کد خبر 987581
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
محمد ایمانی

ظریف هم خطای دیروز روحانی را رفع و رجوع کرد و گفت "در سفر بیارتز گفتم دیداری بین رئیس جمهور ایران و ترامپ قابل تصور نیست.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبری گفتند مذاکره دوباره با آمریکا سم مضاعف است؛ دولتی ها غفلت کردند و چند ساعت پس از اعلام آمادگی روحانی برای ملاقات با ترامپ، با توهین مشترک ماکرون و ترامپ رو به رو شدند.

به همین دلیل هم آقای روحانی امروز عقب نشینی کرد و گفت "ما دنبال  دنبال عکس نیستم، اینکه کسی بخواهد با حسن روحانی عکس بگیرد این امکان‌پذیر نیست ؛ مگر آنکه از تمام تحریم‌ها دست بردارند، آن‌وقت شرایط جدیدی است و می‌شود روی آن فکر کرد ".

ظریف هم خطای دیروز روحانی را رفع و رجوع کرد و گفت "در سفر بیارتز گفتم دیداری بین رئیس جمهور ایران و ترامپ قابل تصور نیست. تا زمانی که آمریکا به پنج بعلاوه یک بپیوندد و برجام را اجرا کند. در آن زمان هم گفت و گوی دو جانبه ای نخواهیم داشت".

این وسط چند میرزا بنویس، دروغ گل درشت گفتند و دست شان رو شد. آنها در حالی در آفساید ماندند که ناشیانه می خواستند موضع صریح رهبری (مذاکره با آمریکا سمّ مضاعف است و رد کردن پیام ترامپ از طریق نخست وزیر ژاپن) را کتمان کنند و خطا و انحراف اعلام آمادگی برای ملاقات با ترامپ را سیاست نظام جا بزنند!

بله کشتیبان نظام، تحولات را با وجود برخی کژتابی ها، دقیق و کامل مدیریت می کنند؛ اما همین مدیریت الهی، مایه تمییز اهل صداقت از اهل غلّ و غش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    3 0
    چه ذوق زده و دست پاچه!!!!!! داداش خر داغ می کردند! بو و دود از کباب نبود!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس