حنیف عمران زاده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مشکل مدیریتی دارد ولی ایرج عرب از پرسپولیس می‌رود. به جای او باید مدیرعامل استقلال برکنار می‌شد.

به گزارش مشرق، حنیف عمران زاده اظهار داشت: مشکل استقلال فنی نیست بلکه مشکل این تیم جای دیگری است که همه از آن باخبر هستند و نیازی به توضیح ندارد.

وی افزود: مشکل استقلال که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد مدیریتی است و متاسفانه افرادی روی صندلی این تیم تکیه زده‌اند که آرامش را از استقلال گرفته‌اند و به این تیم ضربه می‌زنند.

عمران زاده تصریح کرد: متاسفانه اشتباهات مدیریتی در این فصل لطمات زیادی به استقلال زد و اگر فتحی به فعالیت خود همچنان ادامه دهد به آینده آبی پوشان نمی‌توان خوشبین بود.

بیشتر بخوانید:

بعد از عرب نوبت به فتحی هم می‌رسد؟

وی تاکید کرد: این که در اولین مسابقه استقلال در لیگ برتر مدیران استقلال نمی‌توانند حضور یک مترجم را در کنار استراماچونی هماهنگ کنند یک فاجعه بزرگ است. همه دنیا این اتفاق را دیدند. این حرکت باعث شد با آبروی استقلال در مجامع بین‌المللی بازی شود.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: مدیران استقلال که ادعای توانمندی دارند پیش از عقد قرارداد با محمد بلبلی باید از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گرفتند تا چنین اتفاقی رخ ندهد. اما ای کاش مدیران فوتبالی که بازیکن استقلال را محروم کردند فصل گذشته چنین رفتاری را با مهدی ترابی انجام می‌دادند که شرایط مشابهی داشت. این قبیل اتفاقات است که در فوتبال ایران خ می‌دهد و خیلی ها بدبین می‌شوند به این نکته که برخی دوست ندارند استقلال به موفقیت برسد.

عمران زاده در پایان گفت: استراماچونی می‌تواند با استقلال به موفقیت برسد به شرطی که مدیران این تیم در کار او خللی ایجاد نکرده و اجازه بدهند در فضایی آرام به کارش ادامه دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس