‌پرواز هواپیمای اردنی با نام کیش‌ایر بر فراز تل‌آویو‌/ شرفبافی: این پرواز مال ما نیست

به تازگی تصویری از پرواز هواپیمای اردنی با نام کیش‌ایر بر فراز تل‌آویو منتشر شده است اما مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر می‌گوید: این هواپیما پارسال در اجاره ما بود و امروز مربوط به کیش‌ایر نیست.

به گزارش مشرق، به تازگی در سایت فلایت رادار ۲۴، اطلاعاتی از یک هواپیما در مسیر عمان-استانبول منتشر شد که با نام کیش‌ایر اما به مدیریت هواپیمایی عمان بر فراز تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی در حال پرواز است.

بیشتر بخوانید:

بنابراین گزارش فلایت‌رادار ۲۴ موقعیت پروازهای مسافربری را به صورت زنده و به روی نقشه نمایش می‌دهد؛ این وب‌سایت ‌ شتاب، بلندی و جایگاه پروازها را برای بینندگان نمایان می‌سازد و از راه این سامانه راداری، کاربران می‌توانند از اطلاعات پروازهای تجاری خدماتی آگاهی یابند.

به هر حال اینکه هواپیمای اردنی با نام کیش‌ایر ‌پرواز می‌کند مسأله‌ای قابل تأمل بود و موضوع دیگر نیز پرواز این هواپیما بر فراز تل‌آویو بود؛ در راستای پیگیری بیشتر، موضوع را ‌از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر سؤال کردیم.

فرزانه شرفبافی در این‌باره گفت: این هواپیمای اردنی درسال گذشته در اجاره کیش‌ایر بوده است اما در حال حاضر دوباره به خط پرواز شرکت هواپیمایی اردنی برگشته است و در مسیر استانبول-عمان پرواز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این هواپیما در حال حاضر هیچ ارتباطی به شرکت هواپیمایی کیش‌ ندارد، اظهار داشت:‌ در سایت فلایت رادار اطلاعات به‌روزرسانی نشده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در پاسخ به این سؤال که‌ پیگیری در این‌باره داشته‌اید؟ بیان کرد: از شرکت هواپیمایی اردنی و سایت فلایت رادار درخواست شده است نام شرکت دارنده هواپیما را به‌روز رسانی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس