کد خبر 986496
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

عشق به سفر و گردش برای همه انسان‌ها وجود دارد. آشنا شدن با فرهنگ، طبیعت و دیدن سرزمین‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا زندگی را بهتر بشناسیم.

تصمیم‌گیری در مورد اینکه قرار هست به کجا برویم و چه موقع چمدان و کوله خود را ببندیم از مهمترین مواردی هست که باید مورد توجه قرار گیرد. اما اینکه چطوری و با چه وسیله‌ی به محل مورد نظر برسیم و کجا مکانی برای استراحت داشته باشیم، یک چالش جدی است.

نگران نباشید هیچ چیز نمی‌تواند جلوی سفر رفتن شما را بگیرد و این چالش به سادگی قابل حل شدن است.

اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی بلیت سفر خود را تهیه کنید. فرقی نمی‌کند از طریق زمینی و با اتوبوس و قطار می‌خواهید به سفر بروید یا آسمان آبی را ترجیح می‌دهید و نیاز به بلیت هواپیما دارید. تنها کافیست اپلیکیشن آپ را نصب کنید و باتوجه به نیازتان بلیت‌ قطار، اتوبوس و پروازهای داخلی و خارجی را خریداری کنید.

نگران محل اسکان و استراحت هم نباشید! آپ امکان رزرو بیش از ۳۰۰۰ هتل و ۲۰۰ هزار اتاق را در سراسر ایران فراهم کرده است تا شما هیچ بهانه‌ی برای خانه نشستن نداشته باشید.

چطور اپلیکیشن آپ را دریافت کنم؟

برای دریافت نسخه‌ اندروید یا ios اپلیکیشن آپ از طریق این لینک اقدام کنید.

یک سفر تا جایزه ۲۰۰ میلیونی اپلیکیشن آپ

واقعاً کدام سفر لذت بخش‌تر از این است که علاوه بر گردش و مسافرت بتوانید شانس برنده شدن ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد را با خود به اینطرف و آنطرف ببرید؟

 بله، از مرداد تا آذر امسال (۱۳۹۸) با خرید بلیت پروازهای داخلی یا خارجی، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل با اپلیکیشن آپ، شانس شرکت در قرعه کشی ۳ جایزه‌ی ۲۰۰ میلیون تومانی را خواهید داشت.

استفاده از سرویس‌های گردشگری آپ

۱. ابتدا اپلیکیشن آپ را دریافت و نصب کنید.

۲. از سرویس‌های موجود شامل بلیت هواپیما، بلیت قطار، بلیت اتوبوس و رزرو هتل یکی را انتخاب کنید.

۳. اطلاعات و موارد خواسته شده نسبت به هر سرویس را در بخش‌های خواسته شده وارد نمایید.

 

برای اطلاع از مسابقات و جوایز و همچنین تاریخ و نحوه قرعه کشی به سایت آپ مراجعه کنید.

 

·         توجه داشته باشید با خرید حتی یک بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل در قرعه کشی ۲۰۰ میلیونی آپ شرکت خواهید کرد.

·         بلیت و اتاقی که مورد استفاده واقع شود در قرعه کشی لحاظ خواهد شد و موارد استرداد به صورت خودکار  از قرعه کشی حذف خواهند شد.

 

 

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس