عصر جدید

سعودی‌ها تدارک بزرگی را فراهم کرده‌اند، بهترین هتل‌های دبی، سرویس دهی پروازی کاملا رایگان و آنقدر دایره این تدارک گسترده است که عوامل عصر جدید باید از همین امروز ساخت فصل دوم را آغاز کنند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - چرا برنامه عصر جدید برنامه بسیار مهمی است؟ در مورد این پرسش، مقالات مستدلی در باب استعدادیابی و عطش سرگرمی‌سازی مردمی بی‌شمار در رسانه‌ها منتشر شده است.  فصل اول عصر جدید فقط یک گام کوچک است، اما متوقف کردن برنامه عصر جدید و موکول کردن فصل دوم پس از مدتی استراحت، خطراتی به همراه خواهد داشت که در ادامه این گزارش بدان خواهیم پرداخت.

برنامه عصر جدید پس از گذشت ۲۰۴ روز رقابت میان ۱۰۳۸ نفرشرکت کننده ، با شناخت ۵ فینالیست در شامگاه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸  به کار خود پایان داد. فاطمه عبادی با کسب  ۶،۵۴۴،۹۶۴ رای از مجموع ۲۴،۴۰۵،۶۰۸  آرا مردمی توانست، عنوان استعداد برتر نخستین فصل این برنامه و جایزه ۵۰۰ میلیونی را از آن خود کند. پس از فاطمه عبادی، محمد زارع (بدلکار) با ۵،۹۱۶،۳۶۲ رای، پارسا خائف (خواننده) با ۵،۷۱۷،۰۶۴ رای، سعید فتحی روشن (شعبده‌باز) با ۳،۱۴۸،۴۳۱ رای، و گروه دختران نینجا (ورزشکار) با ۳،۰۷۸،۷۸۷ رای عناوین دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. نکته جالب در این دوره عصر جدید این است که از شرکت‌کننده ۵ ساله تا ۶۱ ساله از هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تا ۲۸ مرداد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 ۲۴،۴۰۵،۶۰۸ رای در فینال عصر جدید ثبت شد که با برآوردی محتاطانه، 8 تا 10 میلیون نفر در انتخابات این برنامه شرکت کردند. این میزان مشارکت برای انتخاب استعداد برتر، مقدمه‌ای است برای آنکه سرگرمی بر سیاست پیشی بگیرد. در سطوح اجتماعی  و حتی در روابط اجتماعی، نخستین بحث‌های قابل طرح در اقشار مختلف جامعه موضوعات و مسائل مرتبط به سیاست است. در صورتیکه در کشورهای پیشرفته جهان، دغدغه اصلی مردم سرگرمی است.

حتی برنامه «نود» که برنامه پر مخاطبی بود، در لایه‌های زیرینش سیاست‌زده بود و اشتیاق تاریخی و شرکت این حجم وسیع از آرای مردمی موید این نکته مهم است که سرگرمی مردمی با رویکردی ملی و با مشارکت همه اقوام، عطش اقشار مختلف اجتماعی را سیراب خواهد کرد.

اگر شبکه سوم سیما در این رویه تازه و جدید، مبنای فعالیت‌هایش را بر توسعه سرگرمی بگذارد و جو بسیار سیاست‌زده بطن جامعه را به سوی سرگرمی هدایت کند، نشاط اجتماعی در ابعاد گسترده‌ای در جامعه خودش را نشان خواهد داد. در واقع التهاب خلیج فارس و جو ملتهبی که بی‌بی‌سی فارسی، من و تو و سایر شبکه‌های فارسی زبان می‌سازنند، در پس هیجان جاری در برنامه «عصر جدید»  به سادگی رنگ خواهد باخت. 

مدیران شبکه سوم سیما، وقتی با چنین آمار قابل اعتنایی مواجه می‌شوند، وظیفه سنگین‌تری در مسیر پیش رو خواهند داشت. آنان هم اکنون وظیفه دارند زیرساخت‌های سرگرمیِ متعالی و هدفمند را توسعه دهند.

جامعه آماری و مشارکت مردم در برنامه عصر جدید را نباید فراموش کرد. توفیقات پی‌درپی شبکه سوم سیما با پخش یک سریال پربیننده (گاندو) و پس از آن مشارکت انبوه و همراهی مردم با یک برنامه استعدادیابی، نباید در این مرحله متوقف شد و حتی ساعات کم مخاطب این شبکه، با پخش برنامه‌های خاص باید همچنان مدار جذب و حفظ مخاطب را احیا کند.

درباره MBC persia بیشتربخوانید:

تروریسم سرگرمی‌ساز !

تبلیغ ایران گات تلنت «ام بی‌سی پرشیا» (MBCPERSIA )

هنوز لحظاتی چند از پایان عصر جدید نگذشته است که رسانه پرقدرت و ثروتمند سعودی‌ها  «ام بی‌سی پرشیا» (MBCPERSIA ) که در حوزه سرگرمی اقدام به پخش فیلم و سریال با کیفیت‌های فراتر از استاندارهای مرسوم در خاورمیانه (تصویر و صوتی) می‌کند، خبر از ساخت ایرانیان گات تلنت (شوء استعدادیابی ایرانی) می‌دهد.

برنامه‌ای که بنا بر شنیده‌ها سینا ولی‌اله (مجری سابق شبکه فارسی وان) اجرای آنرا برعهده خواهد شد و سعودی‌ها امکانات گسترده‌ای را در دوبی برای تولید آن تدارک دیده‌اند. با این اعلام جنگ رسانه‌ای سعودی‌ها، یک لحظه تنفس هم برای متوقف کردن برنامه عصرجدید خطایی بزرگ است. این یک نبرد رسمی در حوزه سرگرمی است. و البته طرف سعودی برای جبران عقب ماندگی از عصر جدید، روی حوزه‌های هنجارشکنی سرمایه‌گذاری‌ خواهد کرد که امکان اجرای آن در ایران وجود ندارد.

در واقع آنها تلاش می‌کنند با ورود به ورطه ابتذال و بهره‌گیری از جاذبه‌های جنسیتی، با قهرمان عصر جدید به عنوان زن هنرمندِ ایرانیِ مسلمان و با دغدغه‌های انسانی-اجتماعی در عصر جدید برکشیده شد و مورد توجه میلیون‌ها ایرانی قرار گرفت و میلیون‌ها رأی کسب کرد، رقابت کنند. نکته جالب توجه اینجاست که صدف طاهریان، که در ایران به عنوان هنرور در برخی سریال‌ها حضور داشت و اکنون در خارج از کشور با بهره‌گیری از جذابیت‌های زنانه و نمایش المان‌های جنسیتی خود در حوزه مدلینگ روزگار می‌گذراند، از گزینه‌های اصلی برای همکاری و همراهی با سینا ولی اله است.

برای داوری این برنامه، شبکه مذکور در حال رایزنی‌ها با اهالی سینماست و در یک مورد خاص حتی به خانم‌های بازیگر توصیه کرده‌اند می‌توانند با حجاب عرفی در ایران در این مجموعه برنامه حضور پیدا کند.

بنابراین آنطور که از شواهد پیداست، سعودی‌ها روی حوزه‌ زنان بشدت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اینجاست که سرگرمی و سیاست دو روی یک سکه‌اند؛ اگر مصی علینژاد با روش‌های سیاسی زنان ایرانی را به قانون‌شکنی و هنجارشکنی علنی دعوت می‌کند، ایرانیان گات تلنت سعودی‌ها زیر عنوان استعدادیابی و با پوشش سرگرمی، همان مسیر هنجارشکنی علی‌نژاد را ادامه خواهد داد.

درباره MBC persia بیشتربخوانید:

برای مواجه با تروریسم ماهواره‌ای سعودی چاره‌ای اندیشیده شده؟!

با توجه به تلاش سعودی‌ها برای ساختن یک شوء استعدادیابی هنجار شکن، پایان زنانه عصر جدید، حضور دختران نینجا و فاتح شدن فاطمه‌عبادی با آرا مردمی، نیاز به یک رمزگشایی دارد.

برای این رمزگشایی کافیست دیدگاه پری‌ناز ایزدیار در تحلیل برنامه عصر جدید را بازخوانی کنیم. ایزدیار که بازیگری را از سیما شروع کرده، گویی در جهان دیگری زندگی می‌کند و عرف‌های رسانه‌ای داخل ایران را نمی‌شناسد، اما حضور پرقدرت دختران نینجا، و برگزیده شدن فاطمه عبادی در این برنامه نشان داد، با توجه به محدودیت‌های شرعی/عرفی، بانوان ایرانی در فضایی تعریف شده، خود را اثبات می‌کنند و رای مردمی نشان حمایت گسترده توده‌ها از بانوان هنرمند این سرزمین است.

پست اینستاگرامی پری‌ناز ایزدیار که با حضور در تلویزیون ایران به عنوان یک بازیگر استعداد اندکش، کشف شد

درباره MBC persia بیشتربخوانید:

راه‌اندازی دومین شبکه سعودی برای فارسی‌زبان

در واقع اقبال مخاطبان به برنامه «عصرجدید»  و پیامی را که پری‌ناز ایزدیار در فضای مجازی ارسال کرد   MBC Persia رسانه‌ سرگرمی‌سازی سعودی‌ دریافت کرد و در یک اقدام سریع، در فضای مجازی پیام‌های تبلیغاتی خود را برای ثبت نام منتشر کرد. کاملا مشخص است که رقص و آوازخوانی‌ بانوان  محور اصلی برنامه استعدادیابی شبکه MBC فارسی خواهد بود.

درباره MBC persia بیشتربخوانید:

عملیات تروریستی سعودی‌ها با آتش بار سنگینی شروع شد

شیوخ حاشیه خلیج فارس چگونه مدیر «شبکه جم» را تأمین مالی می‌کنند؟ +عکس و فیلم

نکته جالب عزم راسخ رسانه سعودی‌ها برای ساخت این برنامه است و هزینه‌های کلانی صرف آن می‌کنند، به طوری بنا بر اخبار دریافتی، چون شبکه‌ MBC Persia  از ماهواره‌های جهانی پخش می‌شود، حق پخش این برنامه از کمپانی اصلی تولید کننده خریداری شده  و جالب اینجاست که با تیم حامی از آوازه‌خوانی بانوان از جمله س.ف ، ح.م  و م.د گفتگوهای فراوانی صورت گرفته تا داوران و آموزگاران موسیقی برنامه مذکور باشند. حال آنکه گروه مورد اشاره  در داخل کشور، مسئول کشف آوازخوانان زن بوده‌اند.

سعودی‌ها تدارک بزرگی را فراهم کرده‌اند، بهترین هتل‌های دبی از ثبت‌نام کنندگان میزبانی خواهد کرد، سرویس دهی پروازی کاملا رایگان خواهد بود و آنقدر دایره این تدارک گسترده است که عوامل عصر جدید و شبکه سه از همین امروز باید در تدارک فصل دوم عصر جدید با ابتکارات و طراوتی بیش از فصل اول، و حتی با نگاهی متکثر در برخی حوزه‌ها باشند و زمین بازی را برای رقیب سعودی خالی نگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 39
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    دست و پای بیخود میزنید کارتان تمام است ایران هم به تصرف سعودی ها در خواهد امد
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      زرشک
    • فدایی سیدالشهداء(ع) IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      یا حیدر کرار زند نقش به زودی/ بر پرچم سبز عربستان سعودی
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      93 89
      ببند
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      ما امریکارو لوله کردیم سعودی که سگ امریکاست - سگ و این غلطا
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      چطوری مثبت زن حرام زاده وهابی؟!
    • سید رضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      بزار همون یمنو که تصرف کردین استفادشو ببرین بعد بیاین ایران! راستی از آلبانی چه خبر!؟
    • لولو IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      خواب دیدی خیر باشه ایشالا. از تیرانا کامنت میزاری با ریاض
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      اول از اشغال یمن بیاین بیرون بعد پارص کن
    • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      ناموسا چی میزنی؟ حالا از کی میگیری اینو؟ میدونی این روزا کسی که کارشو بلد باشه کم گیر میاد پس ولش نکن
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه نیکی که از حد بگذرد ابله خیال بد کند این ها رو کاری باهشون نداشتیم خیالاتی شدند انگار دنبال سرب داغ هستند
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چهارتا سلطان بی خاصیت سقوطی در خود عربستان (حجاز) به زور اجانب شیطان بزرگ آمریکا خودشان را به حجاز تحمیل کرده اند یعنی نام کشور حجاز را به نام سلسله پادشاهی آل سقوط به مردم حجاز تحمیل کرده اند هر لحظه میخی به تابوت این عامل اجنبی ( آل سعود )زده می شود و آخرین میخهای آن در حال کوبیدن بوسیله دست منتقم کودکان شهید یمنی است
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      52 97
      خف میدونی چیه؟
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      سعودی ها آنچه در یمن زائیده اند را فعلا بزرگ کنند لقمه بزرگتر از دهانشان برداشتن پیشکش !!! فعلا قافیه را به امارات بدجور باخته اید !!!
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      ایران هم؟ !!! مگه کجا به تصرف سعودی ها در آمده که این دومیش باشه
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      زارت
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      پیری تو پوشکت رو برو عوض کن که همه جا رو گند گرفت تازگیا آلبانی گرم شده قاتی می زنی ها چخه
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      خخخخخخخخخخ
    • PKE IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      خواب دیدی خیر باشه....زر مفت نزن
    • مهدی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      شتر در خواب بیند پنیه دانه
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      11 4
      ببند دهنتو مسخره عوضی
    • عرعرستان IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      12 4
      منظورت عرعرستان سعودی است..... آثار کثیف و لکه ننگتان در جهان بی همتاست. رژیم کودک کش .. فعلا بزار ترامپ دوشیدنش تموم بشه
    • خداپرست IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      7 2
      ساقیت کیه؟!
    • وحید IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      9 4
      شتر ازخواب بیدار شو تاکی باید خودتو به خواب بزنی یه چند ماه دیگه انشالله با برادران یمنی میاییم سراغتون.برنامه ها داریم برای بقیع
    • سعید IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      10 3
      پوخ یمه بابا وهابی کثیف
    • وحید IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      11 3
      سعودی ها مغزتان را تصرف کردن که الحمدالله ندارید . خائن
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      7 5
      از تماشاچیان پر و پا قرص شبکه خوک من و تو
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
      1 0
      وقتی شیرتون تموم شد ترامپ ذبحتون میکنه فعلا به شیردادنتون ادامه بدین گاوان شیرده
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    خانم ایزدیار با این اظهار نظرش واقعا از چشمم افتاد
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      51 83
      به نظر می‌رسد اظهار نظر ایزدیار حرفی بوده که همینها توی دهنش گذاشتن و تشویقش کردند تا همچین حرفی بزنه و الا مگه میشه این دختره از ضوابط سینمایی کشورش بی اطلاع باشه
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      مگه تحفه است تا حالا روی چشمت بوده؟!
    • AU ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      خوابی برادر، موقعی که با سگ کوچولوش بازی میکرد از چشم افتاد.
    • marshall IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      12 10
      این دختر خانوم پیر! با زبون بی زبونی اعتراف کرد که خودش و هم مسلکاش غیر از رقص و آواز هنر دیگه ای ندارن!! یعنی در داخل مغز کوچک زنگ‌زده‌شون یک زن یا باید بخونه! یا برقصه!! یا با سگ‌ها و گربه‌ها بپره!!!غیر از این خاصیت دیگه ای ندارن...!!!!
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    کی به تلویزیون و ماهواره اهمیت میده، چون ابزار فرهنگی هست و تریبون پرسروصدایی هست اینجوریه اگرنه که برو بابا دلتون خوشه؛ زندگی این شر ورها نیست که! همش تلاش، همش جستجو، تفریحات یکی دو ساعته... اصلا وقتی نمیمونه که بخوایم فیلسوف قضیه بشیم!
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      18 62
      چی گفتی دقیقاً؟؟
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    عصرجدید خوب بود
  • DE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    43 8
    اونا کارشون رو خواهند کرد ولی مگه ایران قانونی نداره که همکاری با رسانه های معاند و دشمن جرمه؟ نداشته باشه عجیبه و اجرا نشدنش هم عجیبتر
  • میم FR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    زیاد نگران نباشید. 2 روز قبل شروع برنامه اعلام کنن کسی حق حضور تو برنامه ی سعودی ها رو نداره. ملت عقلشونو از دس ندادن که برن جایی که براشون دردسر بشه
    • NL ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      26 75
      ببو گلابی ۸ میلیون ایرانی خارج از کشور داریم
    • لول IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      4 4
      مرسی از ادبتون با گفتن کلمه ی ببوگلابی دوما استعداد یابی بیشتر ویزه مردم مناطق محرومه نه کسایی که خارج از کشور هستن و احتمال شغل و فعالیتی دارن. هرچند بخش زیادی ازین خارج نشینا آقازادن . اونا استعداد دارن؟ یا ژن خوب؟ بقیه ایرانیای خارج هم نه اهمیت میدن نه بیکارن هی بیان دبی و برن مگر یه مشت بچه پولدار بیکار که بعید میدونم استعداد داشته باشن
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    62 86
    کرم های سعودی جز شکم بارگی استعدادی ندارن اومدن برای ما استعداد یابی کنن
  • امیر IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    19 51
    لطفا درباره این شبکه ها و اینکه پولشون رو وهابیت خبیث و آدم کش داره میده برنامه بسازید تا اون روی شادی و ابتذالی که اینها می خوان نشون بدن برا مردم روشن شه. چرا مردم نمی دونند این رسانه های مثلا ایرانی و ایرانی دوست کاملا وابسته به وحشی های تکفیری وهابی هستند؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    این تفکر که باید حمله ی فرهنگی دشمن را لزوما به وسیله ی امور فرهنگی دفع کرد کاملا اشتباهه . مثلا یک راه حل ساده برای همین مساله گات تالند اینه که استدیوی برگزار کننده رو با یک بمب منفجر کنند یا دست اندرکاران برنامه را به شکل جدی تهدید کنن . مساله به راحتی حل میشه . از لحاظ شرعی هم خون کسانی که می خوان نوامیس مسلمین رو به راه بد بکشونن مباحه و حتی قتلشون واجبه .
    • م-م IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      7 53
      دوست عزیز من با نظر مقابله شما کاملا موافقم ولی انصافا کمی فکر کن کاری که شما گفتی همون کاری که داعشیها میکنن. درسته خون این افراد مباحه ولی این مباح بودن شرط و شروطی داره. یعنی اگر ما روزی قدرتش را داشتیم بیشتر مردم دنیا را باید بکشیم . اگر واقعا اینطور فکر می کنی به مسلمونی خودت شک کن.....
    • به م-م IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      9 49
      داعشی ها نماز هم می خوانند. پس شما دیگر نماز نخوانید.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    11 18
    به نکات خوبی اشاره کردید ولی فراموش نکنید که این یک چرخه باطل است که به خود می آیید و می بینید چیزی به نام هنجار باقی نمانده و هدف آنها نیز همین است که ما خودمان در کشور ناهنجاری را هنجار کنیم و آنوقت به دست خودمان اهداف آنها را اجرا کرده ایم.نباید به اسم استعدادیابی حیا و عفت زنان را نشانه بگیریم آنهم به بهانه رقابت با شبکه سعودی در آنصورت ما نیز فرقی با آنان نداریم و بدتر آنکه آنها ادعای اسلامی بودن ندارند ولی ما داریم.
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      7 4
      دقیقترین نظری بود که خواندم، امیدوارم کار دست آدمهای با اطلاع حکیم و با وسعت نظر باشد ، چند هزار سال تاریخ و فرهنگ و ادب و شعر و شعور، اقیانوس عمیقی است که براحتی گرانبهاترین صیدها را میتوان از آن داشت، فقط کار را به اهلش بسپارید و دچار چرخه باطل ، پرهزینه و سلبریتی پرور نباشید.
    • تسنیم IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      10 1
      واقعا از این تحلیل متاسف شدم و انتظار چنین تحلیلی از سایت شما رو نداشتم! مخصوصا این قسمت از گزارش شما که توصیه میکند دغدغه سیاست باید جای خود را به سرگرمی بدهد! احساس کردم با یه تحلیل سکولار روبه رو هستم! این سوال رو به طور جدی از نویسندگان می پرسم که فأین تذهبون؟! آرمان شهر شما کجاست؟! هدفی برای مردم و جامعه دارید؟!
  • آراز IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    ایرانی ها از هر حزب و جناحی و عقیده، میدونن عربستان هدفش چیه و اگه دستش به ایرانیا برسه چه جنایت ها که نمی کنه. قبلا پول به صدام میدادن الان شبکه فارسی زبان میزنن. باید اطلاع رسانی بشه و غیرت ایرانی به جوش بیاد برا عدم شرکت تو این برنامه ها.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    27 77
    سعودی غلط کرده.مرگ بر آل سقوط کافر.
  • سید محسن IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    12 25
    حالا چرا گیر دادند به دبی،تفلیس و باکو به این خوبی تازه نزدیک هم هستند،درضمن به دور از تعصب احمقانه،خداوکیلی ایزدیار خوب حرفی زده ولی خوب جاش ایران نیست،به نظرم طرح سعودی بهتر وکارامد تر خواهد بود،نسبت به عصر جدید،
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      3 43
      بی...
  • صداقت IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    129 6
    خودش از برنامه آمریکن تالنت یا آمریکن ایدل برداشته. هیچ ایده ای از خودش نداشت.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    53 15
    تفاوتی بین شبکه سه و ایران انترنشال وجود نداره این هجمه داره از داخل تقویت میشه
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      شبکه سه بهترین شبکه سیماست.
  • طاهره IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    7 46
    کاری نداره هرکسی شرکت کرد اونجا اینجا باهاش برخورد بشه و اجازه کار نداشته باشه خود به خود موضوع حل میشه مگه اینجا بی قانونه؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    خلق را تقليدشان بر باد داد. عصر جديد نسخه تهوع آور و مسخره آمريكاز گات تلنت و يك برنامه مصنوعي مزخرف
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 73
    گزارش خیلی مهمی بود. تشکر. حتما عزیزان عصرجدیدی و مردم دقت کنن
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    117 3
    حالا حالاها سیمای میلی وبیحال ما با حال نمیشه !!!!!!! اگه آمار بگیرند از بینندگانش مایه شرمندگی است با این همه هزینه از جیب ملت !!!!!!
  • نازی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    89 13
    چرا اینقدر ترسیدین
  • علی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    این برنامه امریکن گات تلنت که چیزی نداره! اومدن یه مشت بی حجاب روی صحنه و نمایش دادن المانهای جنسی که هنر و استعداد نیست تهوع اوره. اینم که عصر جدید ادامه پیدا کنه خوبه به شرطی که مجری و داورهاش دندون طمع را بکشن و فرصت به داورها و مجریهای دیگه هم بدن.تا برنامه دچار آفت نشه!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    7 3
    مشرق تابلوئه که این کسی که نظر اول رو میده یه نفره واون یه نفر هم از خود دست اندرکاران سایتتونه و میخاین با این کار شرکت کننده ها تو نظرات رو بیشتر کنین .
  • مقداد IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    3 2
    اشاعه فرهنگ ابتذال ؛تبلیغ وتوسعه ونشر وهابیت؛رقابت کاذب ومسخره سعودیها باجمهوری اسلامی ومهمتر اینکه سعودیها از ساختن این برنامه وریخت وپاش دلارهای باد اورده نفتی وقتی میبینند ایرانی که با اینهمه تحریم وفشار حرف اول را درتصمیم سازی منطقه ای میزند ودستاوردهای عظیم نظامی روی پای خود ایستاده ؛به ساختن یک همچین برنامه ای روی اورده که مطمئنا منجر به شکست خواهد شد وعزم بهتر مسئولین شبکه سه در رفع کاستی ها وضعفها برای بهتر ارائه نمودن عصر جدید .سعودیها رو به زوالند واین را خودشان بهتر از همه میدانند ساخت ارنین گات تلنت هم سرپوشی هست بر به محاق بردن فروپاشی وپنهان کردن ضعفها وشکستهایی که از محور مقاومت براوتحمیل گردیده..
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    7 3
    اگه هتل و پرواز ميدند، منم میرم. هم فاله هم تماشا.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    2 7
    عصر جدید باید خیلی سال پیش ساخته می شد اما ذهن های عقب افتاده و افکار دگم اجازه نداد همان ذهن های عقب افتاده و کوته بینان امروز هم تمام تلاششان را خواهند کرد که فصل جدید عصر جدید ساخته نشود .
  • نادر IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    6 4
    دوباره یک # سلبریتی بیسواد اظهار فضل فرموده ؟
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    7 9
    جناب مشرق!عصر جدید فقط لهو و لعب را ترویج کرد.کدام استعدادیابی؟حرکاتی که بعضا احتمال فوت در آن است یا بعضی حرکات غیر اخلاقی. خدا این را از ما میخواد؟
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    4 3
    من حتما شرکت خواهم کرد، خیلی هم عالی
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    7 4
    همان طور که ظرف با بی بی سی آمریکا مصاحبه می کند ماهم شرکت می کنیم. هر چه باشد ظریف خدمتگذار ما هست.
  • رحمن IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    2 4
    عربستان هرگز موفقیتی نخواهد داشت.دوره عصر جدید تازه شروع شده و مدیری و دیگران باید برنامه اشان تعطیل شود
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    5 4
    مشرق زدی به هدف بااین مطلبت که لشگر بیوه رجوی وسقوطی گاوه شیرده هارشدن وپاچه ات رو میخوان بگیرن خخخخخ
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    2 1
    جالب ترین نکته عصر جدید حضور استاد مستدام و بزرگ سید بشیر حسینی و معرفی استعداد ایشان به ایرانیان بود!
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    2 2
    کافیه اونایی که شرکت میکنن رو جریمه کنه یا هزینه های مادی رو برا شرکت کننده ها زیاد کنن مثل عدم مجوز کار از نمایش تا خوانندگی (که رفتن به اونجا و جایزه براش به صرفه نباشه ) و کم کم اون تلنت تبدیل به یه سرمایه گذاری شکست خورده میشه
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    3 6
    ما ايرانيها عربستانيهاي كثيف وهابي را حتي لايق اين نميدانيم كه به غلامي قبول كنيم ملتي كه به كودكان معصوم دختر خود هم رحم نكند و آنها را زنده به گور كند بيشتر از اين انتظار نمي رود ، با اين سرعت برداشت نفت خام و اتمام آن طي بيست يا سي سال آينده عربستان مجدداً به قرون گذشته باز خواهد گشت و به علت فقر ما آنها را از روي ترحم به غلامي قبول خواهيم...
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    2 1
    شما آل سقوطی ها و وهابی های نجس که تو باتلاق یمن گیر اُفتادید، اگر پشت گوشتون رو دیدید، فتح ایران رو هم خواهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس