف های پدرش بود. فرزند جناب مسئول در این گفت و گو صراحتا اعلام کرد: «من نظرم(با پدرم)فرق می‌کند. شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد.من سفیر گویای نظام نیستم .من یک شهروند عادی هستم.»

یک بام و دوهوا به سعی آقازاده‌ها

یکی از نقدهایی که همیشه درباره آقازاده‌ها نقل می‌شود این است که این افراد نمی‌توانند. بسته به منافعشان در هر موقعیت موضع و دیدگاه متفاوتی داشته باشند. نمی توانند یکبار از موقعیت پدرشان به عنوان مسئول نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند و ازطرفی  در شرایطی دیگر رفتاری از خودشان نشان دهند که کاملا مغایر با سیاست ها و چارچوب های همان نظام است. نکته ای که شاید بخش پررنگی از مصاحبه حامد سقاییان نژاد را به خودش اختصاص داده بود. او در این مصاحبه بر خلاف پدرش گفت که اصلا قصد بازگشت به ایران را ندارد و اعلام کرد« من با شرایط کنونی به ایران بر نمی‌گردم؛ چون اگر بخواهم در ایران هر کاری هم انجام بدهم باز هم به من می‌گویند که با پارتی پدرش سر کار آمده.»

در زندگی خصوصی آدم‌ها تجسس نکنید!

یکی دیگر از بحث‌های محوری مصاحبه شب گذشته، نقد عجیب این آقازاده به مردم ایران بود. سقاییان نژاد که معتقد بود در این مدت فقط و فقط با اتکا بر زحمات و تلاش های خودش در زندگی به جایی رسیده است به دنبال به وجود آمدن حاشیه های اخیر برای او و خانواده‌اش، ایرانی ها را به تجسس در زندگی خصوصی یکدیگر متهم کرد. خیلی ها در جواب این ادعا معتقد بودند که زمانی زندگی یک نفر در خارج از کشور می‌تواند جنبه عمومی پیدا نکند که به عنوان فرزند یکی از مسئولان نظام شناخته نشود. آن هم مسئولانی که همواره مردم عادی را به داشتن زندگی ساده و تلاش همگانی برای پیشرفت کشور در شرایط سخت اقتصادی دعوت می‌کنند اما در موقعیت های دشوار حاضر نیستند سهمی از این سختی‌ها را برای خودشان و فرزندانشان در نظر بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 58
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    باید پدر را از کار برکنار و یه فردی که برای نظام دلسوز باشه بجای وی انتخاب شود.اگه هم آقای سقایی نژاد را بر کنار نکردند حقوق یه معلم را یعنی ۲میلیون حقوق بهش بدهند نه ۲۰-۳۰میلیون.خدا از سر تقصیرات هاشمی رفسنجانی نگذره که پایه و اساس تبعیض در پرداخت حقوقها را و اختلاف طبقاتی در جامعه را بنا نهاد.
    • US ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      41 4
      شما یا خرجت را بابات میده و اوضاع خرج و هزینه را نمیدانی یا یه کم شیرین میزنی.! 30 میلیون خرج یکی از بچه هاشم نیست 30 میلیون میشه 2500 دلار که در امریکا پول اجاره یه اپارتمان نقلیه با خورد و خوراک یک نفر ادم و تازه پول ایاب و ذهاب دانشگاه هم حدود 2000 دلار برای یک نفر!!!! که برای 6 تا بچش کمش باید 300 میلیون در ماه هزینه کنه
    • پارسا IE ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      19 4
      اصلا نباید از کار برکنار شود بلکه باید تا 80 سالگی در پست خود باقی بماند ایشون دیگه همه ی بچه هارو فرستاده تموم شده هزینه شو پرداخت کرده ملت . یکی دیگه باید باید بچه های اونم از جیب ملت برن آمریکا ، کم مشکل داریم آیا! !!!!!!!!!؟
    • سید IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      3 24
      شما مگه مسلمان نیستی؟ تو دینت گغته نشده که نباید پشت سر کسی که از این دنیا رفته هست حرف زد ؟ شما اول اصول دینت رو یاد بگیر بعد پشت سر مرده حرف بزن !
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      8 92
      شخص مرتضی سقاییان نژاد و همه فرزندانش مقلد رهبری و حزب اللهی هستند جز همین حامد که صریحا می گفت پدرش را قبول ندارد.
    • شایعه IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      3 18
      دوستان این حرفها شایعه جنایتکارهاست. مسئولین و فرزندانشان عزیزان مایند و اختلاص هم نکرده و نمیکنند . هیچ کدام هم حتی خارج نمیرند. مرگ بر امریکا و صهیونیزم
    • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      3 0
      خوبی شیرین میزین یه دکتر برو
    • ناشناس IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      2 0
      آقا شما چرا تند میری این آقا میخواد حسینیه ارشاد کنه کاخ سفید رو خوبه
    • دامون IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
      1 5
      با سلام..حامد یکی از هم کلاسیهای دانشگاهی من در دانشگاه باهنر کرمان بوده و سالها باهم رفیق بودیم..ایشان پسری بسیار موجه و خوبی بودند و همیشه روی پای خود ایستاده اند..از همان اول هم نظر ایشان با پدرشان بسیار تفاوت داشت..اون زمان پدرشان شهردار اصفهان بود..
    • ناشناس FR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 0
      الان 17سال از ریاست هاشمی گذشته
  • سید IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    دولت تدبیر و امید است دیگر!!!!!!
    • حسن IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
      45 31
      شهردار شهر قم را مثل همه شهرها اعضای شورای شهر انتخاب کردند و بعید می دونم شورای شهر قم اصلاح طلب یا دولتی باشند.
    • سعید AZ ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      28 9
      انصافم آرزوست
    • قنبر IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      10 3
      من قمی هستم. لیست منتخبین شورای شهر قم اصلاح طلب و امیدی نیستند.
    • صالح IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      29 3
      شهردار قم با رای شورای شهر اصولگرای قم شهردار است وهیچ ربطی به دولت ندارد واز طرفی فعلا برای قم خوب کار مکند
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    166 1
    سفیران نظام!!!!!!!!!!! نمردیمو دیدیم سفیران نظام... پس چرا ما سفیر نمیشیم؟ بخدا مام دوست داریم
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      21 0
      شما حق دارین پدر مردم رو در بیارین و زندگی ساده و مستقیم مردم رو به پیچ و گردنه های خطیر و حساس کنونی تبدیل کنین چون مردم خودشون انتخاب کردن اینطوری زندگی کنن ولی نمیتونین جلوی حق خانواده خودتون رو برای زندگی بهتر و طی مدارج پیشرفت درخارج بگیرین که برخلاف حقوق بشره. ولی یک سوالی اگر شما مسوول و دستتون باز نبود تحفه های شما میتونستن اونجا با هزینه دلاری در بهترین دانشگاهها مشغول بشن .نگین که بچه های شما نابغه اند.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    125 1
    امثال اینها نشخوارکنندگان بیت المال هستند نه سفیران نظام تا وقتی هم جدی و قانونی با اینها در هر پست و مقامی که هستند برخورد نشود بیت المال چراگاهشان باقی می ماند
    • محمدرضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      16 0
      کی برخورد کند ؟؟؟؟اونهایی که خودشون تاخرخره تو منجلاب فسادند؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    138 0
    جناب شهردار قم!!!!قبلا حرفاتونو با گل پسرا هماهنگ کنید بعد بیایید چرند تحویل مردم بدید!
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    85 47
    بگذارید همه آقازاده ها و ژن های خوب به راه و رسمشان روزگار بگذرانند که همین روزهاست زیر چرخ خشم انقلابی مردم له شوند
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      27 2
      خخخخخخخخخخخخخخ.بنده خدا انقلاب این گداها رو به اینجا رسونده.اینو به زیر بکشن نفر بعدی میاد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    101 1
    طرف چون فلان فامیل دورش دهه شصت منافق بوده به عنوان مستخدم قراردادی استخدام نمیشه بعد چطور ایشون با این دسته گل های تابناک و بلبل زبان شهردار قم و استخدام رسمی است؟!
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    46 1
    نمازشون با کیفیت میشه.مولایی هم درخواست پناهندگی داد.
  • ایرانی IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    8 52
    راست ميگه شهرداری که دولتی اداره نميشه ایشان هم مدیر ی مثل بقیه مدیران بخش خصوصی هستند.ضمنا از وقتی ایشان شهردار شدند شهر زیر و رو شده و سرعت انجام طرح های شهری عالی شده
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    63 1
    سلام بر شما کاش یک رسانه ای جرات میکرد و لیست همه عزیزان اقازاده فرنگ رفته و مانده را منتشر میکرد...البته که جگر میخواهد که کمیاب است...بیچاره ما عوام!!!
  • DE ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    70 2
    بهترین کار اینه که پدرش را در اولین فرصت از شهرداری قم برکنار کنند و یک کار معمولی بدهند دستش ، فرزندانش هم همان قبرستانی که هستند بمانند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    41 4
    مشرق نیوز یادت باشه ، اسم این آدم معصومه علی نژاد هست که بصورت مخفف مصی ادا میشده ، افراد نا اشنا به ایشون صداش زدن مسیح!!! و این چیزیه که دوست داره در مقابل وقتی بهش میگن معصومه علی نژاد بشدت عصبانی میشه
    • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      5 4
      این "مصی مزدورنژاد" به نظر من همون کاغذ توالت انگلیسیه. بیشرف کثافت.
    • محمد اناری IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      1 0
      حالا عصبانی بشه پسر شهردار برمیگرده قم؟
  • جعفر تیموری حامی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    42 5
    صد مرگ بر چنین کسانی که فکر میکنند مردم احمقند.در حالیکه مردم پیرو رهبری هستند که چشم طمع به هیچ چیز ندارد.باید چنین کسانی از کار عزل بشن و سرمایه هایشان به نفع مستضعفین کشور مصادره بشه.
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    52 3
    اره جون بابات با تلاش خودت به امریکا رفتی همتون سروته یه کرباس هستین
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    35 12
    خودشووپسراش جاسوسن بایددستگیر شن
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    29 1
    شهردارقم .جالبه
    • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 0
      خیلی هم جالبه
  • رحیم IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    55 0
    وااسفا به قم حوزه وروحانیت ومردم مومن قم ازهمه مهمترشورای شهرقم بایدشرم کند
    • محموداعرابی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
      27 9
      بزرگوار این آقا 2 ساله که به قم اومدن و شهردارقم هستن. سابقه ی ایشون چه ربطی به شهر قم وروحانیت داره؟؟؟ وااسفا رو باید به دولت تزویروریا گفت نه به قم درضمن این آقا تنها مسئولی نیست که فرزنداش خارج ازکشور دارن برای نظام عرق میریزن.بقیه روهم پیگیری کنید
  • حسام IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    62 0
    شهردار قم در پاسخ به خارج نشینی۶ فرزندش به آنها لقب سفیران گویای نظام را داد بخاطر این حرفش و توهین به شعور مردم شهردار قم باید برکنار و اموالش مورد رسیدگی قرار گیرد و اگر چنین نشد از من و امثال من توقع نداشته باشید در انتخابات شرکت کنیم
    • NL ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      0 16
      تو یک ضد انقلابی.. به فرمایش امام خامنه ای اگر چنین چیزهایی نباشد در مسیر انقلاب باید شک کرد.. هر کس به فکر شرکت نکردن در انتخابات باشه هم راستا با سیاست آمریکا و ضد انقلاب است
  • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    84 0
    خیلی جالبه خیلی شیک و مجلسی دروغ( گناه کبیره!!!) میگن بعد همه هم جوک واسشون میسازیم. اون که شهرداره حقشه چون زرنگه. ماها چرا داریم سواری میدیم؟؟
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    46 0
    در بیش از ۶۰جای قرآن کریم خداوند فرموده چه سخت است کیفر کسانی که چیزی میگویند ولی خود به آن عمل نمیکنند الان نتیجه چنین رفتارهایی سفره مردم را تنگ تر کرده و بانی و باعث بوجود آمدن بدبختی فساد کلان در کشور و هزاران گرفتاری در زندگی بقیه گشته مولای متقیان ریشه این ظالمان را بخشکاند
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    4 16
    آقای دکتر سقائیان نژاد استاد برق دانشگاه صنعتی اصفهان هستند خودشان فارغ التحصیل از آمریکا بوده و سالها رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      9 1
      ببنید دوست عزیز، من خودم تقریبا ۱۲ ساله که توی محیط فرهنگی و دانشگاهی هستم، گرفتن مدرک از فلان دانشگاه معنیش داشتن سواد نیست ...!!!، من نمیدونم چرا ماها داشتن مدرک رو به معنای داشتن سواد میدونیم ...!!!
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      4 1
      مدرک تحصیلی خارج از ایران گرویی است برای جاسوسی و خیانت به ایران
  • محموداعرابی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    13 10
    این آقا دوساله که ازاصفهان به قم اومدند و شهردار قم هستن انقدر اسم قم رو به ایشان ربط ندید. به اندازه ی کافی هجمه برعلیه قم هست
  • علیرضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    27 0
    یادمه روی یکی از دیوارهای دانشگاهمون به نقل از بهشتی نوشته بود " ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت" ولی اشتباه بود .درستش اینه "ما شیفتگان قدرتیم نه تشنگان خدمت".
  • امیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    44 0
    از این به بعد به جای واژه اقا زاده بگیم دزد زاده ، خائن زاده
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
    20 0
    واقعا مسئولان باید با هم بخونن... یه پسر دارم شاه نداره... واقعا این شعر در شأن این حضراته
    • SA ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      7 0
      شهردار قم را شخص لاریجانی انتصاب کرد نه شورای شهر
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    در آینده نه چندان دور اگر از کسی بپرسند کجا بودی خواهد گفت رم بودم چون به طور وحشتناکی نمای ساختمان ها ی قم به سبک رومی ساخته می شود و از سبک اسلامی خارج می شود
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    1 0
    به نظرم این شهردار را هم‌ برای یکی از کشورهای مورد پسندش سفیر نظام انتخاب کنتد. تا از پسرانش عقب نیفتد.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    4 0
    باید اقای رییسی به این سو استفاده ها رسیدگی کنهت
  • US ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    9 0
    هر کسی با پول بدون رانت پدرش میتونه هر جایی بره ولی مشکل وقتی هست کعه ثروت با رانت و اختلاس و رشوه باشه.من کارمند که تو خرج 2 تا بچم تو مدرسه دولتی موندم کجا و این اقای شهردار که سفیر گویای نظام هست چجوری 6 تا بچه را همزمان میفرسته امریکا و خرج خورد و خوراک و خانه و تحصیلات را با دلار 12 هزار تومان میده؟؟!! ایا با این وجود کسی شک داره که منشا پولهای باباهه از کجاست؟اینها چرا همه مردم را بع بعی میبینن؟
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    7 0
    پسرش طرافدار ترامپ و حرفهای باباش مصرف داخلی داره ، خیلی رو میخواد فردا بره سر کار تو شهرداری!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    9 0
    نهایت کاری که باباش باید داشته باشه ، اصطلاح فضای سبز !
  • TR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    33 0
    سفره انقلابه دیگه، فقط سهم ملت فقر و بدبختیه،
  • اهل دریا IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    19 0
    عجبی شما هم یه خبر درست و با واقعیت گرایی زدید.واقعا تا حالا اینجور خبری از شما ندیده بودم البته اگه این شهردار قم اصلاح طلب نباشه کارتون تو این خبر بیست
  • امیرحسین IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    4 0
    هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد. 68
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    3 0
    علاوه بر بر کناری این شهردار باید عوامل و جریانی که این فرد عشق خارج وتولید کننده و صادر کننده سفیر را هم برکنار کرد.مگر عوامل نفوذی غرب چطور در بطن نهادهای انقلابی رخنه می کنند؟؟
  • مرتضی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    5 0
    از جناب آیت‌الله رئیسی عاجزانه خواهش میکنیم که به وضعیت آقازاده ها،ژن خوب،سفیران نظام و ... که اعتماد مردم را نسبت به نظام کم میکنند را با جدیت و قاطعیت اقدام کنند. درود خدا بر آقای رئیسی مسئول ولایی و دلسوز مردم به امید روزی که چنین مردانی بر میز ریاست قوای دیگر جلوس کنند
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    4 0
    بند ناف بودجه کشور را باید از فروش نفت خام برید و دخالت دولت در اقتصاد باید قطع شود و پول حاصل از فروش نفت صرف هزینه های جاری مسئولین و خانواده های آنها شود. همچنین مردم عادی نباید انتظار استخدام دولتی داشته باشند لاکن شغل های دولتی باید برای فرزندان مظلوم مسئولین محفوظ بماند
  • مسلم IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    6 0
    آقای شهردار و اعضای شورای شهر قم ؛ که پایتخت معنوی انقلاب بوده و هستید؟ واقعا شرم اور ؛ کاش جرات خودکشی داشتید؛ از شهدای که شما در سخنرانی هایتان به ظاهر به آنان که برای بهشت رفتند و به بهشت رسیدن غبطه میخورید ؛ خجالت بکشید؛ حداقل استعفا بدید و از خانواده شهدا و ملت زجر کشیده ایران ؛عذر خواهی کنید . تا قاتل نشدید . آه مردم و امام و شهدا شما را بگیرد.
  • مخاطب مشرق نیوز IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    4 0
    بسیار و بسیار فقط و فقط برای خودم متاسفم که باعث شدم به عنوان یک ایرانی همچین افرادی مسئولین کشورم باشند
  • مرضیه پهلوانی IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    1 0
    سلام حتما خارج از کشور کالای ایرانی استفاده می کنن از لباسش معلومه که خیلی وطن دوسته مردم از گرسنگی می میرن تا بچه های مسئولین سفیران گویای نظام باشن
  • میلاد IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    3 0
    مال همه ماله مال ما بیت الماله.امریکا و انگلیس و اروپا و غرب بده دشمنه ضد ایرانه برا مردم بده ولی برا خودشون خوبه این حرفا توهین به شعور مردم
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    5 0
    این مرتیکه دروغگو چرا بچه‌ها ش رو سفیر گویای ایران در سوریه و یمن و عراق و افغانستان و .... نکرده یک مشت دزد و دروغگو
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    2 5
    چند نکته مهم: 1- تحصیل در خارج اگر دانشگاههای متمتاز و تراز اول جهان باشد به خودی خود هیچ ایرادی ندارد. دانشگاههای معتبر جهان از نظر سطح علمی از دانشگاههای ایران برتر هستند و گرفتار تقلب گسترده علمی و کپی کاری و... نیستند. 2- هر کس از خارج فارغ التحصیل شود هم آدم بدی نیست. دکتر حسابی، احمد آرام، شهید چمران، شهید بابایی، شهید فکوری ، شهید دوران و...همه فارغ التحصیلان آمریکا بودند. 3- هر کس خارج می رود از مال دزدی و بیت المال نیست. بلکه بسیاری از دانشجویانی ایرانی از فاندهای و حمایتهای مالی موسسات خارجی و یا به عنوان یاور تدریس (TA) و یا یاور تحقیق (RA) تحصیل می کنند. پس اتهام زنی کافیست. تنها کسانی باید متهم شوند که با مال دزدی و به طور غیرقانونی خارج می شوند و یا کسانی که می روند و استحاله فکری و فرهنگی می شوند. مخصوصا فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی. اما اگر سندی علیه افراد ندارید باید اصل را بر بی گناهی آنان بگذارید حتی اگر پسر خاتمی باشد.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    7 11
    پسر شیخ فضل الله نوری هم پای دار پدرش کف می زد و شیرینی می داد.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      3 3
      چه ربطی داشت بهم بزرکوار
  • یزدان IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    7 0
    شهردار منتخب شورای شهره و شورای شهر هم منتخب مردم قم. البته چون فرایند انتخاب شورای شهر نه بر اساس لایقت و دلسوزی بلکه بر اساس قبیله ای و قدرت و ثروته نتیجه اش همین میشه که نه تنها درقم بلکه در اکثر شهرها روز نیست که خبر از دزدی و فساد و این ها نباشه.
  • ناشناس آذری IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    14 3
    من و فرزندانم و سایر ایرانی ها هم سفیر گویای نظام هستیم منتهی چون دستمان به بیت المال و پول بی حساب و کتاب بودجه های قانونی و غیر قانونی نمی رسد فعلاً در گوشه ای از میهن عزیزمان نشسته ایم.
  • سید IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    7 0
    فقط در صورتی مملکت درست می شود که هر کس بچه اش در خارج از کشور باشد او را از مسولیت بردارند .
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    8 0
    آقازادگان مستقیما به درون دل آمریکا نفوذ کردن که از همونجا بگن مرک بر آمریکا!
    • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 0
      فکر کنم این آقا می خواد کاخ سفید رو تبدیل به حسینیه ارشاد کنه
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    9 0
    منم اگر بعد از 4 سال بیکاری مطلق سفیر نظام بشوم خوشحال میشوم. سوادم هم مهندسی کامپیوتر است. البته بابام بازنشسته است.
  • چهار مردان IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    13 0
    واقعا براي خودم به عنوان يه شهروند قمي متاسفم كه به كساني در شوراي شهر راي دادم كه اينجوري آدمي را شهردار كنند...
  • US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 11
    بنده هم آقازاده هستم. لطفا همه را به یک چشم نگاه نکنید. اکثر آقازاده ها انسانهای مومنی هستند که در خارج از کشور مشغول خدمتند.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      5 0
      چه جوری آقازاده شدی به قیمیت خون هشت سال جنگ تحمیلی در اصل باید نوکرزاده واقعی این مردم باشی
  • جهاد IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    2 0
    ازاین مسول سوال کنید مگر یک شهردار چقدر حقوق می گیرد که شش تا بچه‌اش خارج درس می خوانند بیت المال وای به حالت
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 0
      به عنوان تشویق، یک درصد از هر پروژه ی عمرانی. ببخشید که ما همه چیز میدونیم!
  • جهانگیر سلطانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    6 0
    اتفاقا عضو جبهه پایداری هستش
  • شهرام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    5 25
    من خودم قمی هستم . شورای شهر و شهردار قم مثل اغلب شورای شهرها و شهردارهای دیگر استانها از طیف اصلاح طلب هستند . خدا هاشمی رفسنجانی و خاتمی را نبخشد که پایه و اساس زندگی اشرافی و کاخ نشینی مسئولین را در کشور بنا کردند . هرچه مردم میکشن از دست این دو نفره
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    2 0
    وای به ما با این مسولان روشن فکر،خاک بر سر تمام مسولان و فرزندان عوضیشون
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    1 0
    زندگی ساده برای مردم هست نه مسئولان چون اگر زندگی ما ساده نباشد مسیولان نمیتوانند فرزندانشان را بفرستند و خودشان زندگی لاکچری نداشته باشند
  • شاهین- الیگودرز IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    مرگ بر امریکا و انگلیس و کانادا و این‌جوررجاهای بدبدِ کفرآمیز!!!!!!!!!!!!!!!
  • میثم IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    فرزندان مردم اجبارند به ماندن فرزندان مقامات و مسئولین تشویق ند به رفتن!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس