کد خبر 987467
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
فتحی: یک بازیکن خوب در سطح پاتوسی جذب استقلال می‌کنیم/ اولویت ما پرداخت پول پروپیچ بود

پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس، گفته می‌شود ممکن است دیگر تیم پایتخت هم به این سرنوشت دچار شود.

به گزارش مشرق، تغییرات در مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس موضوعی است که در سال‌های اخیر بارها اتفاق افتاده است، به طوری که باشگاه استقلال از سال 93  و پس از کنار رفتن علی فتح‌الله‌زاده، نفراتی چون بهرام افشارزاده، رضا افتخاری و امیرحسین فتحی را روی صندلی مدیرعاملی دیده و هیئت مدیره این باشگاه نیز به تناوب تغییر کرده‌اند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) با اعلام استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد که هیئت مدیره پرسپولیس در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد. قرار است امروز هم محمد حسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

میرشاد ماجدی مدیرعامل جدید استقلال؟

در این میان حر‌ف‌ و حدیث‌هایی هم مطرح شده مبنی بر اینکه مدیریت باشگاه استقلال نیز دچار تغییراتی خواهد شد. ظاهرا وزارت ورزش از عملکرد مدیریت باشگاه استقلال رضایت ندارد. این نارضایتی دلایل مختلفی دارد که بیشتر موارد آنها به بحث‌های حاشیه‌ای یکی دو فصل اخیر استقلال باز‌می‌گردد. عدم نتیجه‌گیری در فصل گذشته با وجود هزینه‌های زیاد برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی، حواشی مختلف در بحث مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، نحوه برکناری وینفرد شفر و ... از جمله عوامل نارضایتی از عملکرد مدیران استقلال است.

امسال مدیران استقلال به وزارت ورزش اعلام می‌کنند که با انتخاب آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی به عنوان سرمربی و آغاز شدن به موقع تمرینات و جذب نفرات مدنظر کادر فنی، شرایط خوبی برای استقلال ایجاد کرده‌اند، اما برخی اتفاقات و اظهارات استراماچونی در خصوص عدم جذب بازیکن و نبود مترجم بار دیگر مشخص کرد که مدیریت باشگاه استقلال با چالش‌های زیادی روبه‌روست. به این مسائل باید استعفای دو ماه گذشته احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره استقلال را اضافه کرد که از مدیران وزارت ورزش است و قطعا به سلطانی‌فر شرایط استقلال را توضیح داده است. بنابراین، گفته شده وزارت ورزش تصمیم گرفته که علاوه بر تغییرات در پرسپولیس، تغییراتی در باشگاه استقلال صورت دهد. ضمن اینکه هواداران استقلال از شرایط مدیریتی باشگاه رضایت نداشته و اعتراض خود را به وزارت ورزش نشان داده‌اند.

برخی  خبر از حضور یکی از اعضای هیئت مدیره فعلی استقلال به جای امیرحسین فتحی داده‌اند، حال باید دید آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر. باید دید در نهایت وزارت ورزش چه تصمیمی برای مدیرعاملی استقلال می‌گیرد. آیا تغییرات صرفا به هیئت مدیره ناقص باشگاه بازمی‌گردد و فتحی در صندلی مدیریت باقی می‌ماند یا باید منتظر معرفی مدیرعامل جدید باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس